Intézmény
Ebben a menüpontban megtekinthetők az intézményhez kapcsolódó Alapadatok, Intézményvezető, Fenntartó, Oktatási referens, Működési helyek, Csatolt iratok és Egyéb információk.
Az intézményi adatok nem szerkeszthetők, csak megtekintésre nyílik lehetőség.
Alapadatok
Az óvoda neve, OM azonosítója, címe, e-mail címe, telefonszámai, egyéb adatai tekinthetők meg.
Intézményvezető
Az intézmény vezető neve, telefonos és e-mail elérhetősége jelenik meg.
Fenntartó
A fenntartó adatai, címe, telefonos és e-mail elérhetősége jelenik meg.
Oktatási referens
Az oktatási referens neve, e-mail címe és telefonszáma látható ezen az oldalon.
Működési helyek
A működési hely a KRÉTA rendszerben bevezetett egységes fogalom, amely az intézmény fizikai feladatellátási helyének felel meg.
Csatolt iratok
Az intézményhez feltöltött dokumentumok láthatók ezen az oldalon.
Egyéb
Ezen a fülön intézményi adminisztrátori fenntartói jogosultsággal tudjuk beállítani intézményre vonatkozóan az igazolatlan távolléti napok számát.
A beállított türelmi idő után a rendszer automatikusan igazolatlanná teszi a gyermek jelenléti hiányzását, amennyiben nem történik meg az igazolás bármilyen formája.