...
Bővebben | ||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||||||||||||
A Trend diagrammokon az egyes értékek időbeli változásai követhetőek nyomon, az egyes kiugrások jól megfigyelhetőek, az okok kereshetővé, elemezhetővé válnak.
|
...
Bővebben | ||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||
|
Bővebben | ||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||
|
Bővebben | |||||
---|---|---|---|---|---|
| |||||
Megmutatja az adott intézmény tantárgyi átlagait összesítve és csoportosítva is, úgy, mint közismereti, gyakorlati, szakmai, szakmai elmélet és szakmai gyakorlat.
|
...
Bővebben | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||||||||||||||||
|
...