...
- Intézményi értesítési email cím (ahová a rendszer az új vagy hiánypótlás után beküldött ügyekről az értesítést küldi)
- Ügytípusok automatikus ügyintézőhöz rendelések beállításai
- Automatikusan végrehajtható teendők beállításai
Az intézményi értesítési email cím, ahová a rendszer az új vagy hiánypótlás után beküldött ügyekről az értesítést küldje a szövegmezőbe írható be a mező szerkesztésre történő megnyitását követően. A megadott email címet a - gombra kattintva tudjuk rögzíteni illetve a már rögzített email címet pedig a gombra kattintva tudjuk eltávolítani a tagozatok listájából:
...
Az automatikusan végrehajtható teendők beállításai során jelölőnégyzetben történő bepipálással állítható be a megadott ügytípusoknál, hogy a folyamat automatikusan legyen-e végrehajtva a KRÉTA-rendszerben vagy sem. Ha a felhasználónak van megfelelő jogosultsága és a feladat még nincs készre jelölve a teendők-listában, akkor pozitív döntés esetén a rendszer automatikusan elvégzi a feladatot. A végrehajtandó feladatot a - gombra kattintva tudjuk rögzíteni illetve a már rögzített feladatot pedig a gombra kattintva tudjuk eltávolítani a feladatok listájából:
Amennyiben az Aláírva kell beküldeni jelölőnégyzet bepipálásra került az ügyek beállításánál, akkor a kérelmezői oldalon az alábbi figyelmeztető felirat jelenik meg:
Az intézményi oldalon a kérelem postai úton történő beérkeztetését és ennek a nyugtázását követően lehet az adott eügy intézését folytatni:
Beérkeztetés és nyugtázás után az intézményi oldalon a kérelem megjelenése az alábbi:
Az Üzenetkezelés funkció beállítása az Üzenetek - fülön történik, ahol a jelölőnégyzet bepipálásával engedélyezhetjük illetve a pipa kivételével kikapcsolhatjuk az üzenetküldési funkciót (az alapbeállítása a programnak a funkció engedélyezése).
Az Üzenetküldési engedélyek táblázatban (mátrixban) a sor végén található szerkesztő ikonra kattintva tudjuk az üzenetküldés Küldő és Fogadó irányait beállítani: