Intézmény
Ebben a menüpontban megtekinthetők láthatók az intézményhez kapcsolódó Alapadatok, IntézményvezetőIgazgató, Fenntartó, Oktatási referens, Működési helyek, Csatolt iratok és Egyéb információk.
Az intézményi adatok nem részben szerkeszthetők, bizonyos mezőknél csak megtekintésre nyílik lehetőség.
Megjegyzés |
---|
A felületen látható a feladatellátási hely típusa. A "Címek" résznél látható "Székhely" típus a cím típusára vonatkozik, nem az intézmény típusára. Ez esetben azt jelenti, hogy nem levelezési cím. |
Alapadatok
Intézményvezető
Fenntartó
Oktatási referens
Működési helyekAz óvoda neve, OM azonosítója, címe megtekinthető. Intézményi adminisztrátor által szerkeszthető mezők: E-mail címek; Telefonszámok; Egyéb adatok.Igazgató
Az intézmény igazgatójának neve, telefonos és e-mail elérhetősége tekinthető meg ezen az oldalon.
Fenntartó
A fenntartó adatai, címe, telefonos és e-mail elérhetősége jelenik meg.
Oktatási referens
Az oktatási referens neve, e-mail címe és telefonszáma rögzíthető, szerkeszthető ezen az oldalon az intézményi adminisztrátorok és a fenntartók által.
Csatolt iratok
Egyéb
Ezen a fülön szükséges beállítani intézményre vonatkozóan az igazolatlan távolléti napok számát.A beállított türelmi idő után a rendszer automatikusan igazolatlanná teszi a jelenléti hiányzást, amennyiben nem történik meg az igazolás bármilyen formája.az oldalon van lehetőség "Intézmény dokumentumai" kategóriában feltölteni dokumentumokat intézményi adminisztrátorként.
Az intézmény menüben található "Csatolt iratok" oldal valamint a kapcsolódó dokumentumok intézményi adminisztrátorként tekinthető meg.
Az intézmény oldalon hozzáadott dokumentumok az "Intézmény dokumentumai" kategóriát kapják.