Tipp | ||||
---|---|---|---|---|
| ||||
Tisztelt Szülők! Kérjük olvassák el Prof. Dr. Kásler Miklós miniszter tanévkezdési tájékoztató levelét, amelyet ide kattintva tölthetnek le! Prof. Dr. Kásler Miklós miniszter tanévkezdési tájékoztató levele |
Gyakran Ismételt Kérdések
...
Bővebben | ||
---|---|---|
| ||
Figyelemmel a veszélyhelyzet kihirdetéséről szóló 40/2020. (III. 11.) Korm. rendeletre, az általános iskolai beiratkozás folyamata a 2020/2021. tanítási évre vonatkozóan az Tisztelt Szülő / Törvényes képviselő! Az emberi erőforrások minisztere által hozott 7/2020. (III.25.) EMMI határozata alapján történik.Felhívjuk szíves figyelméthatározata alapján Önnek lehetősége van arra, hogy az általános iskolai beiratkozáskor bemutatandó dokumentumok, illetve a beadandó nyilatkozatok eredeti aláírt példányait csupán a 2020/2021. tanévre vonatkozóan az általános iskolai beiratkozás jellemzőire:
a.) április 6. 0:00 órától 2020. április 24 24:00 óráig a kérelmeket az alábbi iskolák egyikébe lehet benyújtani: nem állami általános iskola, vagy állami, de körzettel nem rendelkező általános iskola b.) április 28. 0:00 órától 2020. május 15. 24:00 óráig az a) pontban nem szereplő iskolák egyikébe kell a kérelmet benyújtani: a körzetes iskolába, vagy egy olyan körzettel rendelkező általános iskolába, amely a gyermekére vonatkozóan nem a körzetes iskola. 3. Felhívjuk a figyelmét, hogy a második szakaszban (2020. április 28 – május 15) történő beiratkozás során – az Nkt. 50. § (7) bekezdése és a 20/2012. (VIII. 31.) EMMI rendelet 22. § (2) bekezdése alapján a – csak egyetlen általános iskolába kérheti gyermeke felvételét. További információk és a bemutatók a beiratkozás szülői kezelésérőlAz általános iskolai beiratkozás e-Ügyintézés szülői oldala Az általános iskolai beiratkozással kapcsolatos Gyakran Ismételt Szülői Kérdések Az általános iskolai beiratkozás használata meglévő KRÉTA hozzáféréssel (YouTube videó) Az általános iskolai beiratkozási funkció használata, ha még nem rendelkezik KRÉTA hozzáféréssel (YouTube videó) | ||
Bővebben | ||
| ||
Tisztelt Szülő / Törvényes képviselő! Az emberi erőforrások minisztere által hozott 7/2020. (III.25.) határozata alapján Önnek lehetősége van arra, hogy az általános iskolai beiratkozáskor bemutatandó dokumentumok, illetve a beadandó nyilatkozatok eredeti aláírt példányait csupán a 2020/2021. tanév első napján nyújtsa be az általános iskola részére. Amennyiben mégis most kívánja megadni a kötelező adatokon kívüli adatokat, illetve el kívánja küldeni az intézménynek a dokumentumok másolatait, akkor ezáltal hozzájárul az intézmény zökkenőmentes beiratkozási adminisztrációjához. A szülőnek nem kell külön jelentkeznie az állandó lakóhely szerinti körzetes iskolába, elegendő ezt a felvételt megerősítenie, akár a KRÉTA rendszer e-Ügyintézés felületén, akár más módon (pl. e-mailben, vagy az iskola által megjelölt egyéb módon). Amennyiben lehetséges, elsősorban az e-Ügyintézés felületén keresztül küldjék be a szülők a kérelmüket, illetve