Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Mi a funkciója a dokumentumok feltöltésének? 

Az eszközök kiadása használata során keletkezett dokumentumokat (pl. átadás-átvételi jegyzőkönyv, meghatalmazás stb.) fel kell tölteni a TESZEK FELTÁR modulban a Használatba adott eszközök funkcióban. 

Gyorsan meg szeretne ismerkedni a dokumentumok feltöltésének műveletével?

 

Nézze meg oktatóvideónkat, ahol lépésről-lépésre bemutatjuk, hogy a TESZEK Modulban hogyan lehet a kiadott eszközökhöz dokumentumokat feltölteni!

Használatba adott eszközök dokumentációjának feltöltése

A Használatba adott eszközök menüpontban keressük ki azt a személyt, akinek a dokumentumait szeretnénk feltölteni a rendszerbe, majd kattintsunk a SZERKESZTÉS funkciógombra.Image Removed

Image Added

Kapcsolódó dokumentumok funkció

Kattintsunk a Kapcsolódó dokumentumok fülre, majd ezután kattintsunk a + ikonra és töltsük fel a dokumentumot.

Image RemovedImage Added

A felugró ablakban a lenyíló menüből válassza ki a dokumentum típusát.


Figyelem
iconfalse
titleFontos tudni!

Kérjük ügyeljen arra, hogy a KRÉTA TESZEK FELTÁR modulban csak pdf és kép formátumú dokumentumot tud feltölteni!


Következő lépésként A dokumentum dátuma kötelező mezőt töltsük ki a dokumentum létrehozásának pontos dátumával.

Image RemovedImage Added

A MEGTEKINTÉS funkciógombra kattintva ellenőrizhetjük pontosan mit töltöttünk fel.

Image RemovedImage Added

Nyomjuk meg a TÁROLÁS funkciógombot, ekkor a rendszer felcsatolja a dokumentumot.

Image RemovedImage Added

Majd az ablakot bezárja és jelzi számunkra, hogy sikeresen elmentette a tételt, ami meg is jelenik a dokumentumok listájában.Image Removed

Image Added


Tipp
iconfalse
titleJó tudni!

A dokumentum - kék betűkkel megjelenő - nevére  kattintva a feltöltött irat letölthető a programból!


Szűrés és keresés

A szűrők segítségével keresni is tudunk a kívánt dokumentumra, vagy időrendi vagy betűrendbe tudjuk sorolni azokat.Image Removed

Image Added

POSZEIDON kapcsolat

Amennyiben rendelkezünk a Poszeidon iratkezelő rendszerben belépési adatokkal, akkor a tételeket ugyancsak megtekinthetjük az Ügyiratok menüpontra kattintva.


Megjegyzés
iconfalse
titleFontos tudni!

A POSZEIDON iktatórendszerbe való belépéshez KRÉTA Admisztrátori jogosultság szükséges! 


Mivel automatikus iratról van szó, ezért láthatjuk, hogy AUTOMATA az ügyintéző személye.Image Removed

Visszavételi folyamat

Amelnnyiben Amennyiben már visszavettük a TESZEK FELTÁR modulban az eszközt, akkor a Használatba eszközök menüpontnál vegyük ki a pipát.Image Removed

Image Added

Ekkor megjelnnek megjelennek a korábban visszavett tételek is a listában, így a névre kattintva fel tudjuk tölteni a Visszavételi dokumetumokat.

Image Removed

Az alábbi linkekre kattintva le tudja tölteni a kitölthető dokumentumot.

Visszavételi jegyzőkönyv (Pedagógus notebook esetén)

Visszavételi jegyzőkönyv (Tanulói notebook esetén)dokumentumokat.