A KRÉTA rendszer tartalmaz egy integrált ügyélszolgálati hibabejelentő felületet, amelynek segítségével gyorsan lehet a programmal kapcsolatos problémákat, a szakmai kérdéseket, a fejlesztési javaslatokat közvetlenül eljuttatni a KRÉTA Ügyfélszolgálatához.
Hogyan kezdeményezhetjük egy probléma bejelentését a felületen?
A KRÉTA Ügyfélszolgálat on-line bejelentőfelületét a Felhasználói profil menüből, továbbá a képernyő jobb felső sarkában található ikon segítségével lehet kezdeményezni.
A hibák bejelentéséhez, a szakmai kérdések feltevéséhez, valamint a fejlesztési javaslatok megírásához az alábbi műveleteket hajtsuk végre:
Új bejelentés
Kattintson a Felhasználói profil menüben a KRÉTA Ügyfélszolgálat menüpontra vagy a képernyő jobb felső sarkában található ikonra!
- A képernyőn megjelennek az akítv bejelentései.
- Kattintson a képernyő jobb felső sarkában látható gombra!
A bejelentéseket - a hatékonyabb ügyintézés érdekében - különböző kategóriákba lehet sorolni. Válassza ki a bejelentés típusát!
Bejelentés típusának megnevezése | Leírás | Kitöltendő mezők |
---|
...
...
Oktatás-technikai szakmai kérdések | A szoftver kezelésével kapcsolatos oktatás-szakmai kérdések. A "hogyan kell a programban megcsinálni?" típusú kérdések. | Kérdés címe, Kérdés leírása |
---|---|---|
Fejlesztési javaslat | A szoftver fejlesztésével kapcsolatos ötlet, javaslat megírása. | Javaslat címe, Javaslat leírása |
...
eÜgyintézés - Fejlesztési javaslat | Az |
---|
...
eÜgyintézés modul fejlesztésével kapcsolatos ötlet, javaslat megírása. | Javaslat címe, Javaslat leírása | |
Adatbázis visszaállítás | A rendszer adatbázisának visszaállítása. A visszaállítást követően csak azok az adatok maradnak a rendszerben, amik a visszaállítási dátum előtt lettek rögzítve. Az adatbázis visszaállítás esetén - biztonsági okokból - a KRÉTA munkatársai további megerősítést (pl. e-mailben vagy telefonon) is kérhetnek. | Mikorra szeretné visszaállítani az adatbázist? |
---|---|---|
Üzleti kérdések | A KRÉTA rendszerrel kapcsolatos pénzügyi, üzleti kérdések. | Kérdés címe, Kérdés leírása |
eÜgyintézés - Kérdés | A KRÉTA eÜgyintézés modullal kapcsolatos kérdések. | Kérdés címe, Kérdés leírása |
Új URL igénylése | A KRÉTA rendszer egyedi URL címének igénylése. Az új elérési cím lehetőséget ad, hogy az intézmények egy könnyebben megjegyezhető, azonosítható URL címmel tudják igénybe venni a KRÉTA rendszert. Javasoljuk, hogy az URL névben adjanak meg valamilyen jellemzőt, amivel könnyebben meg lehet majd különböztetni az azonos nevű iskolákat. Az URL igénylésének menetét bemutató segédletet az Új URL igénylése linkről lehet letölteni. | Az URL egyedi aldomain neve. |
KRÉTA - Poszeidon | A KRÉTA - Poszeidon modullal kapcsolatos kérdések. | Bejelentés címe, Bejelentés leírása |
KRÉTA Pénzügyi modul | A KRÉTA eÜgyintézés Pénzügyi modullal kapcsolatos kérdések. | Bejelentés címe, Bejelentés leírása |
Hiba bejelentése | A programmal kapcsolatos problémák, hibák bejelentése. Kérjük, hogy a programban jelentkezett hibát minden esetben pontosan írják le, különös tekintettel arra, hogy melyik programmodulban (Adminisztrációs rendszer, e-Napló, Elektronikus ellenőrző stb.), melyik oldalon jelentkezett. | Bejelentés címe, Hiba leírása |