a körzetes iskolába történő felvétel megerősítését,, mert itt minden adat a rendelkezésre áll, amely szükséges vagy lehetőségként adott a beiratkozáshoz. Egyéb módon az intézményhez eljutott kérelmek esetében is ajánlott, hogy a kötelező alapadatokat adják meg a szülők (gyermek neve, születési helye, ideje, édesanyja neve, állandó lakcíme, szülő/törvényes képviselő neve). Az időközben beérkezett kérdések, felvetések miatt az alábbi kiegészítő tájékoztatást adom az általános iskolai beiratkozással kapcsolatban. A szülő megerősítése vagy kérvénye alapján az alábbi eseteket különböztetjük meg: A gyermek állandó lakcíme szerinti körzetes iskolába kívánja beíratni gyermekét.Ez esetben elegendő a felvétel megerősítése az intézmény felé. A KRÉTA rendszer tanév első napján nyújtsa be az általános iskola részére. Amennyiben mégis most kívánja megadni a kötelező adatokon kívüli adatokat, illetve el kívánja küldeni az intézménynek a dokumentumok másolatait, akkor ezáltal hozzájárul az intézmény zökkenőmentes beiratkozási adminisztrációjához. A szülőnek nem kell külön jelentkeznie az állandó lakóhely szerinti körzetes iskolába, elegendő ezt a felvételt megerősítenie, akár a KRÉTA rendszer e-Ügyintézés felületén, akár más módon (pl. e-mailben, vagy az iskola által megjelölt egyéb módon). Amennyiben lehetséges, elsősorban az e-Ügyintézés felületén keresztül küldjék be a szülők a kérelmüket, illetve a körzetes iskolába történő felvétel megerősítését,, mert itt minden adat a rendelkezésre áll, amely szükséges vagy lehetőségként adott a beiratkozáshoz. Egyéb módon az intézményhez eljutott kérelmek esetében is ajánlott, hogy a kötelező alapadatokat adják meg a szülők (gyermek neve, születési helye, ideje, édesanyja neve, állandó lakcíme, szülő/törvényes képviselő neve). Az időközben beérkezett kérdések, felvetések miatt az alábbi kiegészítő tájékoztatást adom az általános iskolai beiratkozással kapcsolatban. A szülő megerősítése vagy kérvénye alapján az alábbi eseteket különböztetjük meg:
Ez esetben elegendő a felvétel megerősítése az intézmény felé. A KRÉTA rendszer
Ez esetben a szülőnek kell jelezni az iskola felé gyermekének beiratkozási kérelmét, amely hatására az iskola a „Felvett” státuszba helyezi a gyermeket, és értesíti az állandó lakhely szerinti körzetes iskolát a gyermek felvételéről. A beiratkozási kérelemhez a tartózkodási hely szerinti körzetes iskolába történő felvétel esetében az e-Ügyintézés felületén elegendő a Lakcím adatainál megjelölni a nyilatkozati szándékot, és az ott megjelenő mezőkben a tartózkodási hely adatait megadni. A dokumentum eredeti, aláírt példányát a 2020/2021. tanév első tanítási napján kell leadni az iskolában.
Ez esetben a KRÉTA rendszer e-Ügyintézés felületén kiválaszthatja a szülő azon körzetes iskolát, ahova kéri gyermekének a felvételét. A szülő egyéb csatornán keresztül is jelezheti megerősítő szándékát. A kiválasztott iskola a „Felvett” státuszba, míg a többi intézmény a „Más intézménybe felvett” státuszba helyezi a jelentkezést.
