A címsor jobb
...
oldalán található a bejelentkezett felhasználó neve, mellette zárójelben
...
megjelenik az automatikus kijelentkezésig hátralevő idő. Erre kattintva nyithatjuk le a profil
...
kezelésére szolgáló menüt.
...
Saját adatlap
Itt adhatjuk meg a belépésre jogosult személy adatait, és ide tölthetünk fel fényképet.
Ez a menüpont jelenleg még nem aktív.
...
Profilbeállítások
Az részben állíthatjuk be, hogy a program működéséhez kapcsolódó tippek láthatók legyenek vagy sem. Ehhez a Tippek
...
elrejtése jelölőnégyzetet kell
...
bepipálnunk, vagy megszüntetnünk a kiválasztását, majd a
...
gombra kattintva rögzíteni a kívánt állapotot.
A részben változtathatjuk meg jelszavunkat. Ehhez a szokásos módon meg kell adnunk a jelenlegi jelszót, valamint az új jelszót kétszer. Ha a változást menteni akarjuk, akkor kattintsunk a
...
gombra.
Szerepkör beállítások
Ez a menüpont csak abban az esetben aktív, ha a bejelentkezett felhasználónak legalább két jogkört
...
osztottak ki az alkalmazottak adatai között a Belépési adatok fülön. A felnyíló ablakban választhatunk az elérhető szerepköreink közül, ahol a jelenlegi belépéskor választott szerepkör világoskék színű, és mögötte az "(Aktív)" felirat látható.
KRÉTA
...
Ez a pont csak az adminisztrátori rendszerből érhető el. Itt léthetünk kapcsolatban a KRÉTA rendszer ügyfélszolgálatával, és itt nézhetjük meg a korábbi bejelentéseinkre kapott válaszokat, azok állapotát.
...
title | Új bejelentés készítése |
---|
...
title | Korábbi bejelentések szűrése |
---|
...
ügyfélszolgálat
A KRÉTA rendszer tartalmaz egy integrált ügyélszolgálati hibabejelentő felületet, amelynek segítségével gyorsan lehet a programmal kapcsolatos problémákat, a szakmai kérdéseket, a fejlesztési javaslatokat közvetlenül eljuttatni a KRÉTA Ügyfélszolgálatához.
Az ügyfélszolgálati rendszerről bővebben olvashat az Ügyfélszolgálat, hibabejelentés oldalon.
Kijelentkezés
Itt léphetünk ki a KRÉTA rendszerből