Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Ebben a menüpontban a KRÉTA FELTÁR rendszermodulban történő eszköz áthelyezési folyamat leírását mutatjuk be.

Az eszközök áthelyezésére a fenntartó, illetve a projektvezető (Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal, továbbiakban NSZFH) jogosult, így az eszköz áthelyezését az intézmény fenntartója kezdeményezheti. FELTÁR modulban az Esetet rögzíti a fenntartó, ha szükséges a hozzá tartozó feladat kiosztásával (pl. ha az eszköz aktív használatba adásának visszavételezése szükséges) az intézményben lévő Eset kezelő jogosultsággal rendelkező alkalmazott részére.


  1. A FELTÁR modulban az intézményi Eset kezelő jogosultsággal rendelkező alkalmazott bejelentkezve a bal oldali menüsávban válassza az Esetkezelés menüt.

2. Az Esetkezelés menüpontban meg kell keresni az esetet, melynek sorára kattintva, majd a Szerkesztés funkciógombra kattintva megnyitható az eset szerkesztő képernyője.

3. A szerkesztő képernyőn a Feladatok fülön a táblázatban megjelenik az esethez tartozó elvégzendő (Új feladat státuszú) feladat.


A feladatot kiválasztva a Szerkesztés funkciógombra kattintva megnyitható a feladat szerkesztő képernyője, ahol a feladat végrehajtásának elkezdéséhez a Végrehajtás megkezdése funkciógombra, majd a megerősítő üzeneten az Igen funkciógombra kell kattintani.



A folyamatban lévő feladat végrehajtását az intézményi eset kezelő visszautasíthatja, melynek oka megadható a szerkesztő képernyőn A feladat eredménye mezőben (pl.: személyes használatban van az eszköz), majd a képernyő mentését követően a "Visszaad" funkciógombra kell kattintani. Ez esetben a fenntartói esetfelelős (Felettes szervezet eset jóváhagyó jogosultságú felhasználó) lezárja az esetet.


A feladatot kiválasztva a Szerkesztés funkciógombra kattintva megnyitható a feladat szerkesztő képernyője, ahol a feladat készre jelentéséhez a Készre jelent funkciógombra, majd a megerősítő üzeneten az Igen funkciógombra kell kattintani.



  Az esethez Kapcsolódó dokumentumok feltöltése a "Dokumentumok" menüpontban, az "Átadás-átvételi, illetve Visszavételi dokumentáció feltöltése" részben leírtaknak megfelelően végezhető el.