Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Milyen újdonságokat tartalmaz az oviKRÉTA legújabb frissítése?

 

Újdonságok:

  • EESZT-ből feltöltött orvosi igazolások törlési lehetősége

 

Újdonságok:

  • TÉR szempontrendszer bővítése
  • Fenntartó egyedi értékelési szempontok igazgatóknak
  • Igazgató/Főigazgató egyedi értékelési szempontokat tud felvenni minden vezető beosztású alkalmazottnak
  • oviKRÉTA - szervezeti hierarchia kiegészítése
  • Főigazgató munkakör bevezetése
  • Főigazgató/Igazgató PED TÉR módosítás
  • Intézményegység vezető és Helyettes munkakörök bevezetése
  • Intézményegység adminisztrátor szerepkör bevezetése
  • TÉR Közreműködő (korábbi megbízott) módosítások
  • Értékelő vezető jogosultság bevezetése
  • PED TÉR felvett célokat lehessen tömegesen jóváhagyni
  • PED TÉR előrehaladás jegyzetet a felettes is láthatja
  • Működési hely fül levétele az Intézmények oldalról
  • Csoportnapló mezők minden nevelési évben egyediek

Módosítások:

  • Fenntartó nem tudott célt törölni pedagógus + intézményi adminisztrátor szerepkörű igazgatónál
  • Áthelyezett munkanap - csoportnapló bejegyzés rögzítés megfelelő működése
  • Felvételi és mulasztási napló gyermek megfelelő sorrendezése
  • Dokumentumtárban megjelent az összes alkalmazott célkitűzéshez csatolt dokumentum

 

Újdonságok:

  • Orvosi igazolások automatikus átvétele
  • Orvosi igazolások felugró ablak kihelyezése
  • Alkalmazott jogviszony megszűnése után lehessen ugyanazzal az oktatási azonosítóval alkalmazottat rögzíteni
  • Fenntartó saját magát ne tudja törölni, sem inaktiválni
  • PED TÉR felugró ablak kihelyezése
  • Fenntartó felhasználónak legyen jogosultsága szerkeszteni az Oktatási referens oldalt

Módosítások:

  • Hiányzók és jelenlévők száma havi bontásban riport
  • KIR-ből átvett gyerekadatok ABC rendezése
  • Alkalmazottaknál csak a még érvényes csoportok jelenjenek meg a csoport oszlopban
  • Adatjavításra váró gyermek szerkesztésnél se legyen kötelező dátum formátumos a következő felülvizsgálat dátuma

 

Módosítások:

  • Óvodai jelek sorrendezése, keresése egyes esetekben nem megfelelő
  • Hibabejelentésnél dokumentumcsatolás esetén a rendszer hibára fut
  • Központi adminisztrátor által létrehozott alkalmazottnál nem jelenik meg az alkalmazott szerkesztés lehetősége első belépéskor

 

Újdonságok:

  • Nevelési adatok fülön új mező: Bölcsődei ellátásban részesült
  • Dokumentum sablonok kezelő menüpont kialakítása a kapcsolódó funkciókkal
  • Értesítés kiadása megszűnt státuszú, de kitöltetlen Gyermek jogviszony befejezésének dátuma mező esetén
  • Felvételi és mulasztási napló - jogviszony szüneteltetés megjelenítése
  • Megszűnt státuszú gyermek kezelése
  • Csoportnapló tartalmi elem: Nevelési évben tankötelessé váló gyermekek neve
  • Adatbázisban pedagógus szerepkör átállítása intézményi adminisztrátorra
  • Orvosi igazolásokkal kapcsolatos tájékoztatás
  • Intézményi adminisztrátor nem tudja inaktiválni önmagát

Módosítások:

  • Felhasználó sikertelen belépés, törlés, inaktiválást követően
  • Pedagógusnak ne legyen szerkeszthető a jogviszony megszűnés oka

 

Újdonságok:

  • Nevelési rend - kiválasztható bejegyzési kategóriák módosítása

 

Újdonságok:

  • KIR import betöltési hibaüzenet módosítása

Módosítások:

  • Korcsoport statisztika javítása, ha van olyan csoport, ahol nincs töltve a korcsoport

 

Újdonságok:

  • PED TÉR Célkitűzések riportok

 

Újdonságok:

