Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Új Információkérés eset rögzítése

Az intézmény adatbázisában az esetkezelő jogosultsággal rendelkező felhasználóval belépve válasszuk az 'Esetkezelés' menüpontot. 

Az új információkérés esetének felvitelére az esetek táblázata felett elhelyezkedő Hozzáadás ( ikon) funkciógombra HOZZÁADÁS Image Added funkciógombra kattintás által megjelenő képernyőn keresztül van lehetőség. 


Figyelem
iconfalse
titleFontos tudni!

Ha intézmény indítja az információkérést, akkor a fenntartó nem vesz részt a folyamatban, nem értesül az információkérésről.


A funkciógombra kattintva először az esethez tartozó információkérés munkafolyamatot kell kiválasztani, majd utána lehet a konkrét esetet létrehozni. A funkciógombra kattintva megjelenik a Munkafolyamat kiválasztása című képernyő.

Image Modified

A 'Válasszon munkafolyamatot' mezőben ki kell választani az 'Információkérés Intézmény részéről' munkafolyamatot, mellyel megjelenik a 'Kapcsolódó intézmény' mezőben az adott (bejelentkezéskor kiválasztott) intézmény neve

Image Modified

A 'Mehet' MEHET funkciógombra kattintva menthető a munkafolyamat kiválasztása és az új megjelenő képernyőn folytatható az eset létrehozása. Ezután megjelenik az Eset létrehozása című képernyő, melyen a konkrét új információkérés eset hozható létre.

Image Modified


Információ
iconfalse
titleInformáció

A bejelentővel és a munkafolyamattal kapcsolatos információkat tartalmazó mezők automatikusan kitöltődnek.  Mivel ez egy speciális eset, így nincsenek eszköz specifikus adatokhoz tartozó mezők a képernyőn.


Az Eset leírása nevű mezőben kell megadni a konkrét kérdést, mely az eset mentését követően láthatóvá válik a Klebelsberg Központ munkatársai számára, és meg tudják azt válaszolni.

Image Modified

A képernyő jobb felső részén lévő 'Mentés'  MENTÉS funkciógombra kattintva menthető el az adott eset.


Információ
iconfalse
titleInformáció

A többi esethez hasonlóan mentést követően az adott esethez feltölthető dokumentum (Dokumentumok fülön), megtekinthető a felelős (Felelősök fülön) és az eset története (Esettörténet fülön).



Megjegyzés
iconfalse
titleJó tudni!

A Fórum rész segítségével a rendszeren belül lehet egyeztetni, illetve kiegészítő információkat kérni vagy adni.


Új információ a 'Hozzászólás hozzáadása'  HOZZÁSZÓLÁS HOZZÁADÁSA funkciógombra kattintva megjelenő Hozzászólás hozzáadása című képernyőn vihető fel.

Image Modified

A mezők kitöltését követően a 'Hozzáad'  HOZZÁAD funkciógombra kattintva menthető az új hozzászólás.

Image Modified

A hozzáadást követően a Fórum részben az alábbi képen látható módon jelenik meg a kérdező által hozzáadott új hozzászólás.

Image Modified

A képernyő felső bal részén lévő Vissza ( ikon) funkciógombra  funkciógombra kattintva zárható be a szerkesztő képernyő.

Meglévő eset megtekintése, keresése

Esetkezelés menüpontot megnyitva a felületen az intézmény esetei között megtekinthetővé válnak az Információkérés esetek is, melyet a Munkafolyamat kategóriája oszlopban tudunk szűrni az alábbi képen is látható módon.

Image Modified

A Munkafolyamat kategoriája mezőben az Információkérés kategóriát választva megjelennek a rögzített esetek a felületen.

Image Modified

A megtekintendő eset sorára kétszer kattintva, vagy egyszer kattintva, majd a táblázat felett jobb oldalon az aktívvá váló 'Megtekintés' (Image Removedikon) funkciógombra MEGTEKINTÉS Image Added funkciógombra kattintva megjelenik az 'Eset megtekintése' képernyő.

Image Removed


Image Removed

Információ
iconfalse
titleInformáció

A képernyőn látható, hogy az intézmény kérdezi, hogy újonnan érkezett 10 évfolyamos diákok számára hogyan tud a TESZEK rendszerben eszközt kiosztani. A Klebelsberg Központ részéről megérkezett a válasz: az iránt érdeklődnek, pontosan melyik osztályról van szó. Ezt követően a fórumban arról érdeklődött az intézmény, hogy kioszthatja-e oktatási célú használatba adással az adott eszközt, melyre megérkezett a válasz is, miszerint ez nem lehetséges, mivel meg kell várni, hogy kiírásra kerüljön ezen osztály számára a TESZEK használata.


Image Added

Image Added




Megjegyzés
iconfalse
titleJó tudni!

A Fórum részben a kommentek időrendi sorrendben találhatóak, melyek közül a legfrissebb látható legfelül.




Információ
iconfalse
titleInformáció

A képernyőn címkézve is vannak az egyes információkérések (Fórum rész feletti két kék szöveget tartalmazó buborék), amelyek megkönnyítik, hogy megtaláljunk bizonyos témában kéréseket.




Image Modified

Az összetett kereső [az Esetkezelés menüpont táblázata felett a 'Keresés' (Image Removedikon) funkciógombra KERESÉS Image Added funkciógombra kattintva megjelenő Keresési feltételek című képernyőn érhető el] segítségével lehet például a címkék szövegére (alábbi képen) is keresni, illetve sok esettel és eszközzel kapcsolatos feltétel is megtalálható, melyek a szervizfolyamatokhoz és eszköz áthelyezésekhez kapcsolódnak.

Image Modified


Információ
iconfalse
titleInformáció

A részletes keresési feltételeket névvel ellátottan el lehet menteni és később vissza lehet tölteni, gyorsítva ezzel az esetek áttekintését.


A keresési feltétel(ek) megadását követően az 'Alkalmaz' (Image Removedikon) funkciógombra ALKALMAZ Image Added funkciógombra kattintva az 'Esetkezelés' menüpont táblázatában csak azok az esetek jelennek meg, melyek az adott feltétel(ek)nek megfelelnek, valamint a Keresés funkciógombja zöld háttérrel jelenik meg.

Jelen példa szerint az előzőleg megtekintett esethez tartozó címke szövege alapján történt az adott esetre keresés.

Image Modified