Ez esetben a szülőnek kell jelezni az iskola felé gyermekének beiratkozási kérelmét, amely hatására az iskola a „Felvett” „Függőben” státuszba helyezi a gyermeket, és értesíti az állandó lakhely szerinti körzetes iskolát a gyermek felvételéről. A beiratkozási kérelemhez a tartózkodási hely szerinti körzetes iskolába történő felvétel esetében az e-Ügyintézés felületén elegendő a Lakcím adatainál megjelölni a nyilatkozati szándékot, és az ott megjelenő mezőkben a tartózkodási hely adatait megadni. A dokumentum eredeti, aláírt példányát a 2020/2021. tanév első tanítási napján kell leadni az iskolában. Amennyiben több általános iskola tartozik egy körzethez, és bármelyikbe beírathatja a szülő a gyermekét.Ez esetben a KRÉTA rendszer e-Ügyintézés felületén kiválaszthatja a szülő azon körzetes iskolát, ahova kéri gyermekének a felvételét. A szülő egyéb csatornán keresztül is jelezheti megerősítő szándékát. A kiválasztott iskola a „Felvett” státuszba, míg a többi intézmény a „Más intézménybe felvett” státuszba helyezi a jelentkezést. Amennyiben olyan, körzettel rendelkező intézménybe szeretné beíratni a szülő a gyermekét, amely a gyermek lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint nem minősül körzetes iskolájának.Ez esetben a szülőnek kell jelezni az iskola felé gyermekének beiratkozási kérelmét, amely iskola a „Függőben” státuszba helyezi a gyermek jelentkezését. A függő státuszban lévő gyermekekről a döntést 2020. május 16. és 21. között hozza meg az intézmény. A döntés következtében a gyermek „Felvett” vagy „Nem került felvételre” státuszba kerül. Pozitív döntés esetén az iskolának értesítenie kell a gyermek állandó lakhelye szerinti körzetes iskolát is. |
Bővebben | ||
---|---|---|
| ||
A felhasználónevet és a jelszót minden esetben az iskola állíthatja be és juttatja el a tanulók, illetve a szülők, gondviselők részére akár e-mail, akár papír alapon. |
Bővebben | ||
---|---|---|
| ||
A KRÉTA rendszerben a Gondviselőknek és a gyermek jelentkezését. A függő státuszban lévő gyermekekről a döntést 2020. május 16. és 21. között hozza meg az intézmény. A döntés következtében a gyermek „Felvett” vagy „Nem került felvételre” státuszba kerül. Pozitív döntés esetén az iskolának értesítenie kell a gyermek állandó lakhelye szerinti körzetes iskolát is. |
Bővebben | ||
---|---|---|
| ||
Figyelemmel a veszélyhelyzet kihirdetéséről szóló 40/2020. (III. 11.) Korm. rendeletre, az általános iskolai beiratkozás folyamata a 2020/2021. tanítási évre vonatkozóan az emberi erőforrások minisztere 7/2020. (III. 25.) EMMI határozata alapján történik. Felhívjuk szíves figyelmét a 2020/2021. tanévre vonatkozóan az általános iskolai beiratkozás jellemzőire:
a.) április 6. 0:00 órától 2020. április 24 24:00 óráig a kérelmeket az alábbi iskolák egyikébe lehet benyújtani: nem állami általános iskola, vagy állami, de körzettel nem rendelkező általános iskola b.) április 28. 0:00 órától 2020. május 15. 24:00 óráig az a) pontban nem szereplő iskolák egyikébe kell a kérelmet benyújtani: a körzetes iskolába, vagy egy olyan körzettel rendelkező általános iskolába, amely a gyermekére vonatkozóan nem a körzetes iskola. 3. Felhívjuk a figyelmét, hogy a második szakaszban (2020. április 28 – május 15) történő beiratkozás során – az Nkt. 50. § (7) bekezdése és a 20/2012. (VIII. 31.) EMMI rendelet 22. § (2) bekezdése alapján a – csak egyetlen általános iskolába kérheti gyermeke felvételét. További információk és a bemutatók a beiratkozás szülői kezelésérőlAz általános iskolai beiratkozás e-Ügyintézés szülői oldala Az általános iskolai beiratkozással kapcsolatos Gyakran Ismételt Szülői Kérdések Az általános iskolai beiratkozás használata meglévő KRÉTA hozzáféréssel (YouTube videó) Az általános iskolai beiratkozási funkció használata, ha még nem rendelkezik KRÉTA hozzáféréssel (YouTube videó) |
Bővebben | ||
---|---|---|
| ||
A felhasználónevet és a jelszót minden esetben az iskola állíthatja be és juttatja el a tanulók, illetve a szülők, gondviselők részére akár e-mail, akár papír alapon. |
Bővebben | ||
---|---|---|
| ||
A KRÉTA rendszerben a Gondviselőknek és a Tanulóknak más jogodultságaik vannak, így nagyon fontos arról meggyőződni, hogy a megfelelő belépési adatokat használjuk! A legbiztosabb különbség az, hogy Gondviselői belépéssel a jobb felső sorban látszik a Tanuló neve és mögötte zárójelben a Gondviselő neve, míg a Tanulói belépéssel csak a Tanuló neve jelenik meg. További különbség lehet az e-Ügyintézés elérése. Gondviselőknek van lehetőségük e-Ügyintézés menüponttal közvetlenül a felületre átlépni (amennyiben az intézményben van ilyen funkció aktiválva), míg az egyedileg szabályozható intézményi beállítás, hogy az Üzenetek menüpont megjelenik e. Ugyan ez a kérdés a Mobil applikácóban is eldönthető. A menüsort megnyitva megjelenő panelen látható a Tanuló neve minden esetben, azonban a neve alatt találjuk, hogy Gondviselői vagy Tanuló jogosultsággal van e bejelentezve az adott felhasználó. |
...