  • Felügyeleti jogosultnál adatmezők bővítése
  • Megnyitott nevelési év teljes funkcionalitással elérhető az intézményi adminisztrátor számára
  • Gyermek személyi azonosító adatainak rögzítése
  • Új szerepkör: Hivatali ügyintéző
  • IP - pedagógus által igazolt hiányzás levétele
  • Gyermeknapló elnevezés módosítása
  • Fenntartó felhasználó módosítás
  • Fenntartó felhasználó kezelési jogosultsággal rendelkező Fenntartó szerepkör rögzíthet felhasználót
  • Fenntartó szerepkörnek legyen jogosultsága a Hibabejelentéshez

Módosítások:

  • Igazolandó jelenlét mentés után átvált Igazolatlanra
  • Pedagógus (egy csoporttal) nem tud csoportnapló bejegyzést rögzíteni naptárban
  • Dupla szerepkörű (intézményi adminisztrátor + pedagógus) felhasználó nem jelenik meg a TÉR alkalmazottak teljesítmény célnál
  • Duplaszerepkörű igazgató céljait nem lehet jóváhagyni
  • KIR import hiba a Veszprémi Ringató Körzeti Óvodában
  • Egyes régebbi központi adminisztrátor által létrehozott felhasználóknál nem látható a TÉR menüpont
  • Vezetői/Megbízotti értékelést megtekintve Önértékelés szerkesztése címmel jelenik meg az értékelés
  • Gondviselőnél Lakcím nélküli/Ismeretlen cím bejelölésnél nem konkrét hibaüzenet
  • Teljesítményértékelésnél/Célkitűzésnél elcsúsznak az akciógombok

 

Újdonságok:

  • Egyedi intézményi szempontok láthatósága
  • Szöveges felugró üzenet belépéskor nem alkalmazottak esetén
  • Teljesítménycélok kitűzésének határidejére vonatkozó értesítő megjelenítése

 

Módosítások:

  • Alkalmazotti KIR import hiba
  • Szülő felhasználó duplikáció csoportváltáskor
  • Kezdő képernyő betöltési probléma
  • Pedagógus + Intézményi admin szerepkörű felhasználóval sikeres gyermek adatok mentése után visszaáll az eredeti érték
  • Nevelők a csoportban kiválasztásakor ne legyen szűrés, minden alkalmazott jelenjen meg
  • Az adatjavításra váró alkalmazottaknál hiányos import
  • Intézményi admin + Pedagógus szerepkörű felhasználóval a felvételi döntések/határozatok nem jelennek meg a Dokumentumtárban
  • Intézményi admin + Pedagógus szerepkörű felhasznál a naptárban csak a saját csoportja eseményeit látja (intézményiek mellett)

 

Újdonságok:

  • Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (PED TÉR) bevezetése:

TÉR menüpontok kialakítása;

Egyedi intézményi értékelési szempont rögzítése – kapcsolódó funkciók kialakítása;

Teljesítménycélok kitűzése – kapcsolódó teljes funkcionalitás kialakítása;

Értékeléshez kapcsolódó fejlesztések kitűzése – kapcsolódó teljes funkcionalitás kialakítása;

Önértékeléshez kapcsolódó funkciók kialakítása;

Szülői kérdőív felület kialakítása.

  • Köznevelési foglalkoztatotti jogviszony elsődleges felajánlása:

A jogviszony típusa mezőnél a "felajánlott" közalkalmazotti helyett jelenjen meg elsőként új alkalmazott felvételénél a "köznevelési foglalkoztatotti jogviszony".

  • Intézményi adminisztrátor részére szerkesztési jogosultság bővítése:

Intézményi adminisztrátor részére szerkesztési jogosultság megadása a saját intézményi alapadatoknál a következő mezők esetén:

E-mail címek; +E-mail cím adatok hozzáadása, mentése; Telefonszámok; +Telefonszám adatok hozzáadása, mentése; Egyéb adatok;

További szerkeszthető mezők:

Honlap; Specialitás; Adószám; Bankszámlavezető pénzintézet; Bankszámlaszám.

Intézményi adminisztrátor részére szerkesztési jogosultság megadása saját intézménynél az Oktatási referens és a Működési helyek tabfülön, minden mező szerkeszthető az intézményi admin által.

