...
A mulasztás igazolását a gondviselő vagy a tanuló kezdeményezi a kérelem benyújtásával., amely a benyújtást követően ügyiratszámot kap és automatikusan hozzárendelődik a tanuló osztályfőnökéhez:
Figyelem | ||
---|---|---|
| ||
Az ügyintézési határidőt minden esetben az intézmény Szervezeti és Működési Szabályzata (SZMSZ) vagy Házirendje szabályozza. |
...
- A tanuló adatai a bejelentkezést követő folyamat kiválasztásával automatikusan megjelennek a felületen. Ezeket az adatokat csak ellenőrizni szükséges. Amennyiben a személyes adatok eltérnek a tanuló hivatalos okmányaiban rögzített adatoktól, akkor a kérelem beküldése előtt a 'Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése' e-Ügyintézési folyamatot szükséges elvégezni.
- Az igazolás típusa lehetőségek közül pontosan egyet tudunk kiválasztani az ún. rádiógombokra kattintva.
- A kérelem indoklása nem kötelező, de ha a megjelölt kiiratkozási okot mulasztás igazolását indokolni szeretnénk, akkor ebben a szabadon szerkeszthető szöveges beviteli ablakban tehetjük ezt meg.
- Amennyiben a kérelmünkhöz dokumentumot szeretnénk csatolni, azt Az e-Ügyintézés folyamataiban általánosan alkalmazott adatkezelési műveletek oldalon leírtak szerint tehetjük meg.
- A kérelmünk előnézeti megtekintését és beküldését a rendszerbe szintén Az e-Ügyintézés folyamataiban általánosan alkalmazott adatkezelési műveletek oldalon leírtak szerint tehetjük meg.
Tipp | ||
---|---|---|
| ||
A beküldést követően a rendszer a kérelmünket automatikusan ügyiratszámmal és iktatószámmal látja el (ezt nevezzük megszemélyesített ügyiratnak), amely kérelem megtekinthető és pdf-formátumban letölthető a 'Folyamatban lévő ügyek'-felületről. |
...
Az 'Tanulói mulasztás igazolása' e-Ügyintézési folyamat határozattal zárul, amely szintén a 'Folyamatban lévő ügyek'-felületen tekinthető meg vagy onnan pdf-formátumban tölthető le.
|
---|