Bővebben | ||
---|---|---|
| ||
Ha a mobil alkalmazáson keresztül nem tud bejelentkezni akkor kérjük ellenőrizze az alábbiakat:
|
Tájékoztatók
Tipp | ||
---|---|---|
| ||
Tisztelt Szülő/Törvényes képviselő!Figyelemmel a veszélyhelyzet kihirdetéséről szóló 40/2020. (III. 11.) Korm. rendeletre, az általános iskolai beiratkozás folyamata a 2020/2021. tanítási évre vonatkozóan az emberi erőforrások minisztere 7/2020. (III. 25.) EMMI határozata alapján történik. Felhívjuk szíves figyelmét a 2020/2021. tanévre vonatkozóan az általános iskolai beiratkozás jellemzőire:
a.) április 6. 0:00 órától 2020. április 24 24:00 óráig a kérelmeket az alábbi iskolák egyikébe lehet benyújtani: nem állami általános iskola, vagy állami, de körzettel nem rendelkező általános iskola b.) április 28. 0:00 órától 2020. május 15. 24:00 óráig az a) pontban nem szereplő iskolák egyikébe kell a kérelmet benyújtani: a körzetes iskolába, vagy egy olyan körzettel rendelkező általános iskolába, amely a gyermekére vonatkozóan nem a körzetes iskola. 3. Felhívjuk a figyelmét, hogy a második szakaszban (2020. április 28 – május 15) történő beiratkozás során – az Nkt. 50. § (7) bekezdése és a 20/2012. (VIII. 31.) EMMI rendelet 22. § (2) bekezdése alapján a – csak egyetlen általános iskolába kérheti gyermeke felvételét. További információk és a bemutatók a beiratkozás szülői kezelésérőlAz általános iskolai beiratkozás e-Ügyintézés szülői oldala Az általános iskolai beiratkozással kapcsolatos Gyakran Ismételt Szülői Kérdések Az általános iskolai beiratkozás használata meglévő KRÉTA hozzáféréssel (YouTube videó) Az általános iskolai beiratkozási funkció használata, ha még nem rendelkezik KRÉTA hozzáféréssel (YouTube videó) |
Figyelem | ||
---|---|---|
| ||
Tisztelt Szülők/Gondviselők! |
Tipp | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A KRÉTA rendszer lehetőségei az on-line tanulás támogatásábanHázi feladatok és otthoni munkákA KRÉTA rendszerben a házi feladatok funkcióval az otthoni tanulás támogatásához feladatok, tananyagok juttathatók el a tanulókhoz és szüleikhez. A felületen lehetőség van a foglalkozásokról/tanórákról jegyzet készítésére, valamint weboldalak linkjeinek csatolására, melyekre rákattintva, a tanuló és/vagy a szülő – a mobil applikáció vagy internetes felület segítségével – meg tudja nézni az ismeret- és tananyagot. A házi feladatok funkcióban a kapcsolattartás kétirányú is lehet, mivel a pedagógusok saját maguknak beállíthatják, hogy diákok is tölthessenek fel a házi feladathoz kiegészítéseket, és hozzászólásaikban akár kérdezhetnek is a tanártól a feladattal kapcsolatban. Ilyen értelemben, a KRÉTA házi feladatok funkciója, egy on-line kommunikációs fórumot biztosít az otthoni feladatok elvégzéséhez. A házi feladatok funkciót a KRÉTA elektronikus naplóban, a tanórák adminisztrálása integráltan tartalmazza, melyet a KRÉTA rendszert használó pedagógusok egyszerűen tudnak kezelni. A házi feladatok funkció részletes leírását a KRÉTA Tudásbázis alábbi oldalai tartalmazzák: Házi feladatok rögzítése és kezelése Házi feladatok KÉSZ-nek jelölése (YouTube videó) Házi feladat rögzítése, szaktanári felületen (YouTube videó) Házi feladathoz rögzített tanulói hozzászólás törlése (YouTube videó)