  • Beiratkozás validációk bevezetése:

Jelentkezés időpontja nem lehet későbbi, mint a Felvétel időpontja (jogviszony létrejötte), ha van ilyen időpontunk;

Felvétel időpontja (Jogviszony létrejötte) nem lehet későbbi, mint az Első nevelési nap (Jogviszony gyakorlásának kezdete);

Első nevelési nap (Jogviszony gyakorlásának kezdete) nem lehet későbbi, mint a Jogviszony várható befejezése;

Döntés dátuma nem lehet későbbi, mint a Felvétel időpontja (Jogviszony létrejötte).

  • Nevelési év váltása átnevezés:

Almenüpont átnevezés: Nevelési év váltás helyett Nevelési év zárás

Oldalcím átnevezés: Nevelési év váltás helyett Nevelési év zárás

Gomb felirat átnevezés: Aktív nevelési év váltása helyett Aktív nevelési év zárása

  • Új óvodai jelek:

54 db új óvodai jel felvétele.

  • oviKRÉTA logó csere:

oviKRÉTA logó aktualizálása.

  • Új alkalmazotti jogviszony státusz:

Alkalmazott /Jogviszony/ Jogviszony státusza mező értékei közé felvételre került egy új státusz: Tartósan távollévő

  • Új gyermek jogviszony státusz:

Gyermek /Jogviszony/ Jogviszony státusza mező értékei közé felvételre került egy új státusz: Szünetel

  • Új értékek a csoportnaplóban:

Csoport / Csoportnapló bejegyzés / Esemény típusa mező értékei közé felvételre kerültek: 

Hitéletre nevelés; Komplex tevékenység; Nemzetiségi nevelés.

  • Csoport dátumok rendezése:

A csoporthoz és a csoportnaplóhoz tartozó dátumok elkülönítése.

  • Alkalmazottak / Vezetői megbízás / Képzési adatok:

Törlési lehetőség bevezetése, a "kuka" ikon kihelyezésre került Vezetői megbízás és a Képzési adatok esetén.

Módosítások:

  • Alkalmazott törlése esetén az alkalmazás hibát már nem jelez
  • Téves szüneteltetés validációs hiba rendezése
  • Intézményi admin + pedagógus szerepkörű felhasználók már tudnak a Gyermekek menüpontban csoportra szűrni
  • BTMN és SNI adatokat rendben lehet törölni
  • Napi rendszerességű csoportnapló bejegyzés utolsó napja egy nappal későbbi volt, mint a nevelési év vége
  • Intézményi admin dokumentumtár nevelési év szűrője már működik
  • Automatikusan generált csoportnapló megtekintése után új csoportnapló bejegyzés hozzáadása esetén már szerkeszthetők a mezők
  • Gyermekek táblában az Oktatási azonosító szerinti rendezés már működik
  • Dokumentum törlésekor Sikeres törlés értesítés 
  • Dokumentum kategóriáknál sikeres oszlop rendezés
  • A felhasználó inaktiválása funkció működik

 

Újdonságok:

  • Beiratkozás exportálásánál az exportált táblában üres a mező érték, ha a felületen is üres:

 Ha a felületen nincs töltve az érték, akkor az exportált dokumentumban is üresen jelenik meg az érték.

  • Felvételi és előjegyzési naplóban a Felmentésben részesülő gyermekek száma sor levétele:

Felvételi és előjegyzési naplóban csak a jelentkezett gyermekek jelennek meg, a Felmentésben részesülő gyermekek száma sor nem szükséges, ez az adat kikerült a naplóból.

Módosítások:

  • Csatolt dokumentummal rendelkező beiratkozó törlése:

Amennyiben a beiratkozó gyermek esetén dokumentum kerül csatolásra, de a gyermeket – például duplikált adatrögzítés esetén törölni kell – akkor törlés esetén a törlés funkció megfelelően működik.

  • Felvételre jelentkezett mező üres értékre állításánál a megerősítés ellenére törlésre kerültek a mezők:

Felvételre jelentkezett mező átállítása Igen-ről Nem-re esetén akkor töröljük a kapcsolódó mezőket, ha megerősítésre kerül a Felvételre jelentkezett: üres értékre váltás.

  • Beiratkozásnál a gyermek státusza rendezés:

Az elvárt működés szerint ABC sorrend vagy fordított sorrend esetén a Nem jelentkezett és Mentett státuszok helyes rendezése megfelelő.

 

Újdonságok:

  • Beiratkozás funkció - Felvételi adatok fül és a Gyermek - Jogviszony fül mezőinek átnevezése, napló aktualizálása: 

Beiratkozás - Felvételi adatok fül és a Gyermek - Jogviszony fül egyes mezőinek átnevezése a jelentéstartalom pontosítása érdekében, ezzel együtt a Felvételi és Mulasztási napló aktualizálása.

