Intézmény
Ebben a menüpontban megtekinthetők láthatók az intézményhez kapcsolódó Alapadatok, Igazgató, Fenntartó, Oktatási referens, Működési helyek, Csatolt iratok.
Az intézményi adatok nem részben szerkeszthetők, bizonyos mezőknél csak megtekintésre nyílik lehetőség.
Megjegyzés |
---|
A felületen látható a feladatellátási hely típusa. A "Címek" résznél látható "Székhely" típus a cím típusára vonatkozik, nem az intézmény típusára. Ez esetben azt jelenti, hogy nem levelezési cím. |
Alapadatok
Az óvoda neve, OM azonosítója, címe , e-mail címe, telefonszámai, egyéb adatai tekinthetők meg.megtekinthető. Intézményi adminisztrátor által szerkeszthető mezők: E-mail címek; Telefonszámok; Egyéb adatok.Igazgató
Az intézmény igazgatójának neve, telefonos és e-mail elérhetősége jelenik tekinthető meg ezen az oldalon.
Fenntartó
A fenntartó adatai, címe, telefonos és e-mail elérhetősége jelenik meg.
Oktatási referens
Az oktatási referens neve, e-mail címe és telefonszáma látható rögzíthető, szerkeszthető ezen az oldalon .
Működési helyek
A működési hely a KRÉTA rendszerben bevezetett egységes fogalom, amely az intézmény fizikai feladatellátási helyének felel meg.az intézményi adminisztrátorok és a fenntartók által.
Csatolt iratok
Ezen az oldalon van lehetőség "Intézmény dokumentumai" kategóriában feltölteni dokumentumokat intézményi adminisztrátorként.
Az intézmény menüben található "Csatolt iratok" oldal valamint a kapcsolódó dokumentum kategória dokumentumok intézményi adminisztrátorként tekinthető meg.
Az intézmény oldalon hozzáadott dokumentumok az "Intézmény dokumentumai" kategóriát kapják.