Intézmény
Ebben a menüpontban megtekinthetők láthatók az intézményhez kapcsolódó Alapadatok, IntézményvezetőIgazgató, Fenntartó, Oktatási referens, Működési helyek, Csatolt iratok és Egyéb információk.
Az intézményi adatok nem részben szerkeszthetők, bizonyos mezőknél csak megtekintésre nyílik lehetőség.
Megjegyzés |
---|
A felületen látható a feladatellátási hely típusa. A "Címek" résznél látható "Székhely" típus a cím típusára vonatkozik, nem az intézmény típusára. Ez esetben azt jelenti, hogy nem levelezési cím. |
Alapadatok
Az óvoda neve, OM azonosítója, címe , elérhetőségei, értesítési beállításai láthatók.Intézményvezető
Az intézmény vezetője és fontos adatai, elérhetősége jelenik meg megtekintő módbanmegtekinthető. Intézményi adminisztrátor által szerkeszthető mezők: E-mail címek; Telefonszámok; Egyéb adatok.Igazgató
Az intézmény igazgatójának neve, telefonos és e-mail elérhetősége tekinthető meg ezen az oldalon.
Fenntartó
A fenntartó adatai láthatóak ezen a felületen, címe, telefonos és e-mail elérhetősége jelenik meg.
Oktatási referens
Az oktatási referens neve..........
Működési helyek
Ezen a fülön megtekinthető az intézmény működési helye.........
Csatolt iratok
Az intézményhez csatolt iratok........
Egyéb
Ezen a fülön szükséges beállítani intézményre vonatkozóan az igazolatlan távolléti napok számát.
A beállított türelmi idő után a rendszer automatikusan igazolatlanná teszi a gyermek jelenléti hiányzását, amennyiben nem történik meg az igazolás bármilyen formája., e-mail címe és telefonszáma rögzíthető, szerkeszthető ezen az oldalon az intézményi adminisztrátorok és a fenntartók által.
Csatolt iratok
Ezen az oldalon van lehetőség "Intézmény dokumentumai" kategóriában feltölteni dokumentumokat intézményi adminisztrátorként.
Az intézmény menüben található "Csatolt iratok" oldal valamint a kapcsolódó dokumentumok intézményi adminisztrátorként tekinthető meg.
Az intézmény oldalon hozzáadott dokumentumok az "Intézmény dokumentumai" kategóriát kapják.