A tanárok és eszközök összerendelésekor kapott hibaüzenetek és a problémák megoldása
Ezen az oldalon az oktatók és eszközök összerendelésekor megjelenő hibaüzeneteket okát és a probléma megoldására vonatkozó javaslatot írjuk le részletesen.
Mi a teendő ha az összerendeléskor a személyek listájában nem látható egy oktató?
A tanárok listájában azok az oktatók jelennek meg, akik a - KRÉTA rendszerbe felvett adatok alapján - jogosultak a „Digitális szakadék csökkentése” című projektben eszközökre. A jogosultságok megállapításának szabályait ide kattintva olvashatja el, ill. megtalálhatja azokat a beállításokat, amelyeket ellenőrizni kell a KRÉTA rendszerben!
Milyen hibaüzenetek jelenhetnek meg az oktatók és eszközök összerendelésekor és hogyan kell ezeket a problémákat megoldani?
HIBAÜZENET SZÖVEGE | HIBAÜZENET OKA | PROBLÉMA MEGOLDÁSA | VIDEÓ | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Az oktató munkaköre nincs beállítva, illetve nem végezte el a két eLearning képzést, ezért a projektben nem jogosult eszközre! | A „Digitális szakadék csökkentése” című projektben csak a tanár munkakörben foglalkoztatott oktatók számára érhetők el az eszközök. Abban az esetben ha az oktatónak nincs jól beállítva a munkaköre, és nem végezte el a kötelező képzéseket, akkor nem kerül a jogosultak listájába, így nem igényelhet eszközt! | Lépjen be a KRÉTA Adminisztrációs rendszerbe és a NYILVÁNTARTÁS-ALKALMAZOTTAK funkcióba, az oktató adatainak szerkesztésére és az ELSŐDLEGES MUNKAÜGYI ADATOK lapon a MUNKAKÖR mezőben állítsa be az alkalmazott intézményben betöltött, jogszabályilag előírt munkakörét a helyes értékre. A jogosult munkakörök leírását ezen az oldalon nézheti meg! |