Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Hogyan kapok felhasználónevet és jelszót a bejelentkezéshez?

A felhasználónevet és a jelszót minden esetben az iskola állíthatja be a tanulók ill. a szülők, gondviselők részére. 

Figyelem
titleFelhasználónév és jelszó

Az elektronikus ellenőrzőbe a belépési felhasználónevet és a jelszót minden esetben az iskola fogja megadni!

Nem tudok belépni. Elküldjem önöknek a felhasználónevemet és jelszavamat? 


Figyelem
titleBelépési adatok elküldése

Kérjük, hogy a belépési adatokat soha, semmilyen formában ne küldje el senkinek sem, az eKRÉTA Informatika Zrt. munkatársai soha nem kérnek felhasználóneveket vagy jelszavakat a felhasználóktól! 


Ha elfelejtette a felhasználónevét vagy jelszavát, akkor csak az iskola tud újat készíteni. Ilyen esetben kérjük forduljon az iskola rendszergazdájához vagy iskolatitkárához!

Kapok-e értesítést e-mailben az e-napló eseményeiről? 

Az elektronikus naplóban történt különböző bejegyzésekről elsősorban a mobil applikáción keresztül, ún. push üzenetekben kaphatunk értesítéseket. Vannak olyan funkciói az e-naplónak (pl. fogadóóra, gondviselői regisztráció, elfelejtett jelszó stb.) melyekről elektronikus levélben is kaphatunk értesítést, de alapvetően az értesítések a mobil alkalmazás használatával érhetők el teljes körűen. 

Tudok-e üzenetet küldeni a tanároknak a KRÉTA rendszeren keresztül? 

Az üzenetküldés a KRÉTA e-Ügyintézés modulján keresztül érhető el, akkor ha az iskola rendelkezik ezzel a modullal és engedélyezi a szülői üzenetküldést. Az üzenetküldésre jelenleg csak a webes alkalmazás biztosít lehetőséget, a mobil alkalmazásból csak később lesz elérhető az üzenetküldési funkció. 

Miért nem látom az elektronikus ellenőrzőben a félévi vagy év végi jegyeket ha a tanár már beírta az e-naplóba? 

A KRÉTA rendszerben az intézmény beállíthatja a félévi, év végi ill. negyedéves értékelések láthatóságának határidejét. Ha az intézmény bekapcsolja ezt a funkciót akkor csak a beállított naptól kezdve jelennek meg ezek az értékelések. 

Szülőként módosíthatom-e az adataimat a KRÉTA rendszerben? 

Tanulóként vagy szülőként az adatokat nem lehet módosítani a KRÉTA rendszerben, ezt csak az iskola teheti meg. Abban az esetben ha hiányosak vagy tévesek az adatok, akkor az intézménynek kell jelezni a változtatást. 

Hogyan tudok igazolást beküldeni a KRÉTA rendszeren keresztül? 

Az igazolások, kikérők beküldése a KRÉTA e-Ügyintézés modulján keresztül érhető el, akkor ha az iskola rendelkezik ezzel a modullal. Az e-Ügyintézés kérelmezői funkcióiról ide kattintva olvashat részletes útmutatót.