Elektronikus kommunikációs felület — e-Ügyintézés Üzenetek funkcióAz e-Ügyintézés Üzenetek funkciója – a KRÉTA rendszerhez integráltan kapcsolódva – alkalmas az intézményen belüli felhasználók számára üzenetek egyéni és csoportos küldésére, továbbá kommunikációs csatornaként teljeskörűen használható fájl továbbítására is. Az üzenetküldés során a pedagógusok – a KRÉTA rendszer adatai alapján – rendkívül egyszerűen választhatják ki az üzenetek címzettjeként, az általuk tanított osztályok, csoportok tanulóit, valamint a tanulók szüleit is. Az üzenetkezelési rendszer nemcsak a pedagógus – tanuló/szülő relációban használható, ezen túlmenően lehetőség van arra is, hogy a tanárok egymásnak küldjenek üzeneteket, illetve az intézményvezetők ezen keresztül is tájékoztathatják a nevelőtestületet vagy pl. az osztályfőnököket. Az üzenetküldési funkció közvetlen kommunikációs csatornát biztosít a pedagógusoknak és az általuk tanított tanulóknak, továbbá fájlok feltölthetőségével lehetőséget ad pl. házi feladatok beküldésére vagy tananyagok megosztására is. Az üzenetekhez a tanárok csatolhatnak pl.:
Az Üzenetek funkció részletes leírását a KRÉTA Tudásbázis alábbi oldalai tartalmazzák: e-Ügyintézés: Üzenetek kezelése e-Ügyintézés - Kapcsolattartás - Üzenetküldés beállításai (YouTube videó) e-Ügyintézés - Kapcsolattartás - Üzenetküldés (YouTube videó) Szülői üzenetküldés (YouTube videó) On-line tesztek és feladatsorok készítése — e-Ügyintézés Kérdőívek funkcióAz e-Ügyintézés Kérdőívek funkciója alkalmas bármilyen on-line számonkérés (esszé, szöveges dolgozat, teszt, numerikus, skálás, százalékos kiértékelésű házi feladat, stb.) pedagógus által történő elkészítésére, szerkesztésére, valamint ezek kiküldésére is. A visszajelzések letölthetők Excel-fájlba, melyben a kiértékelés automatizálható. A kérdőívek segítségével a pedagógusoknak lehetőségük van arra, hogy a házi feladatokban szereplő otthoni feladatokat (pl. egy könyv elolvasása) egyszerűen visszaellenőrizhessék, továbbá készíthetnek olyan projekt vagy tematikus feladatsorokat, amelyeket a diákok otthon – akár az Internet segítségét felhasználva – válaszolhatnak meg. A kérdőívek egyaránt tartalmazhatnak feleletválasztós, illetve szabad szöveges mezőket is az adott, otthoni feladat jellegének megfelelően. A kérdőíveket – hasonlóan az üzenetek funkcióhoz – a KRÉTA rendszerben szereplő adatok felhasználásával nagyon egyszerűen tudják eljuttatni az általuk tanított osztályok, csoportok tanulóihoz. A funkció ezen felül használható még - az intézményi alkalmazottak, dolgozók, tanulók, szülők egy-egy csoportjánál - helyzetfelmérésre, vélemények bekérésére, tájékoztatással kapcsolatos visszajelzések kiértékelésére, teljeskörű adatelemzésre is. Kérdőívek készítése az e-Ügyintézésben e-Ügyintézés - Kapcsolattartás - Kérdőívek létrehozása (YouTube videó) e-Ügyintézés - Kapcsolattartás - Kérdőívek kiértékelése (YouTube videó) Kérdőívek kitöltése tanulói, szülői oldalon (YouTube videó) Kérdőívek használata - A Klebelsberg Központ által készített felhasználói útmutató Faliújság, elektronikus üzenetA KRÉTA rendszerben lehetősége van az intézményvezetőknek ún. faliújság bejegyzéseket küldeni a tanulóknak. A funkcióban rendkívül egyszerűen be lehet állítani, hogy az üzenetet minden tanuló és szüleik is megkapják, ezzel gyorsan lehet tájékoztatni az összes diákot. Fontos tudni, hogy a faliújság üzenetre a tanulók/szülők nem tudnak válaszolni, abban az esetben ha választ várunk akkor az az e-Ügyintézés Üzenetek funkcióját kell használni. Faliújság üzenetek kiküldése a KRÉTA rendszerben További információk érhetők el az Oktatási Hivatal weboldalán:A KRÉTA rendszer lehetőségei az on-line tanulás támogatásában
