Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

2FA Intézményi Adminisztrátorok általi kötelezővé tétele

Az intézményi rendszerekben az adminisztrátori jogosultsággal rendelkező felhasználók az Alkalmazottak / Pedagógusok számára beállíthatják, hogy a 2FA funkció használata kötelező legyen e a rendszerben számukra. Ezt a Nyilvántartás / Alkalmazottak menüpontban, az Alkalmazott Belépési adatok lapfülén lehet megtenni a "Kötelező kétfaktoros azonosítás" jelölőnégyzet használatával.

A 2FA

funkció visszaállítása

funkció kötelezővé tétele többes módosítás funkcióval is beállítható. Ehhez a nevük elött szükséges kijelölni az érintett Alkalmazottakat, majd a- lista felett található "MÓDOSÍTÁS" gombot megnyomva egyszerre állítható a funkció a kijelölt felhasználóknak.

Figyelem

A jelölőnégyzet beállítása után, a következő belépéskor, a felhasználó a rendszert már csak úgy fogja tudni elérni, ha aktiválja a 2FA funkciót. Erről bővebben az alábbi oldalon olvashatnak. Javasoljuk, hogy értesítsék az érintett felhasználókat a funkció kötelezővé tételéről, hogy a következő belépésnél legyen számukra elérhető a második faktort biztosító eszköz, amire a hitelesítő alkalmazást telepíteni és beállítani tudják.


Bővebben
titleAlkalmazotti adatlap Belépési adatok lapfüle

Image Added


Bővebben
titleAlkalmazotti adatlap Többes módosítása

Image Added

Image Added


Intézményi Adminisztrátorok által elérhető 2FA funkció információi

Az intézményi adminisztrátori jogosultsággal rendelkező felhasználók a Nyilvántartás / Alkalmazottak menüpontban elérhető listán, valamint az adott Alkalmazott Belépési adatok lapfülén is megtekintheti, hogy a felhasználó beállította e már a 2FA funkciót a KRÉTA rendszer eléréséhez. Az Alkalmazotti lista tetején elérhető EXPORT gomb alatt található EXPORT funkcióval letölthető táblázatban is elérhető, hogy melyik felhasználók 2FA belépése van már aktiválva a rendszerben.


Bővebben
titleNyilvántartás / Alkalmazottak menüpont lista nézete

Image Added


Bővebben
titleAlkalmazotti adatlap Belépési adatok lapfüle

Image Added


Bővebben
titleAlkalmazotti adatok Export állománya

Image Added

Image Added


2FA Intézményi Adminisztrátorok számára elérhető visszaállítás funkciója

Az intézményi rendszerekben kötelezően bekapcsolt, vagy a felhasználók által maguknak bekapcsolt 2FA funkció visszaállítására minden felhasználó belépési adatok lapfülén van lehetősége az intézményi adminisztrátoroknak.

Figyelem

Abban az esetben, ha a felhasználó számára kötelezően előírt a funkció használata, a visszaállítással sem kapcsolható az ki, csak a kezdeti, Hitelesítő alkalmazás regisztráció indítható újra. 


A 2FA VISSZAÁLLÍTÁS gomb az egyes felhasználói fiókok Belépési adatok lapfülén:


Bővebben
titleAlkalmazotti adatlap Belépési adatok lapfüle

Image RemovedImage Added


Bővebben
titleTanulói adatlap Belépési adatok lapfüle


Image Modified


Bővebben
titleGondviselői fiók esetén

A Tanulói adatlap Gondviselők lapfülén szükséges az adott sor végén a kis nyíllal lenyitni a menüt, és kiválasztani a Módosítás funkciót:

Image Modified

Ekkor a felugró ablakban található a Kétfaktoros azonosítás visszaállítása funkció.

Image Modified


A 2FA VISSZAÁLLÍTÁSA gomb használatákor a képernyő jobb alsó sarkában jelenik meg egy visszaigazolás,

hogy a 2FA visszaállítása sikeresen megtörtént .


Megjegyzés

Abban az esetben, ha egy felhasználónak nincsen még beállítva a rendszerben felhasználónév/jelszó páros, akkor számára a 2FA VISSZAÁLLÍTÁS gomb nem használható.



Bővebben
titleAndroidos telefonon a Google Authtenticator telepítésének és használatának rövid bemutatása az alábbi videóban is megtekinthető!

Widget csatlakozó
urlhttps://www.youtube.com/watch?v=hwhO4iuNthg