Bejelentés írása az Ügyfélszolgálatnak
Bármilyen kérdése lenne a Kréta rendszerrel kapcsolatban a pirossal bekeretezett Ügyfélszolgálat gombra kattintva megírhatja kérdését.
Az ügyfélszolgálatra kattintva megjelenik egy párbeszédablak. Az új bejelentésre húzva az egeret több lehetőség közül választhat.
Válassza az Oktatás-technikai szakmai kérdések pontot és kattintson rá.
A bejelentésének adjon egy olyan, pár szavas címet, amivel a problémát előzetesen körülírja.
A kérdés leírásába pedig fejtse ki, hogy pontosan mivel van problémája.
Ha a problémájáról képet is készített, a fájl tallózása gombra kattintva a gépén lévő képet hozzáadhatja. Amennyiben teheti, javasoljuk a kép készítését, amivel pontosabban meg tudjuk határozni, hogy melyik modulban/felületen, esetleg melyik funkcióban és milyen problémát jelez számunkra.
A saját számítógépén megkeresve a fájlt, azt kiválasztva, a Megnyitás gombra kattintson.
A leírás elkészítése és a fájl csatolás után már csak a Küldés gombra kattintva az ügyfélszolgálatra elküldte kérdését, amire az ügyfélszolgálat munkatársai válaszolni fognak.
Megengedett fájltípusok: .txt, .pdf, .png, .bmp, .jpg, .jpeg, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .xml, .roz, .rar, .zip
Bejelentések állapotának követése
A bejelentésénék státuszát is nyomon tudja követni a bejelentéseket tartalmazó lista megtekintésével.
A státusz állapota az ügyfélszolgálatra vár-ról megváltozik "Ügyfélszolgálatra vár" státuszrólmegváltozik érdemes megtekinteni, hogy milyen válasz érkezett.
Az ügyfélszolgálat válaszát úgy tudja megnézni, vagy a referencia számra kattint vagy pedig a bejelentés címére.
A megjegyzésben láthatja a választ.
Ugyanarra a bejelentésre a bekeretezett téglalapba tudja válaszát megírni, fájlt is tud csatolni, és a Hozzáadás gomb megnyomásával az ügyfélszolgálatra elküldeni.