Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Az intézmény és a KRÉTA rendszer kapcsolata

A KRÉTA rendszer alapegysége az intézmény. Az intézmény lehet önálló nevelési-oktatási intézmény és tagintézmény is.

Alapesetben egy intézményhez egy KRÉTA rendszer tartozik. Ebben az esetben Ekkor az intézmény összes feladatellátási helyét és ellátott feladatát feltünteti. egy rendszerben kezeli, tehát a rendszerében minden olyan feladatellátási helyet és hozzá tartozó feladatot meg kell adni, ahol adminisztrációt folytat.

Speciális esetben egy intézménynek több KRÉTA rendszere is lehet. Ebben az esetben csak azon feladatellátási helyeket és ellátott feladatot kell rögzíteni a rendszerben, amelyeket az adott KRÉTA rendszerben adminisztrálnak.


Tipp
iconfalse
titleIntézmény fogalma

 A A KRÉTA rendszer intézménye az az egység, amely önálló tantárgyfelosztást és elektronikus naplót kezel vagy önálló ügyvitellel rendelkező feladatellátási helyként működik.

Intézmény adatainak szerkesztése

A KRÉTA rendszerben az intézmény adatainak szerkesztését az alábbi módon tudjuk elvégezni:

  • A menüsorban válasszuk a 'Nyilvántartás' menü 'INTÉZMÉNYI ADATOK' blokkjának 'Intézmény' menüpontját.
  • Az intézmény adatait az Image Removed nyomógombra kattintva tudjuk szerkeszteni.
  • Az adatok megadása után a Image Removed gombra kattintva mentsük el az adatokat

    .

    A mentés után az intézményi adatokat tartalmazó oldalra lép vissza a program.

    Image Removed

    Megjegyzés
    Abban az esetben, ha valamelyik kötelező adatot nem adtuk meg, akkor a program figyelmeztető üzenetet küld, hogy mely adat/adatok megadása kötelező!
    Információ
    titleIntézmény hivatalos neve

    Szakképzési centrum tagintézménye az intézmény hivatalos nevéhez a szakképzési centrum nevét írja!

    Hogyan tudok megadni második értesítési címet?

    Ha a KRÉTA rendszerbe nem nevesített felhasználóval, hanem a rendszer indításakor kapott "admin" felhasználónevű, KRÉTA (szuper) Adminisztrátor nevű felhasználóval lépnek be, akkor a Nyilvántartás/Intézményi adatok felületen megnyomva az Intézményi adatok szerkesztése gombot, nem csak egy "sima" "e-mail cím" rovat, hanem mellette egy "Admin e-mail cím" rovat is látható. Az itt szereplő e-mail címre minden, a Bejelentő rendszerben küldött válaszunk másolata e-mail-ben is kiküldésre kerül. Ide 1 db cím adható meg, de ez lehet akár az iskola vezetőségének közös levelezési listája. Ezáltal akár több ember is megkaphatja intézményen belül a tájékoztatást.

    Megjegyzés
    titleIntézmény adatainak módosítása

    Amennyiben az intézmény adatait módosítja, kérjük, mindig jelezze a jogszabályilag kötelező helyeken (KIR), valamint fenntartójának is.

    Panel
    borderColor#2FA8CA
    bgColor#FFFFFF
    titleColor#FFFFFF
    borderWidth1
    titleBGColor#2FA8CA
    titleDokumentum feltöltési lehetőség az Intézmény adatai felületen

    A Nyilvántartás menüpont Intézmény felületén lehetőség van az intézményi alapdokumentumok feltöltésére PDF, DOC vagy DOCX formátumban, maximum 5 MB file mérettel típusonként.

    Image Removed