Térítésmentes online 30 órás akkreditált pedagógus továbbképzés elérése a KRÉTA DKT
rendszerébenrendszerén keresztül nyelvtanároknak
A továbbképzés továbbképzésre történő jelentkezés térítésmentesen aKRÉTA DKTrendszerén keresztül érhető el.
A DKT rendszerbe történő belépést követően, a Tananyagtár menüpontra menüpontra kattintva, a Digitális tananyagok részben - az Akkreditált továbbképzés szekcióban érhető el a "Felkészítés a KRÉTA Idegennyelvi Felkészítési Felkészítő Modul (IFM) Tanári és Diák Felületének használatára” című akkreditált, 30 kreditpontos továbbképzés.
A A gombra gombra kattintva egy online jelentkezési felület ablaka nyílik meg, a KRÉTA rendszerben rögzített adatainkkal automatikusan kitöltve. Az automatikusan kitöltött adatokat minden esetben ellenőrizni szükséges és a hiányzó, kötelezően kitöltendő információkat rögzíteni kell a felületen (pl. telefonos elérhetőség).
A gombra kattintva az akkreditált pedagógus továbbképzéshez kapcsolódó Tudásbázis oldalt érik el. Amennyiben szükséges, jelentkezéskor az adatok módosíthatók.
AzAdatkezelési tájékoztatóta jelentkezés beküldése előtt tanulmányozzák át.
Kérjük, adatait úgy adja meg, ahogy azok a személyi okmányaiban szerepelnek, mivel a felnőttképzési jogszabályok alapján kötelező adatszolgáltatás keretében ezek ellenőrzésre kerülnek.
A Jelentkezés beküldése gombra kattintva a jelentkezés beküldésre kerül.
A jelentkezés beküldését követően egy automatikus e-mail üzenet kerül kiküldésre a jelentkező részére a korábban megadott e-mail címre.
Az üzenetben található linkre kattintva erősíthető meg a jelentkezés.
A Megerősítem a jelentkezést gombra kattintva a jelentkezés megerősítésre kerül.
Ezt követően tájékoztatást küldünk a további teendőkről - a jelentkezés elfogadását, megerősítését követően. Elektronikus úton minden fontos információ továbbításra kerül.
A KRÉTA DKT rendszerében, az Akkreditált pedagógus továbbképzés kártyáján megjelenik a "Jelentkezve" státusz.
A KRÉTA DKT rendszerében a jelentkezőnek további teendője az akkreditált pedagógus továbbképzéssel kapcsolatban nincs.
Felhasználói fiók létrehozása az fKRÉTA rendszerben
Az online jelentkezést követően, kollégáink elvégzik a szükséges ellenőrzéseket és létrehozzák azt a felhasználói fiókot, ahol közvetlenül elvégezhető az akkreditált pedagógus továbbképzés.
A fiók létrehozásáról és a további szükséges teendőkről elektronikus tájékoztatást küldünk.
Kérjük, hogy pontosan kövesse a levélben leírtakat, első lépésként állítsa be jelszavát. Felhasználóneve a kapott e-mail üzenetben is megtalálható, pontosan azt szükséges rögzíteni a beállítási felületen.
A beállításokat követően a Jelszócsere gombra kattinva megjelenik az fKRÉTA felülete, kattintson a TOVÁBB A BEJELENTKEZÉSHEZ gombra.
A felhasználónév és jelszó megadását követően megjelenik az fKRÉTA nyitóoldala, ahol az akkreditált pedagógus továbbképzés elérhető és a kurzus a Belépés a tananyagba gombra kattintva megkezdhető.
Felnőttképzési szerződés aláírása és visszatöltése a rendszerbe
A képzés adatlapján a „Szervezéshez kapcsolódó adatok” fülön talál egy segédletet a felnőttképzési szerződés aláírásához, valamint ugyanebbe a menüpontba feltöltésre kerül az aláírandó felnőttképzési szerződés.
A szerződés feltöltéséről jelentkező e-mailben értesítést kap.
A képzés sikeres elvégzését igazoló tanúsítvány megszerzésének feltétele a felnőttképzési szerződés jelentkező általi aláírása és visszatöltése a rendszerbe, a segédlet alapján.
A szerződést kétféle módon írhatja alá:
Szerződés aláírása Ügyfélkapuval – AVDH hitelesítés
Ebben az esetben a következő lépésekre van szükség:
- aláírásra előkészített PDF dokumentum letöltése,
- ADVH oldal megnyitása ezen a linken,
- bejelentkezés ügyfélkapuval,
- dokumentum feltöltése,
- a „HITELES PDF” mód választása,
- „Elfogadom az ÁSZF-et” jelölőnégyzet kipipálása,
- „FELTÖLTÉS” gomb,
- aláírt dokumentum letöltése,
- feltöltése az fKRÉTA rendszerbe, a „Szervezéshez kapcsolódó dokumentumok” közé („Új dokumentum csatolása” gomb).