  • Címből a pontozási validációk megszüntetése:

Gyermek importnál, a címnél a házszámban vagy emelet/ajtó részen a „pont”-ra vonatkozó validáció megszűntetésre került, amit beír a felhasználó ezekhez a mezőkhöz (házszám, emelet, ajtó) az kerül mentésre.

  • Felvételi döntés, Határozat szöveg módosítás: 

A Felvételi döntés, illetve Határozat szövegrészek módosítása.

Módosítások:

  • Nagybetűs kiterjesztéssel dokumentum feltöltés: 

 A dokumentumok feltölthetők nagybetűs kiterjesztéssel is.

 

Újdonságok:

Beiratkozáshoz kapcsolódó fejlesztések:

  • Határozaton, Felvételi döntésen intézményi telefonszám megjelenítés;
  • Beiratkozó gyermekek státuszainak módosítása; 
  • Beiratkozó törlése funkció kialakítása;
  • Beiratkozás oldalon import sablon bővítése TAJ szám és Lakcímkártya szám adatokkal;
  • Határozat és Felvételi döntés indoklási szövegének módosítása;
  • Megerősítések bevezetése a Felvételi adatok oldalon (véletlen váltások, kattintások esetére);
  • Felvételi előjegyzési naplóban lapok rendezése oldaltöréssel gyermekenként.

Módosítások:

  • KIR import:

Az állampolgárság horvát kódszótár elem nem megfelelően jelent meg, ezért a KIR import ezen eleme nem tudod betöltődni. KIR import folyamat során a lenyíló telephely listában nem látszott az intézmény hosszú neve teljes egészében így a telephelyeket nem lehetett megkülönböztetni.

  • Beiratkozáshoz kapcsolódóan:

Importált beiratkozónál a felmentést kért alapértéke nem került beállításra „Felmentést nem kért”-re. Beiratkozás táblában a Gyermek generálva azonosítók szerinti sorba rendezés nem működött megfelelően. Felvételi előjegyzési naplóban a Felmentést kért mező értékeinek javítása. Felvételi döntések/Határozatok megtekintés/generálás kiválasztásánál hibás tooltip javítása, dokumentumokon a dátum angol formátumban jelent meg.

 

Fejlesztések:

  • Elkészült határozatokról üzenet módosítása:

Belső rendszerüzenet és kiküldött email szövegmódosítása.

  • Felmentést kért mező értékeinek módosítása:

Kiválasztható elemek szövegének módosítása.

Módosítások:

  • Beiratkozás import javítása:

Bármilyen fájl feltöltése esetén a fájl nem megfelelőségére hivatkozó hibát dobott az oviKRÉTA rendszer, illetve importálás során a sablonban található állandó és tartózkodási cím nem jelent meg a felületen, ismeretlen cím kerül bejelölésre. Javítást követően az importálás sikeres, a címadatok megfelelően betöltésre kerülnek.

  • Felvétel időpontjának javítása a Felvételi és mulasztási naplóban:

A Gyermekek adatlapján a Jogviszony fülön megjelenő Felvétel időpontja mező értékének kell szerepelnie a Felvételi és mulasztási naplóban a Felvétel időpontjaként, ehelyett a jogviszony kezdete dátuma jelent itt meg, javítást követően a helyes dátum jelenik meg.

  • Felvételre jelentkezett értékének nem-re állítása esetén kerüljön törlésre a jelentkezés időpontja:

Jelentkezés dátuma nem került törlésre, ha Igen-ről Nem-re vagy üres értékre változtatjuk a Felvételre jelentkezett értéket. Javítást követően megfelelő a működés.

 

Újdonságok:

A Beiratkozás folyamat funkcióinak megújítása:

  • Általános címkezelés (valamennyi entitásra),
  • Beiratkozó gyermek adatkör módosítások,
  • Beiratkozás Excel import módosítása,
  • Felvételi döntés és Határozat szétválasztása,
  • Határozat és Felvételi előjegyzési napló pdf sablonok módosítása,
  • Gyermek generálás módosítása,
  • Gyermek alapadatok módosítása,
  • Felügyelet jogosultak cím kötelezőségének módosítása,
  • Intézmény adatok intézmény oldali szerkeszthetőségének módosítása, Megnyitott nevelési évben elérhető menüpontok módosítása.