eÜgyintézés - Hiba | Az eÜgyintézés modullal kapcsolatos problémák, hibák bejelentése. Kérjük, hogy az eÜgyintézésban jelentkezett hibát minden esetben pontosan írják le, különös tekintettel arra, hogy melyik programmodulban (eÜgyintézés folyamat, stb.), melyik oldalon jelentkezett feltüntetve az esetlegesen kijelzett Korrelációs hiba kódját. | Bejelentés címe, Hiba leírása |
Egyéb bejelentések | Egyéb, a fentiekbe nem besorolható bejelentés | Bejelentés címe, Bejelentés leírása |
Oktatás igénylése | Az e-napló kezelésével kapcsolatos helyszíni tantestületi oktatás, továbbképzés igénylése. Az oktatásokkal kapcsolatos kérdések felvetése. Az e-napló rendszer bevezetéséhez minden iskola tantestülete részére ingyenes, helyszíni oktatást biztosítunk, az iskolával egyeztetett időpontban. Javasoljuk, hogy az oktatás igénylésével egyidejűleg jelezzék számunkra a megfelelő időpontokat is. | Oktatás helyszíne, Egyéb megjegyzések az oktatással kapcsolatban |
5. Töltse ki a - bejelentés típusához tartozóan - kötelező mezőket!
6. A gombra kattintva küldheti el a bejelentését az Ügyfélszolgálatunkra! A gombra kattintva a bejelentés elküldése nélkül bezárhatja az ablakot!
Automatikus e-mail küldése
A KRÉTA bejelentőfelületén keresztül beküldött bejelentések fogadásáról, az Ügyfélszolgálatról érkezett válaszokról a KRÉTA rendszer automatikusan elektronikus levelet küld az iskola regisztrált e-mail címére.
Bővebben | ||
---|---|---|
| ||
Ha a KRÉTA rendszerbe nem nevesített felhasználóval, hanem a rendszer indításakor kapott admin felhasználónevű, KRÉTA (szuper) Adminisztrátor nevű felhasználóval lépnek be, akkor a Nyilvántartás / Intézményi adatok felületen megnyomva az Intézményi adatok szerkesztése gombot, nem csak egy "sima" "e-mail cím" rovatot, hanem mellette egy "Admin e-mail cím" rovatot is fognak találni. Az itt szereplő e-mail címre minden, a Bejelentő rendszerben küldött válaszunk másolata e-mail-ben is kiküldésre kerül. Ide 1 db cím adható meg, de több esetben tapasztaljuk, hogy nem egy konkrét személy, hanem akár az iskola vezetőségének közös levelezési listája van beállítva, így akár több ember is megkaphatja házon belül a tájékoztatást. Ha rossz címe szerepel ott, módosítsák, ha helyes, akkor is a MENTÉS gombbal zárják le a felületet, hogy az adatbázisban esetlegesen tévesen szereplő e-mail cím most biztosan felülírásra kerüljön az ott szereplő értékkel. |
A bejelentés fogadásáról az alábbi üzenetet küldi a rendszer:
A bejelentésekre adott válaszok ill. a pontosításra vonatkozó kérdések esetében is egy automatikus e-mail kerül kiküldésre az iskolai postafiókba az alábbi tartalommal:
...
...
...
...
...
Bejelentések státuszának kezelése
A KRÉTA rendszerben a bejelentések státuszáról a felhasználók visszajelzéseket láthatnak. Az egyes bejelentések státuszának jelentése a következő:
FOLYAMATBAN - a bejelentés feldolgozása folyamatban van
MEGOLDVA - a bejelentés megoldásra került vagy pl. fejlesztési javaslatok esetében, a bejelentés belekerült a fejlesztési tervek listájában.
ÜGYFÉLRA VÁR - a bejelentésre az Ügyfélszolgálat választ vár
FEJLESZTÉS ALATT - a bejelentett probléma javítása/fejlesztése már folyamatban van, de a befejezésére még nem lehet dátumot meghatározni.