Intézmény
Ebben a menüpontban megtekinthetők láthatók az intézményhez kapcsolódó Alapadatok, IntézményvezetőIgazgató, Fenntartó, Oktatási referens, Működési helyek, Csatolt iratok és Egyéb információk.
Az intézményi adatok nem részben szerkeszthetők, bizonyos mezőknél csak megtekintésre nyílik lehetőség.
Megjegyzés |
---|
A felületen látható a feladatellátási hely típusa. A "Címek" résznél látható "Székhely" típus a cím típusára vonatkozik, nem az intézmény típusára. Ez esetben azt jelenti, hogy nem levelezési cím. |
Alapadatok
Az óvoda neve, OM azonosítója, címe , e-mail címe, telefonszámai, egyéb adatai tekinthetők meg.Intézményvezető
Az intézmény vezető megtekinthető. Intézményi adminisztrátor által szerkeszthető mezők: E-mail címek; Telefonszámok; Egyéb adatok.Igazgató
Az intézmény igazgatójának neve, telefonos és e-mail elérhetősége jelenik tekinthető meg ezen az oldalon.
Fenntartó
A fenntartó adatai, címe, telefonos és e-mail elérhetősége jelenik meg.
Oktatási referens
Az oktatási referens neve, e-mail címe és telefonszáma látható rögzíthető, szerkeszthető ezen az oldalon .
Működési helyek
A működési hely a KRÉTA rendszerben bevezetett egységes fogalom, amely az intézmény fizikai feladatellátási helyének felel meg.az intézményi adminisztrátorok és a fenntartók által.
Csatolt iratok
Az intézményhez feltöltött dokumentumok láthatók ezen Ezen az oldalon .
Egyéb
Ezen a fülön intézményi adminisztrátori jogosultsággal tudjuk beállítani intézményre vonatkozóan az igazolatlan távolléti napok számát.
A beállított türelmi idő után a rendszer automatikusan igazolatlanná teszi a gyermek jelenléti hiányzását, amennyiben nem történik meg az igazolás bármilyen formája.van lehetőség "Intézmény dokumentumai" kategóriában feltölteni dokumentumokat intézményi adminisztrátorként.
Az intézmény menüben található "Csatolt iratok" oldal valamint a kapcsolódó dokumentumok intézményi adminisztrátorként tekinthető meg.
Az intézmény oldalon hozzáadott dokumentumok az "Intézmény dokumentumai" kategóriát kapják.