Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Abban az esetben, ha egy foglalkozáson két tanár/pedagógus vesz részt, akkor a későbbi végeredményt szem előtt tartva szükséges a foglalkozásokat létrehozni, és kezelni.

Ez előfordulhat akár gyakornokok részvételével, amikor nem teljes foglalkoztatású alkalmazottak vesznek részt ketten egy foglalkozáson. Amennyiben a fenntartó engedélyezi, hogy a kistanárokat felvegyék a rendszerbe alkalmazottaik közé, és jogilag számukra nyitva áll a lehetőség, hogy mulasztási adatokat és értékeléseket is rögzíthetnek, melyek az Ő nevük alatt jelenik meg minden dokumentációban, akkor az alábbi 3 minta lehetőségből bármelyik megvalósítható a rendszer szempontjából.

Természetesen ugyanez igaz, ha második pedagógus vagy pedagógiai asszisztens is jelen van egy foglalkozáson, segítve bármilyen okból a (fő)pedagógus munkáját.

A két tanár egy órán egyszerre van jelen, lényegében 2 pedagógus tartja az 1 órát. Mivel a tanulók 2 foglalkozáson egyszerre nem naplózhatók, így vagy az egyik, vagy a másik pedagógus kell, hogy a tanulók jelenlétét naplózza. 

Beállítási lehetőségek

EGYIK LEHETŐSÉG, ahol mind a 2 pedagógusnak 2-2 órája van, de csak az egyik könyveli a tanulók mulasztásait, értékeléseit:

  • A pedagógusnak X csoporttal 2 órája van a tantárgyfelosztásban, és ez szerepel az órarendjében is.
  • B pedagógusnak üres Y csoporttal 2 órája van a tantárgyfelosztásban, és ez szerepel az órarendjében is. Mivel az Y csoport üres (nincs benne tanuló), így az osztály órarendjében nem jelenik meg ez az óra, valójában B pedagógus csak a saját munkaidejét naplózza.


MÁSIK LEHETŐSÉG, ahol mind a 2 pedagógusnak 2-2 órája van, és a másik pedagógus is tud értékelést adni

  • A pedagógusnak X csoporttal 2 órája van a tantárgyfelosztásban, és ez szerepel az órarendjében is.
  • B pedagógusnak üres Y csoporttal 2 órája van a tantárgyfelosztásban, és ez szerepel az órarendjében is. Mivel az Y csoport üres (nincs benne tanuló), így az osztály órarendjében nem jelenik meg ez az óra, valójában B pedagógus csak a saját munkaidejét naplózza.
  • B pedagógusnak X csoporttal 0 órája van a tantárgyfelosztásban, nem szerepel az órarendjében. A 0 óraszámú tantárgyfelosztás-elemre azárt van szükség, hogy tudjon értékelést adni. 


HARMADIK LEHETŐSÉG, ahol szintén mind a 2 pedagógusnak 2-2 órája van, de mind a ketten tudnak értékelni, és hetente 1x a hiányzásokat is kezelni.

  • A pedagógusnak X csoporttal 1 órája van a tantárgyfelosztásban, ez az egyik órája az órarendjében.
  • A pedagógusnak üres Y csoporttal 1 órája van a tantárgyfelosztásban, ez a másik órája az órarendjében. Mivel az Y csoport üres (nincs benne tanuló), így az osztály órarendjében nem jelenik meg ez az óra, valójában A pedagógus csak a saját munkaidejét naplózza.
  • B pedagógus X csoporttal 1 órája van a tantárgyfelosztásban, ez az egyik órája az órarendjében.
  • B pedagógus üres Y csoporttal 1 órája van a tantárgyfelosztásban, és ez a másik órája az órarendjében. Mivel az Y csoport üres (nincs benne tanuló), így az osztály órarendjében nem jelenik meg ez az óra, valójában B pedagógus csak a saját munkaidejét naplózza.