Szerződés aláírása papíron
Ebben az esetben a következő lépésekre van szükség:
- aláírásra előkészített PDF dokumentum letöltése
- dokumentum nyomtatása
- szerződés aláírása papír alapon
- aláírt dokumentum bescannelése (vagy fotózása)
- scannelt dokumentum feltöltése az fKRÉTA rendszerbe, a „Szervezéshez kapcsolódó dokumentumok” közé („Új dokumentum csatolása” gomb).
Tananyag elvégzése
A „Tanuláshoz kapcsolódó adatok” fülre kattintva a „Tananyagok” alatt láthatók az elvégzendő e-learning kurzus adatai, a jobb oldalon található „Belépés a tananyagba” gombra kattintva a Nexius rendszerbe jut a felhasználó. A kurzus nyitó oldalán a jobb oldalon a „Tartalom” szekcióban található a kurzus két modulja: 1. Bevezető; 2. Tanári funkciók. A modulra kattintva nyitja meg a tananyagot. A Bevezető modul második oldalán találja a Tananyaghasználati útmutatót, amelyet kérünk, tekintsen át alaposan!
A tananyagból mindig a jobb felső sarokban található „Tananyag bezárása” ikonra kattintva lépjen ki. Ha egyszerűen csak bezárja a böngészőt, az előrehaladási, teszt eredményei nem kerülnek át az fKRÉTA képzési adminisztrációs rendszerbe.
A kurzus nyitó oldalán a jobb felső sarokban található gombra kattintva visszajut az fKRÉTA képzésmenedzsment rendszerbe, ahol a képzés adatlapján a kurzus neve alatt a linkre kattintva megtekintheti előrehaladását. Az előrehaladás oszlopban az látható, hogy az oldalak hány %-át tekintette át. Ennek az értéknek a képzés befejezéséhez mindkét modul esetében 100 %-nak kell lennie. A 100 %-os előrehaladáshoz nem elég elindítani a tananyagban található videókat, azokat végig is kell nézni. Az eredmény oszlopban csak a második „Tanári funkciók” modul esetében jelenik meg %-os érték, abban az esetben, ha a Nexius kurzusban a zárótesztet legalább 81 %-os eredményességgel teljesítette. Ebben az esetben történik meg a tanúsítvány kiállítása.
A képzést akkor tekintjük teljesítettnek, ha a résztvevő a tananyag minden oldalát megtekintette és a zárótesztet legalább 81 %-osan teljesítette. Sikertelen teljesítés esetén a tesztet megismételheti.
Amennyiben nem sikerül 100%-os előrehaladást elérni, kérjük, ellenőrizze előrehaladását a tananyag Tartalomjegyzékében, melyet a jobb oldali sávban, a Menü feletti ikonra kattintva érhet el.
A lejátszóban a Tartalomjegyzéket megnyitva látható, hogy melyek a „nem bejárt” oldalak.
Amennyiben azt tapasztalja, hogy a címsor mellett jelenik meg, a címre kattintva az adott oldalon szükséges legalább 3 másodpercet eltöltenie és/vagy az interakciókat elvégeznie.
Interakció lehet a videók lejátszása, a képek, csempék megnyitása, a ikonok lenyitása, feladatok elvégzése stb.
Teendők a tananyag befejezését követően - Tanúsítvány elérése
A kurzus teljesítését követően tanúsítványt állítunk ki, amelyet az fKRÉTA rendszeren keresztül is eljuttatunk a tananyagot feldolgozó, a zárótesztet teljesítő, valamint aláírt felnőttképzési szerződést visszatöltő résztvevők számára.
A tanúsítvány a képzés adatlapján a „Szervezéshez kapcsolódó adatok” fülre kattintva érhető el és tölthető le, miután aláírásra került.
A tanúsítvány postai úton, a jelentkezéskor megadott levelezési címre is kiküldésre kerül.
Az aláírás és postázás hosszabb időt vehet igénybe, türelmét kérjük!
A tanúsítvány kiállításának feltétele, hogy a résztvevő rendelkezzen érvényes felnőttképzési szerződéssel. A felnőttképzési szerződés eléréséhez és visszaküldéséhez kapcsolódó információk a beiratkozást követően az fKRÉTA felületen érhetők el.
A kurzus sikeres teljesítését követően kérjük töltse ki az alábbi kérdőívet. A kérdőív kitöltése anoním és önkéntes, csupán néhány percet vesz igénybe. Köszönjük!
Az Idegennyelvi Felkészítő Modul (IFM) működéséről az alábbi tudásbázis oldalon tájékozódhatnak:KRÉTA Idegennyelvi Felkészítő Modul