ugyfelszolgalat@ekreta Figyelem
Az Educational Development Informatikai Zrt. a Vizsgaközpont Rendszer fejlesztését és üzemeltetését biztosítja, a Vizsgaközpont Rendszer ügyfélszolgálatának munkatársai a rendszer technikai működésében felmerülő hibák és a felhasználói gyakorlat során megtapasztalt fejlesztési javaslatok kezelésében tudnak segítséget nyújtani.
Amennyiben a Vizsgaközpont Rendszer Ügyfélszolgálat menüpontja az Ön számára nem elérhető, általános kérdésekben fordulhat az ügyfélszolgálathoz:huSzakmai kérdésekben (pl.: jogszabályi megfelelés, vizsgáztatás felügyelete, vizsgaszervezés szakmai kérdései, interaktív vizsgák lebonyolítása stb.) a vizsgáztatás felügyeletét ellátó hatóságok - NSZFH / IKK - jogosultak állást foglalni, így az ezirányú kérdéseket érdemes közvetlenül az NSZFH Ügyfélszolgálatán / IKK ügyfélszolgálatán keresztül egyeztetni. Kérjük, hogy abban az esetben is forduljon a hatóságok felé, ha azt tapasztalja, hogy a rendszerben a szakma/szakképesítés paraméterei a követelményspecifikációktól eltérnek, mivel ezek beállítása az IKK jogosultsági körbe tartozik. Konkrét vizsgával, vizsgaszervezéssel, vizsgajelentkezéssel vagy bizonyítvány/oklevél adminisztrációjával kapcsolatban a vizsgát meghirdető vizsgaszervező intézmények jogosultak eljárni, így ezirányú kérésekkel / kérdésekben érdemes közvetlenül a vizsgaszervező intézményhez fordulni. Felhasználói regisztrációval, illetve új vizsgaszervező intézmény regisztrációjával kapcsolatos adategyeztetés vagy adatmódosítási igény esetén központilag az IKK jogosult eljárni, így érdemes közvetlenül az IKK ügyfélszolgálatához fordulni. Információ
aeoihdféagihaoén
Bejelentés beküldése
- Lépjen az Ügyfélszolgálat menüpontba
- A bejelentés típusától függően kattintson az Új hibabejelentés rögzítése / Új fejlesztési javaslat rögzítése / Új üzleti kérdés rögzítése gombok egyikére
Töltse ki a Tárgy és Leírás mezőket, illetve hibabejelentés esetén adja meg a Leírás mezőben kért főbb információkat
Képernyőről készített fotó (shift+windows+s), vagy egyéb dokumentum csatolásához alkalmazza a + Új dokumentum csatolása funkciót
- Kattintson a Beküldés gombra
- Beküldés után a bejelentés bekerül a Bejelentések listájába, azonosító számmal ellátva, „Nyitott” státusszal
- A sorra kattintva be tud lépni a bejelentés adatlapjára, ahol az ügyfélszolgálati munkatársak válaszát a Hozzászólások szekcióban lehet megtekinteni, illetve a tárgyban további üzenetet az Új hozzászólás rögzítése funkcióval tud indítani
A bejelentést „Lezárt” státuszba helyezni az ügyfélszolgálat munkatársai jogosultak.
icon | false |
---|---|
title | Fontos! |
Amennyiben a Vizsgaközpont Rendszer Ügyfélszolgálat menüpontja az Ön számára nem elérhető, általános kérdésekben fordulhat az ügyfélszolgálathoz:
.
title | infó |
---|