Intézmény adatainak szerkesztése
A KRÉTA rendszerben az intézmény adatainak szerkesztését az alábbi módon tudjuk elvégezni:
- A menüsorban válasszuk a 'Nyilvántartás' menü 'INTÉZMÉNYI ADATOK' blokkjának 'Intézmény' menüpontját.
- Az intézmény adatait az nyomógombra kattintva tudjuk szerkeszteni.
- Az adatok megadása után a gombra kattintva mentsük el az adatokat.
- A mentés után az intézményi adatokat tartalmazó oldalra lép vissza a program.
Hogyan tudok megadni második értesítési címet?
Ha a KRÉTA rendszerbe nem nevesített felhasználóval, hanem a rendszer indításakor kapott "admin" felhasználónevű, KRÉTA (szuper) Adminisztrátor nevű felhasználóval lépnek be, akkor a NYILVÁNTARTÁS/Intézményi adatok felületen megnyomva az INTÉZMÉNYI ADATOK menüpontban az 'Intézményi adatok szerkesztése gombot, nem csak ' gombra kattintva nemcsak egy "sima" "e-mail cím" rovat, hanem mellette egy "Admin e-mail cím" rovat is látható. Az itt szereplő e-mail címre minden, a Bejelentő rendszerben küldött válaszunk másolata e-mail-ben is kiküldésre kerül. Ide 1 db cím adható meg, de ez lehet akár az iskola vezetőségének közös levelezési listája. Ezáltal akár több ember is megkaphatja intézményen belül a tájékoztatást.
Az intézmény alapdokumentumainak feltöltése
A NYILVÁNTARTÁS menüpont Intézmény felületén lehetőség van az intézményi alapdokumentumok feltöltésére PDF, DOC vagy DOCX formátumban, maximum 5 MB file mérettel típusonként.