|
Oktatóvideók
Gondviselői modul - Listarendezés és szűrés
| Tanulói Házi feladat KÉSZ jelölés Tanuló, Gondviselő, Pedagógus és Admin felületen
| Tanulói/Gondviselői teendők elfelejtett jelszó esetén
| ||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Gondviselői üzenetküldés
| KRÉTA e-Ellenőrző bemutatása Androidos mobiltelefonon
| KRÉTA e-Ellenőrző bemutatása iPad-en
|
Tájékoztatók
Figyelem | ||
---|---|---|
| ||
Tisztelt Szülők/Gondviselők! Jelenleg Magyarországon az Operatív Törzs tájékoztatása szerint egyelőre elkülönült, egyedi esetek vannak, így jelenleg is legfontosabb feladatunk a megelőzés, a járvány továbbterjedésének, a járványgócok kialakulásának megakadályozása. Ahhoz, hogy ilyen típusú járványgócok hazai közoktatási intézményekben ne alakulhassanak ki, kiemelten felkérjük Önöket az alábbiak betartására: - A megelőzés első és legfontosabb lépése a személyi higiéniás szabályok betartása. Ennek egyik legfontosabb eszköze – főleg kisgyerekek esetében – a rendszeres és hatékony kézmosás. Ennek módjáról a hivatalos kormányzati tájékoztató oldalon elérhetővé tettek egy tájékoztató videót, amelynek elérhetősége a következő: Kérjük, hogy a videót mutassa be kiskorú gyermekének, és az azon található mozdulatokat is gyakorolják be közösen a kiskorú gyermekkel. (A gyakori és helyes kézmosás fontosságára az iskolákban is felhívjuk a figyelmet, ez azonban nem pótolhatja az otthoni szülői iránymutatást.) - Kérjük, hogy a fennálló helyzettel kapcsolatban csak megbízható és hiteles forrásokból szerezzen információkat. Jelenleg Magyarország Kormánya hivatalos tájékoztató oldalt üzemeltet a https://koronavirus.gov.hu internetes oldalon, valamint a közösségi médiában (Facebook) létrehozásra került a hivatalos kormányzati tájékoztató oldal („Koronavírus tájékoztató oldal”, : https://www.facebook.com/koronavirus.gov.hu). - Amennyiben akár Önnél, akár kiskorú gyermekénél a koronavírusra utaló tüneteket tapasztalnak (https://koronavirus.gov.hu/mit-tegyunk-tunetek-eseten), akkor kérjük, hogy telefonon konzultáljanak háziorvosukkal, aki szükség esetén a mentők értesítéséről, és az ezt követő protokoll szerinti intézkedések megtételéről gondoskodni fog. Ezt követően kérjük, amennyiben ilyen eset előfordul, akkor minden esetben értesítsék a köznevelési intézmény vezetőjét, vagy gyermekük osztályfőnökét is az eseményekről. - Amennyiben koronavírus fertőzés szempontjából kiemelt kockázatú területen jártak, esetleg bizonyítottan koronavírus fertőzéssel diagnosztizált személlyel kerültek kapcsolatba, kérjük, hogy minden esetben a tájékoztatóban foglaltak szerint eljárni szíveskedjenek, azaz:o
A Klebelsberg Központ folyamatosan nyomon követi a járványügyi helyzettel kapcsolatos fejleményeket, folyamatosan kapcsolatot tart mind az Emberi Erőforrások Minisztériumával, mint az Operatív Törzzsel. Amennyiben bármilyen, a hazai köznevelési intézményeket érintő intézkedés elrendelésre kerül, akkor arról soron kívül értesítjük mind a Tankerületi Központokat, mind a köznevelési intézmények vezetőit, akik a szükséges információkkal ellátják Önöket. |