 

Módosítások:

  • KIR import címkezelés:

KIR gyermek és alkalmazott import címadatok átvételének kezelése.

 

Módosítások:

  • Felhasználónévben ékezetes betű kezelése a KIR import során.
  • Anyanyelv kódszótár bővítése:

Kínai anyanyelv felvétele a kódszótárba.

  • Gyermek importnál a KIR-ből érkező üres közterületnév lekezelése.
  • Gyermek csoporttagságnál jelenléti ív validáció kezelése:

Kieső időszak kezelésének módosítása. Korábbi csoporttagságokat már nem vesz figyelembe, a módosítandó csoporttagság esetén csak azt az időszakot vizsgálja, amit az új csoporttagság már nem fed le.

 

Módosítások:

  • Intézményhez csatolt dokumentumok láthatósága:

A pedagógus számára nem voltak láthatók a releváns dokumentum kategóriákba tartozó, az intézményi adminisztrátor által az intézményhez csatolt dokumentumok, azok letöltése nem volt lehetséges. Módosítást követően rendben megjelennek a dokumentumok és letölthetők.

 

Módosítások:

  • KIR-ből NULL házszám lekezelése:

KIR import során a cím adatok átvétele megtörténik akkor is, ha a házszám mező üresen érkezik.

  • Beiratkozás - Igazgató javaslata mező tölthetősége:

Beiratkozás menüpontban az intézményi adminisztrátor számára az „Igazgató javaslata” kódszótár üresen jelent meg a legördülő lista helyett. Módosítást követően a kapcsolódó kódszótár elemek megjelennek.

 

Módosítások:

  • Gyermek csoport kapcsolat törlése:

Gyermek csoport kapcsolatának törlésével törlésre kerül a gyermek és csoportnapló bejegyzés kapcsolat is (akkor is, ha dokumentum is tartozik a csoportnapló bejegyzéshez).

  • Pedagógus/Egyéb alkalmazott számára „Dokumentumok” listában csak a saját csoport gyermekeihez tartozó határozatok megjelenítése:

Dokumentumok lista Pedagógus és Egyéb alkalmazott szerepkörrel (olyan gyermekek határozatai már nem látszanak, akik felvétele elutasításra került, vagy még nincsenek generálva – ez okozta, hogy az adott csoportba nem tartozó gyermek határozata látszott a pedagógus számára).

  • Intézmény űrlapján a „Csatolt iratok” tabfül jogosultsági beállítása:

Intézmény „Csatolt iratok” lista szűrése (csak központi adminisztrátor és intézményi adminisztrátor számára jelenik meg a „Csatolt iratok” tabfül).

  • Dokumentum csatolás:

Dokumentum csatoláskor nagybetűvel írt fájl kiterjesztéses dokumentumot is elfogad a rendszer.

  • Egyéb alkalmazott jogosultsági probléma javítása „Gyermek” és „Csoport” megtekintés tabfülein:

Csak a gyermekhez és a csoporthoz tartozó dokumentumok jelennek meg.

  • KIR import „Állampolgárság” értékek átvételi módjának átalakítása:

Kis- és nagybetű, szóköz, speciális karakterek, hosszú-rövid magánhangzók eltérései nem kerülnek figyelembevételre.

  • Állampolgárság kódszótár módosításai a KIR egyezés érdekében:

Egyes oviKRÉTA kódszótár elemek megnevezésének átírása a KIR-ben szereplőre, új elemek felvétele (adatbázis módosítás).

 

Módosítások:

  • KIR adateltérések színezése kékre:

A KIR-ből az oviKRÉTA adatbázishoz képest eltérő adattal érkező Gyermekek és Alkalmazottak kiemelése kék betű színnel az import funkció használatakor.

  • Gyermek űrlap "Következő felülvizsgálat dátuma" mező módosítása:

Következő felülvizsgálat dátuma mező átnevezése Következő felülvizsgálat időpontjára, dátum helyett szabadszöveges adatbeviteli mező alkalmazása.

  • Gyermek/Csoport/Alkalmazott Egyéb csatolt iratok lista szűrésének javítása:

A dokumentumokat listázó felületeken alkalmazott szűrések javítása, hogy az érintett felületeken a megfelelő dokumentumok a megfelelő jogosultsággal rendelkező felhasználóknak jelenjenek meg.

