Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

A felső menü sorban az Alkalmazottak menüpontra kattintva az intézmény összes alkalmazottját listázva láthatjuk.

KIR import

Az Alkalmazottak menüben van lehetősége a KIR nyilvántartási rendszerben megtalálható alkalmazottak adatainak importálására, a meglévő alkalmazotti adatok frissítésére.




Megjegyzés
titleFONTOS

KIR import előtt kérjük, ellenőrizze a kiválasztott telephelyet!

A KIR importot feladatellátási helyenként külön kell elvégezni.



A KIR import gombra kattintva megjelenik egy előugró ablak. Első lépésként kattintson a TokenKIR token mező jobb szélén található nyílratalálható Image Addedgombra.

Image Removed
Az
Image Added

Böngészőjének új ablakában megnyílik az Oktatási Hivatal oldalán oldala. Itt válassza ki az intézményi felhasználó bejelentkezést, majd írja be intézménye OM azonosítóját, Felhasználó nevét.

Ezt követően az Oktatási Hivatal oldalán beállított jelszóval tud belépni.

A token kérésnél a belépéshez az intézmény OM azonosítóját, valamint az Intézményvezetői mesterjelszó-kezelő rendszerben a „KIR Személyi nyilvántartás” modul soron rögzített felhasználói nevet és jelszót szükséges megadni.
Fontos, hogy az Intézményvezetői mesterjelszó-kezelő rendszerben feladatellátási hely szintű jogosultság kiosztására is szükség van. A kijelölt felhasználónál a Feladatellátási helyenkénti jogok oszlopban lévő ikonra kattintva, ki kell választani azokat a feladatellátási helyeket, ahol a felhasználó jogosult a gyermekek és alkalmazottak adatainak kezelésére. Erre abban az esetben is szükség van, ha az intézmény kizárólag székhellyel rendelkezik.

Token

A belépést követően egy hosszú számsor jelenik meg, ez lesz az azonosító kulcs. 

A kapott token 5 percig használható. - Ezt követően újabb tokent kell kérnie.

Ezt a hosszú számsort jelölje ki (az egér bal gombját nyomva tartva), majd másolja (jobb egér gomb - másolás) vagy Ctrl + C billentyűparancsbillentyű parancs.

Ezután lépjen vissza böngészőjében az oviKRÉTA oldalára, és töltse ki a mezőket.

Felhasználó KIR felhasználó név*: (írja be a KIR-ben használt felhasználó nevét írja ide)Token

KIR token*: ide illessze be a hosszú számsort (- kattintson a mezőbe: jobb egér gomb gombbal - beillesztésBeillesztés, vagy CTR + V billentyűparancs)billentyű parancs

Image Removed
A Telephelyek betöltése gombra kattintva megjelenik az intézményhez tartozó telephely.
Image Added

Miután kitöltötte a mezőket kattintson a Image Addedgombra.

Image Added

Az adatok betöltése után a Telephely mezőbe betöltésre kerülnek az intézmény telephelyei.

Nyomja meg a jobb oldalon lévő kis háromszöget, és a legördülő listából válassza ki a megfelelő intézményt.

Miután megjelent a mezőben a kiválasztott intézmény neve, kattintson a Image Added gombra.

Image Added

Ezután kiválasztható, hogy mely alkalmazottak adatait kívánjuk importálni, illetve korábbi alkalmazottak adatainak frissítését is elvégezhetjük.

Alkalmazott regisztrálása

A KIR importból bekerült alkalmazottak esetén a regisztrációs levelet az intézményi admin tudja kiküldeni az alkalmazottaknak a sor végén található nyílImage Added ikon segítségével. Ez a nyíl mindaddig látható és használható újra e-mail újra küldésére, amíg az alkalmazott regisztrációja meg nem történik.

Az alkalmazottak manuális rögzítése esetén Image Added után az alkalmazott adatai megjelennek a listafelületen és egyúttal e-mailben értesíti a rendszer a felhasználót, hogy miként tudja regisztrációját megerősíteni, kezdő jelszavát megadni.

Image Added

Felhasználó inaktiválása, aktiválása

Az alkalmazotti listafelületen a hozzáférési jogosultság látható a sor végén.

Három féle ikont lehet látni:

  • Image Added : a regisztráció még nem történt meg. A nyílra kattintva lehet a regisztrációs levelet újra küldeni / kiküldeni.
  • Image Added : a regisztráció, vagyis a jelszóbeállítás megtörtént, a felhasználói fiók aktív. Az "X"-re kattintva lehet inaktiválni, zárolni a fiókot.
  • Image Added: a felhasználói fiók zárolva van. Erre az ikonra kell kattintani, ha újra szeretné aktiválni a felhasználót.

Az alkalmazotti listafelületen a felhasználókat az X gomb megnyomásával lehet inaktiválni, amennyiben szükséges. A továbbiakban az inaktivált a felhasználó nem fog tudni bejelentkezni az oviKRÉTA rendszerbe, felhasználói fiókja zárolt.

Amennyiben újra szeretné aktiválni a felhasználói fiókot, kattintson a pipa gombra.


Figyelem

Alkalmazotti jogviszony megszűnése esetén az alkalmazott felhasználói fiókját inaktiválni, zárolni szükséges az X ikon segítségével! 

Az alkalmazott jogviszony megszűnésére vonatkozó státuszt, dátumot és jogcímet az alkalmazott adatlapján a Jogviszony oldalon rögzíthetik. 

