Intézmény
Ebben a menüpontban megtekinthetők az intézményhez kapcsolódó Alapadatok, Intézményvezető, Fenntartó, Oktatási referens, Működési helyek, Csatolt iratok és Egyéb információk.
Az intézményi adatok nem szerkeszthetők, csak megtekintésre nyílik lehetőség.
Alapadatok
Az óvoda neve, OM azonosítója, címe, elérhetőségei, értesítési beállításai láthatóke-mail címe, telefonszámai, egyéb adatai tekinthetők meg.
Intézményvezető
Az intézmény vezetője és fontos adatai, vezető neve, telefonos és e-mail elérhetősége jelenik meg megtekintő módban.
Fenntartó
A fenntartó adatai láthatóak ezen a felületen, címe, telefonos és e-mail elérhetősége jelenik meg.
Oktatási referens
Az oktatási referens neve........., e-mail címe és telefonszáma látható ezen az oldalon.
Működési helyek
Ezen a fülön megtekinthető az intézmény működési helyeA működési hely a KRÉTA rendszerben bevezetett egységes fogalom, amely az intézmény fizikai feladatellátási helyének felel meg.
Csatolt iratok
Az intézményhez feltöltött dokumentumok láthatók ezen az oldalon.
Egyéb
Ezen a fülön .........
Csatolt iratok
Az intézményhez csatolt iratok........
Egyéb
Ezen a fülön intézményi adminisztrátor jogosultsággal tudjuk beállítani intézményre vonatkozóan az igazolatlan távolléti napok számát.
A beállított türelmi idő után a rendszer automatikusan igazolatlanná teszi a gyermek jelenléti hiányzását, amennyiben nem történik meg az igazolás bármilyen formája.