 

Újdonságok:

  • KIR import átalakítása (hibás sorok befogadása):

KIR-ből történő importálás során egyes gyermek és alkalmazotti adatok nem tudtak betöltésre kerülni az oviKRÉTA alkalmazásba az oviKRÉTA kötelező mezőtöltése vagy jogviszony inkoherencia miatt. A fejlesztéssel lehetőség van minden gyermek és alkalmazott importálására a KIR-ből. A Gyermek / Alkalmazotti menüponton belül kialakításra került egy „Adatjavításra váró alkalmazottak”, illetve „Adatjavításra váró gyermekek” almenüpont, amely a hibás adatokkal rendelkező gyermek és alkalmazotti listát tartalmazza. Jelölésre kerül a javítandó adat, javítást/kitöltést követően az adatjavításra várók listából átkerül az gyermek/alkalmazotti listába.

  • Új fenntartói dokumentumkategória létrehozása:

Új dokumentumkategória „Eredménytermékek” megnevezéssel került bevezetése, ahol a központi adminisztrátor jogosultsággal rendelkező felhasználó a fenntartók számára tölthet fel dokumentumokat.

  • Dokumentum letöltés fenntartói szerepkörrel:

Kialakításra került a feltöltött dokumentumok letöltési lehetősége fenntartói felhasználói jogosultsággal.

  • Nevelési rend opciók közé Rendkívüli szünet felvétele:

Intézményi adminisztrátor jogosultsággal a Beállítások / Nevelési rend menüponton belül új nap hozzáadása esetén a bejegyzés típusa közé új elem került felvételre, a "Rendkívüli szünet".

  • Csoportnapló bejegyzés gyermekekhez kötése:

Csoportnapló bejegyzéseknél kiválasztható, hogy egy bejegyzés az egész csoportra vonatkozik, vagy egy/több gyerekre.

  • Lakcímmel nem rendelkező gyermek felvétele:

Gyermek/Alapadatok oldalon a Lakcím adatoknál egy checkbox került kialakításra, ahol az intézményi adminisztrátor be tudja jelölni, ha az adott gyermek "Lakcím nélküli". A checkbox bejelölésével nem kell lakcím adatokat tölteni, annak jelölése a kötelező lakcímtöltést helyettesíti. 

  • Jelenléti ív felület módosítása:

Csoportok – Jelenléti ív: cellák jelölése szegéllyel látható, zöld színű az alapkitöltés mindig az aktuális napi dátumig, amennyiben nem került rögzítésre egyéb jelölés (vagyis automatikusan jelenlévő).

  • KIR import telephely nevének láthatósága:

KIR import folyamat során a lenyíló telephely listában az intézmény hosszú neve teljes egészében szerepel.

  • Igazolandó napok átállításának módosítása:

Az igazolandó napok átállítása minden esetben manuálisan történik igazoltra vagy igazolatlanra. Az Intézmény adatok közül a kapcsolódó tabfül levételre került, mely a beállított napszámtól függően automatikusan állította igazolatlanra a le nem kezelt igazolásra váró napot.

Módosítások:

  • Budapest kerület cím betöltése:

KIR – oviKRÉTA kódszótár eltérés miatt a budapesti kerülettel rendelkező címek nem tudtak betöltésre kerülni az oviKRÉTA alkalmazásba.

 

Újdonságok:

  • Alkalmazott, gyermek, csoport törlési funkció kialakítása:

Meghatározott feltételek mellett alkalmazott, gyermek és csoport törlési lehetőségének biztosítása az adott intézményi adminisztrátor szerepkörrel rendelkező felhasználó részére.

  • Gyermekek jelkészletének bővítése:

A gyermekek jelkészlete kiegészítésre került további 40 választható jellel, melyet a pedagógusi és intézményi adminisztrátori szerepkörrel rendelkező felhasználó rendelhet a gyermek neve mellé.

Módosítások:

  • Esemény megjegyzés mező validálás:

A mező validálása hibás volt, ez került javításra.

  • Hibabejelentésnél utólagos kommentekhez történő dokumentum csatolás:

Hibabejelentés alkalmával állomány csatolására van lehetőség, de további megjegyzéskor már nem volt biztosított a csatolás lehetősége, ez került javításra.

  • Szökőévben született gyermekek korcsoport számítás:

Amennyiben egy gyermek szökőévben született, úgy a megjelenítéskor a korcsoport számítás hibája miatt hibát jelzett a rendszer.