Az alkalmazott felhasználói fiókját ezt követően inaktiválni, vagyis zárolni szükséges az alkalmazotti listafelületen a sorvégi "X" ikonra kattintással!

Zárolt fiók esetén az alkalmazotti sorban már egy "pipa" látható.


Image Added
Image Added

Felhasználónév

A levél biztonsági okokból nem tartalmazza az alkalmazott felhasználónevét. Az alkalmazott felhasználó neve a listafelületen tekinthető meg, azt szóban/írásban az intézményi adminisztrátor tudja megadni az alkalmazottnak. Így a kapott felhasználónevével és az általa megadott jelszóval tud a rendszerbe belépni.

Image Added

Alkalmazottak adatainak listázása, karbantartása

A rendszerbe felvett alkalmazottak listázására (a lista rendezésére és szűrésére), exportálására, módosítására és új alkalmazott felvételére az Alkalmazottak menüre kattintva van lehetősége az Intézményi adminisztrátor szerepkörrel rendelkező felhasználóknak.

A megjelenő listafelületen az alkalmazottak mellettiikonra kattintva egy már korábban felvett alkalmazott adatait lehet módosítani, míg az  gombra kattintva egy új alkalmazottat lehet rögzíteni. 

Új alkalmazott hozzáadása

A megjelenő felület első fülén az Alapadatokat lehet megadni, míg a második fülön a Jogviszony adatokat. Cím, telefonszám és e-mail adatokból bármennyi felvételére van lehetőség.

Image Removed
Image Added

Szerepkörök

Az alkalmazottakhoz jelölőnégyzet segítségével adható jogosultsági szerepkör - több lehetőség is kiválasztható egyidejűleg. .

  • Pedagógus - A pedagógushoz rendelt csoport(ok) és az azokba tartozó gyermekek  adminisztrációját biztosító szerepkör.
  • Intézményi adminisztrátor - Az intézmények intézmény és a hozzátartozó tagintézmények feladatellátási helyek összes üzleti funkciójának használatát biztosító szerepkör, amellyel a felhasználó az intézménybe járó gyermekek, csoportok és alkalmazottak adatait korlátozás nélkül megtekintheti, adminisztrálhatja.Pedagógus - A pedagógushoz rendelt csoport(ok) és az azokba tartozó gyermekek  adminisztrációját biztosító szerepkör
  • Egyéb alkalmazott - Az alkalmazotthoz rendelt csoport(ok), gyermek(ek) korlátozott megtekintését biztosító szerepkör.
  • Étkezési adminisztrátor - fejlesztés alatt...

A rendszer különböző funkcióinak elérhetőségei jogosultsági szintekhez kötöttek. A menüpontok szerepkörtől függően eltérhetnek.

Jogviszony

Az alkalmazott jogviszonyának adatait töltheti fel ezen a felületen. 

Image Modified

Alkalmazott regisztrálása

Image Removed után az alkalmazott adatai megjelennek a listafelületen és egyúttal e-mailben értesíti a rendszer a felhasználót, hogy miként tudja regisztrációját megerősíteni, kezdő jelszavát megadni.

A KIR importból bekerült alkalmazottak esetén a regisztrációs levelet az intézményi admin tudja kiküldeni az alkalmazottaknak.

Image Removed

Felhasználónév

A levél biztonsági okokból nem tartalmazza az alkalmazott felhasználónevét. Az alkalmazott felhasználó neve a listafelületen tekinthető meg, azt szóban/írásban az intézményi adminisztrátor tudja megadni az alkalmazottnak. Így a kapott felhasználónevével és az általa megadott jelszóval tud a rendszerbe belépni.

Image Removed

Alkalmazottak - további adatok rögzítése

A megjelenő listafelületen az alkalmazottak mellett a ikonra kattintva egy már korábban felvett alkalmazott adatai esetében megjelenik a Vezetői megbízás, a Képzési adatok, Alkalmazottnapló és az Egyéb csatolt iratok fül is.

Image Modified

Vezetői megbízás

A Vezetői megbízás fülre kattintva megtekinthetők a feltöltött korábbi dokumentumok. 

Image Modified

Az  gombra kattintva lehetőség van új megbízás hozzáadására az előugró ablakban.

Image Modified

A dátumok megjelölését és a  gomb kiválasztását követően a sor végi  ikon megnyomásával csatolhatjuk a megbízáshoz szükséges dokumentumot. 

Image Modified

Képzési adatok

A Képzési adatok fülre kattintva megtekinthetők a korábbi képzések adatai.

Image Modified

Az  gombra kattintva lehetőség van új képzési adatot megadni.

Image Modified

  után a jobb oldalon találhatóésikonok segítségével szerkeszthetjük a meglévő adatokat és csatolhatunk dokumentumokat a képzéshez.

Image Modified

Alkalmazottnapló

Ezen az oldalon jelenik meg az alkalmazottra vonatkozó események listája. A sor végén találtható  ikon a bejegyzések megtekintését teszi lehetővé.

Image Modified

Egyéb csatolt iratok

Az Egyéb csatolt iratok fülre kattintva megtekinthetők a korábbi feltöltött dokumentumok.

Az  gombra kattintva lehetőség van új iratot feltölteni.

Feltöltést követően a dokumentum megjelenik a listafelületen.

Image Modified

Csoportba rendelés

Az alkalmazottak csoport(ok)hoz rendelése a felső menüsor Csoportok/Csoport szerkesztése/Csoport adatai részben található.

További információ a Csoportba rendelés linkre kattintva található.