Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

...

  • Intézményi adatok
  • Ügyintézés (ügyintézők és teendők beállításai)
  • Üzenetek (az üzenetek beállításainak a megtekintéséhez kattintson a linkre)

Az intézményi adatok beállításainál a beállítások megadása előtt jelölőnégyzetben történő pipálással meg kell adnunk a feladatkört (feladatköröket), amelyekre a beállítások vonatkozzanak:

...

  1. Intézményi értesítési email cím (ahová a rendszer az új vagy hiánypótlás után beküldött ügyekről az értesítést küldi)
  2. Ügytípusok automatikus ügyintézőhöz rendelések beállításai
  3. Automatikusan végrehajtható teendők beállításai


Image RemovedImage Added


Az intézményi értesítési email cím, ahová a rendszer az új vagy hiánypótlás után beküldött ügyekről az értesítést küldje a szövegmezőbe írható be a mező szerkesztésre történő megnyitását követően. A megadott email címet a  - gombra kattintva tudjuk rögzíteni illetve a már rögzített email címet pedig a gombra kattintva tudjuk eltávolítani a tagozatok listájából:


Az ügytípusok automatikus ügyintézőhöz rendelések beállításainál az adott ügytípuskód sorában legördülő menüből választható ki az az ügyintéző, aki az adott típus folyamat alapértelmezett ügyintézője. A kiválasztott ügyintézőt a Image Added - gombra kattintva tudjuk rögzíteni illetve a már rögzített ügyintézőt pedig a Image Addedgombra kattintva tudjuk eltávolítani az ügyintézők listájából:


Image Added


Az automatikusan végrehajtható teendők beállításai során jelölőnégyzetben történő bepipálással állítható be a megadott ügytípusoknál, hogy a folyamat automatikusan legyen-e végrehajtva a KRÉTA-rendszerben vagy sem. Ha a felhasználónak van megfelelő jogosultsága és a feladat még nincs készre jelölve a teendők-listában, akkor pozitív döntés esetén a rendszer automatikusan elvégzi a feladatot. A végrehajtandó feladatot a Image Added - gombra kattintva tudjuk rögzíteni illetve a már rögzített feladatot pedig a Image Addedgombra kattintva tudjuk eltávolítani a feladatok listájából:


Image Added

Amennyiben az Aláírva kell beküldeni jelölőnégyzet bepipálásra került az ügyek beállításánál, akkor a kérelmezői oldalon az alábbi figyelmeztető felirat jelenik meg:

Image Added

Az intézményi oldalon a kérelem postai úton történő beérkeztetését és ennek a nyugtázását követően lehet az adott eügy intézését folytatni:

 Image Added

Beérkeztetés és nyugtázás után az intézményi oldalon a kérelem megjelenése az alábbi:

Image Added


Az Üzenetkezelés funkció beállítása az Üzenetek - fülön történik, ahol a jelölőnégyzet bepipálásával engedélyezhetjük illetve a pipa kivételével kikapcsolhatjuk az üzenetküldési funkciót (az alapbeállítása a programnak a funkció engedélyezése).

Az Üzenetküldési engedélyek táblázatban (mátrixban) a sor végén található szerkesztő ikonra kattintva tudjuk az üzenetküldés Küldő és Fogadó irányait beállítani:

Image Added