Az oviKRÉTA rendszer tartalmaz egy integrált ügyélszolgálati bejelentő felületet, amelynek segítségével gyorsan lehet a programmal kapcsolatos problémákat, Teljesítési igazolással összefüggő bejelentéseket közvetlenül eljuttatni a KRÉTA Ügyfélszolgálatához.
Megjegyzés | ||
---|---|---|
| ||
Ügyfélszolgálat bejelentő Kérjük, hogy a biztonságosabb, gyorsabb és hatékonyabb válaszadás érdekében a bejelentéseiket az oviKRÉTA rendszerből elérhető ügyfélszolgálati bejelentő felületen keresztül tegyék meg! |
Hogyan
kezdeményezheünkkezdeményezhetünk egy
bejelentésétbejelentést a felületen?
A hibák bejelentéséhez, valamint a Teljesítési igazolással összefüggő bejelentések megírásához kattintson a Bejelentések menüre. A rendszerbe már felvett bejelentések listázására (a lista rendezésére és szűrésére), státuszuk követésére, válaszok olvasására, hozzászólások írására a Bejelentések menüpontra kattintva van lehetősége a fenntartói szerepkörrel rendelkező felhasználóknak.
gombra kattintva tehetnek új bejelentést a fenntartói szerepkör jogosultságú felhasználók.
Új bejelentés felvétele
A bejelentéseket - a hatékonyabb ügyintézés érdekében - különböző kategóriákba lehet sorolni. Válassza ki a bejelentés típusát, töltse ki a - bejelentés típusához tartozóan - kötelező mezőket!
Csatolmányban az adott problémáról készült képernyőmentésekkel segítheti munkánkat. A küldés gombra kattintva küldheti el a bejelentését az Ügyfélszolgálatunkra. A mégse gombra kattintva a bejelentés elküldése nélkül bezárhatja az ablakot.
A küldés gombra kattintva küldheti el a bejelentését az Ügyfélszolgálatunkra. A mégse gombra kattintva a bejelentés elküldése nélkül bezárhatja az ablakot.
Képernyőkép készítése
A Win10 rendszertől a legegyszerűbb módja a képernyőkép készítésnek, ha a felületet megnyitva megnyomja a Win + PrintScreen billentyűket, amire a Képek / Képernyőképek mappába elkészül a teljes oldalt tartalmazó képernyőkép, amit a bejelentéshez tud csatolni. A Képernyőképek/videó készítésről az alábbi Tudásbázis aloldalon bővebben is olvashat: https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=62783643
Kérjük, hogy a teljes képernyőkép mentést küldje meg számunkra, mert az olyan információkat is tartalmazhat (például rendszeridő vagy URL, ami a logokban segítik kikeresni a probléma forrását fejlesztő kollégáink számára), amik egy kivágott képernyőrészleten nem jelennek meg.
Hibajegy, válaszok megtekintése
A bejelentő felületen a bejelentések melletti ikonra kattintva egy már korábban felvett hibabejelentés adatait lehet megtekinteni.
Ezen a felületen láthatóak a hozzászólások, és a bejelentéssel kapcsolatos további észrevételeit, képernyőfelvételeit is itt küldheti el az Ügyfélszolgálat részére.
Kérjük, a bejelentések könnyebb kezelhetősége érdekében azonos tárgyban folytatott levelezéshez ne nyissanak új bejelentést, hanem kattintsanak a megtekintés ikonra, a Megjegyzés rovatba írják be üzenetüket, töltsenek fel fájlt (ha szükséges), majd válasszák a "Megjegyzés küldése" gombot.