...
- A bejelentkezést követően a táblázatban az ÚJ - státuszú IEDM - ügytípus azonosítóval megjelenő ügyet (amennyiben az ügy automatikusan az intézmény vezetőjéhez rendelődik, amennyiben az intézményi beállítások felületen az automatikus ügyintézőhöz rendelés során az intézmény vezetőjét állítottuk be az IEDM-ügyek ügyintézőjeként.
- Amennyiben az ügytípus kezelésére jogosultsággal rendelkezünk) , de nem az intézmény vezetőjeként kezeljük az ügyet, akkor a sor végén található - (Magamhoz veszem)-funkciógombbal magunkhoz rendeljükrendelhetjük az ügyet, majd az ügy sorában - zöld kiemeléssel jelzi a program a kiválasztandó ügyet - az ügyre rákattintva tudjuk azt ügyintézésre megnyitjukmegnyitni.
- Kialakítjuk A megnyitást követően a Teendők-listánkban a folyamatkezeléshez szükséges elemeket és az elemekhez hozzárendeljük a felelősöketaz IEDM-ügyhöz egyetlen feladatelem található (Felelős kijelölése), amely művelet kihagyható a folyamat végig vitele során ha az intézményi beállításokban alapértelmezetten már korábban az IEDM-ügy felelőse beállításra került. A Kész-jelölönégyzet üresen hagyása, de az auto-KRÉTA funkció bekapcsolása esetén pozitív döntéskor a rendszer szintén automatikusan rögzíti a KRÉTA-rendszer napló moduljában az igazolást. A Teendők-felületen végzett műveleteket követően ne felejtsünk el menteni:
3. A beépített link(ek) igénybevétele az ügyintézési folyamatban segítheti az ügyek gördülékeny és hatékony intézését (pl. a KRÉTA-felületre) rendszer napló felületére történő navigálást). A feladatelem elvégzését a feladatsor végén található KÉSZ-jelölönégyzetbe jelölönégyzetben történő pipálással jelezzükjelezhetjük:
...
4. Amennyiben az ügyintézéshez dokumentumot szükséges rögzíteni a rendszerben, azt Az e-Ügyintézés folyamataiban általánosan alkalmazott adatkezelési műveletek oldalon leírtak szerint tehetjük azt meg.
5. Amennyiben a feladat-elemekhez hozzárendelt személyek részére belső üzenetet szeretnénk rögzíteni illetve belső határidőt szeretnénk kijelölni a feladat elvégzésére, akkor ezt a Belső megjegyzések menüpontot kiválasztva tehetjük megtudjuk ezt megtenni:
A Belső megjegyzések a - gombra kattintva hozhatók létre. A belső megjegyzések lehetnek kommentárok, üzenetek illetve az ügyhöz kapcsolódó egyéb információk, külső felületekre mutató linkek, ábrák, képek.
6. Amennyiben a 23. pontban az ügyintézéshez kialakított Teendők-listánk valamelyik feladat-eleménél hiánypótlásra szeretnénk a gondviselőt / tanulót felszólítani, ezt a Határozatok - menüpont kiválasztásával tehetjük meg kétféle módon:
6.1. Felszólíthatjuk az ügyfelünket hiánypótlásra üzenettel, amely az ügyféloldalon a - gombra kattintva azonnal megjelenik.
6.2. Felszólíthatjuk az ügyfelünket hiánypótlásra határozattal, amely az ügyféloldalon a - gombra kattintva azonnal megjelenik és letölthető. A határozattal történő felszólítás esetén a rendszerben generált határozat iktatószámmal bekerül a ügyiratok közé.
7. Az összes teendőnk elvégzését követően vagy az 5. pontban bemutatott Belső megjegyzésben jeleznünk kell az intézményvezetés felé, hogy a kiiratkoztatási folyamat lezáró határozathozatali szakaszba érkezett és ezzel átadjuk a határozathozatali döntést az intézményvezetésnek vagy ha magunk vagyunk a határozathozatalban illetékes ügyintéző, akkor a Határozat adatainak megadását (kiválasztását) követően a csak ekkor (kérelem elfogadásakor vagy elutasításakor) megjelenő - gombra kell kattintanunk. A lezárt ügyintézési folyamat adatai a későbbiekben nem módosíthatók, de a rendszerben rögzített adatok és dokumentumok az adminisztrátorok által megtekinthetők illetve letölthetők.
...
Megjegyzés | ||
---|---|---|
| ||
Az auto-KRÉTA-funkció bekapcsolt állapota esetén ha az igazolás kezelése a kérelem elfogadásával zárult a Döntés- vagy a Döntés és az ügy lezárása-gombra kattintva, akkor az igazolás a KRÉTA-rendszer napló moduljában automatikusan rögzítésre kerül! |
8. A Lezárt-státuszú ügyeink megtekintéséhez az eÜgyintézési-modul Folyamatban lévő ügyek felületén szükséges a Lezárt ügyek is jelenjenek meg-jelölőnégyzet bejelölése:
|
---|
...
|
---|
...
|
---|