Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Hol találom az orvos által feltöltött igazolásokat?

Az oviKRÉTA rendszermodulban elérhetővé vált az orvosi igazolások automatikus átvétele. Amennyiben az orvos elektronikus igazolást küld az oviKRÉTA rendszermodulba, úgy az érintett gyermek Jelenléti ív dokumentumok sorába, illetve a gyermek „Egyéb csatolt iratok” almenüpontjába automatikusan betöltésre kerül az igazolás. Ellenőrizzék az igazolásban szereplő adatokat, amennyiben rendben találják, kérjük a jelenléti ív felületén állítsák az igazolás típusát „Igazolt orvosi” (IO) státuszba a mulasztott napokon. Emellett ellenőrizzék a gyermekekhez tartozó TAJ, születési dátum és jogviszony dátuma mezők helyességét, mert csak helyesen szereplő adatok esetén van lehetőség az orvosi igazolások automatikus betöltésére.

Mit tegyek, ha megjelentek a gyermek listában az iskolába elment gyermekek?

Azok a gyermekek kerültek vissza a rendszerbe, akiknél nem állították megszűntre a jogviszony státuszát korábban.

Kérjük, állítsák be a megszűnt státuszt és a megszűnés dátumát is rögzítsék az érintett gyermekeknél. Ellenőrizzék a csoporttagság záró dátumát is.

Hogyan tudom elérni oviKRÉTA rendszert?

Az oviKRÉTA 2023. szeptember hónaptól elérhető az intézmények számára. A KIR-ben megadott intézményekhez regisztrált e-mail címekre ütemezetten kiküldjük a regisztrációs leveleket 2023.08.30. - 2023.09.08. időszak között. A regisztrációs időszak alatt a felhasználók külön e-mailben kapják meg a regisztrációs linket, illetve a felhasználónevüketfelhasználónév leírását. 

A rendszer használatához szükséges regisztrációs folyamatról kérjük, hogy az ugyfelszolgalat@edudev.hucímen érdeklődjön. Kérjük, hogy az intézmény pontos nevét és OM azonosítóját minden esetben küldje el részünkre. 

A rendszer felhasználónév és jelszó birtokában az alábbi linken keresztül érhető el: www.ovikreta.hu 

Mit tegyek, ha lejárt a regisztrációs link érvényességi ideje?

Amennyiben Ön intézményvezető, tagintézmény-vezetőóvodaigazgató, tagóvoda igazgatója, vagy fenntartó, ebben az esetben írjon nekünk az ugyfelszolgalat@edudev.hu e-mail címre. A regisztrációs linket újra tudjuk küldeni. Kérjük, hogy az intézmény pontos nevét és OM azonosítóját minden esetben küldje el részünkre.

Amennyiben az intézmény alkalmazottjaként kapott regisztrációs lehetőséget, mint pedagógus , vagy egyéb alkalmazott, kérjük keresse fel intézménye vezetőjét, igazgatóját vagy az intézményi adminisztrátort.

Ingyenes a oviKRÉTA rendszer használata?

Az oviKRÉTA alkalmazás az intézmények számára térítésmentesen vehető igénybe.

A rendszer használatához biztosítanak eszközöket?

A használatához szükséges internetelérést és eszközt (laptop vagy számítógép) a felhasználóknak kell biztosítania.

Hogyan tudom megtervezni az óvodapedagógusi szakmai munkámat az oviKRÉTA segítségével?

Gyermek- és csoportnaplók generálhatók, melyekhez dokumentumok csatolhatók. Az oviKRÉTA alkalmazás folyamatos fejlesztés alatt áll, hogy a felhasználók igényeit minél szélesebb körben, magasszintű minőségben tudjuk kiszolgálni.

A szülőknek is elérhető lesz az oviKRÉTA alkalmazás?

A szülői felületek később kerülnek bevezetésre, így induláskor a szülőknek nem lesz közvetlen oviKRÉTA hozzáférése.

Hogy tudom megváltoztatni a jelszavamat?

Amennyiben szeretné megváltoztatni jelszavát awww.ovikreta.hu bejelentkező oldalán kattintson az Elfelejtett jelszó feliratra. A jelszóváltoztatáshoz a felhasználónév megadására lesz szükség. A további lépésekről e-mailben fog tájékoztatást kapni.

reCAPTCHA vaildáció szükséges!

Többszöri jelszótévesztés után a rendszer biztonsági okból reCAPTCHA validáció szükségességét jelzi. A validáció a "Nem vagyok robot" négyzetbe kattintással elvégezhető. A megfelelő képek kiválasztása után zöld pipa megjelenik a négyzetben, a bejelentkezés ezután helyes jelszóval sikeres lesz.