Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Az oviKRÉTA rendszer tartalmaz egy integrált ügyélszolgálati bejelentő felületet, amelynek segítségével gyorsan lehet a programmal kapcsolatos problémákat, Teljesítési igazolással összefüggő bejelentéseket közvetlenül eljuttatni a KRÉTA Ügyfélszolgálatához. 



Megjegyzés
iconfalse

Ügyfélszolgálat bejelentő

Kérjük, hogy a biztonságosabb, gyorsabb és hatékonyabb válaszadás érdekében a bejelentéseiket az oviKRÉTA rendszerből elérhető ügyfélszolgálati bejelentő felületen keresztül tegyék meg!



Hogyan

kezdeményezheünk

kezdeményezhetünk egy

bejelentését

bejelentést a felületen?

A hibák bejelentéséhez, valamint a Teljesítési igazolással összefüggő bejelentések megírásához kattintson a Bejelentések menüre. A rendszerbe már felvett bejelentések listázására (a lista rendezésére és szűrésére), státuszuk követésére, válaszok olvasására, hozzászólások írására a Bejelentések menüpontra kattintva van lehetősége a fenntartói szerepkörrel rendelkező felhasználóknak.

 gombra kattintva tehetnek új bejelentést a fenntartói szerepkör jogosultságú felhasználók. 

Új bejelentés felvétele

A bejelentéseket - a hatékonyabb ügyintézés érdekében - különböző kategóriákba lehet sorolni. Válassza ki a bejelentés típusát, töltse ki a - bejelentés típusához tartozóan - kötelező mezőket! 

Csatolmányban az adott problémáról készült képernyőmentésekkel segítheti munkánkat. A küldés gombra kattintva küldheti el a bejelentését az Ügyfélszolgálatunkra. A mégse gombra kattintva a bejelentés elküldése nélkül bezárhatja az ablakot.


A küldés gombra kattintva küldheti el a bejelentését az Ügyfélszolgálatunkra. A mégse gombra kattintva a bejelentés elküldése nélkül bezárhatja az ablakot.

Képernyőkép készítése

A Win10 rendszertől a legegyszerűbb módja a képernyőkép készítésnek, ha a felületet megnyitva megnyomja a Win + PrintScreen billentyűket, amire a Képek / Képernyőképek mappába elkészül a teljes oldalt tartalmazó képernyőkép, amit a bejelentéshez tud csatolni. A Képernyőképek/videó készítésről az alábbi Tudásbázis aloldalon bővebben is olvashat: https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=62783643

Kérjük, hogy a teljes képernyőkép mentést küldje meg számunkra, mert az olyan információkat is tartalmazhat (például rendszeridő vagy URL, ami a logokban segítik kikeresni a probléma forrását fejlesztő kollégáink számára), amik egy kivágott képernyőrészleten nem jelennek meg.

Hibajegy, válaszok megtekintése

A bejelentő felületen a bejelentések melletti  ikonra kattintva egy már korábban felvett hibabejelentés adatait lehet megtekinteni. 

Ezen a felületen láthatóak a hozzászólások, és a bejelentéssel kapcsolatos további észrevételeit, képernyőfelvételeit is itt küldheti el az Ügyfélszolgálat részére. 

Kérjük, a bejelentések könnyebb kezelhetősége érdekében azonos tárgyban folytatott levelezéshez ne nyissanak új bejelentést, hanem kattintsanak a megtekintés ikonra, a Megjegyzés rovatba írják be üzenetüket, töltsenek fel fájlt (ha szükséges), majd válasszák a "Megjegyzés küldése" gombot.