Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.
Tipp

Here are some tips to get you started. You can edit this page to see how it works!

1. Create a page

  • Click "Create" and select "Blank Page" to create your first page.
  • New pages are created as children of the page you are currently viewing.

2. Add to your page

  • Click "Edit" to enter the Confluence editor and use the page layouts feature to structure your content using sections and columns.
  • Use headings to format your text and drag and drop images into your page to provide visual interest.
  • Click "Insert" and select "Other Macros" to add macros for navigation, special formatting and other media.
Panel

On this page:

Tartalomjegyzék

3. Organise your pages

Here are some tips for organising your content.

  • Change the page order

The sidebar on the left displays your pages in a hierarchy. If you have Space Administrator permissions you can click "Space Tools" > "Reorder Pages" to move pages around.

  • Add labels

Labels help keep pages organised and make it easier for you to find the information you need. Click "Labels" at the bottom of a page to add or edit. The "Related pages" section on this page uses labels too!

  • Make templates

Standardise and speed up the page creation process with templates. You can create and format a template with page layouts, standard headings and instructional text for hints and guidelines. Check out our sample page on "Making a template"

Related pages

Tartalom címke szerintshowLabelsfalsespacesFKKEELLsorttitleshowSpacefalsetypepagelabelsdocumentation-space-sampleAz elektronikus ellenőrző megalkotása elsősorban a szülők és gondviselők azon igényét tükrözi, hogy a gyermekükkel kapcsolatos információkhoz teljes mértékben, a lehető leggyorsabban juthassanak hozzá. A KRÉTA rendszer elektronikus ellenőrzője az alábbi alapvető működési elvek szerint épül fel:

  • a legfontosabb információk és adatok azonnal elérhetőek a felületre történő bejelentkezést követően;
  • bonyolult menüstruktúrától mentes, könnyen használható kezelőfelület a hatékonyság érdekében;
  • igazodik az adminisztrációs rendszer adattartalmának feltöltöttségéhez, nem szükséges minden adat megadása a használathoz;
  • hatékony integrálási lehetőségek különböző iskolai szoftverrendszerekhez,
  • egyszerű, letisztult felhasználói felület,
  • egyesíti a hagyományos papír alapú és az elektronikus ellenőrzők előnyeit,
  • bárhonnan elérhető a szoftver egy böngészőprogram használatával,
  • tetszőleges infokommunikációs eszközön használható,
  • napszaktól függetlenül elérhető.

Milyen eszközön használható az elektronikus ellenőrző?

A KRÉTA ellenőrzőt lehetősége van mobil eszközökön ill. asztali számítógépen vagy laptopon is használni. A hardver és szoftver követelményekről ide kattintva olvashat részletes útmutatót!