Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Intézmény

Ebben a menüpontban megtekinthetők láthatók az intézményhez kapcsolódó Alapadatok, IntézményvezetőIgazgatóFenntartó, Oktatási referensMűködési helyekCsatolt iratok és Egyéb információk. 

Az intézményi adatok nem részben szerkeszthetők, bizonyos mezőknél csak megtekintésre nyílik lehetőség

Image Added




Megjegyzés

A felületen látható a feladatellátási hely típusa.

A "Címek" résznél látható "Székhely" típus a cím típusára vonatkozik, nem az intézmény típusára. Ez esetben azt jelenti, hogy nem levelezési cím



Image Removed
Image Added

Alapadatok

Az óvoda neve, OM azonosítója, címe , e-mail címe, telefonszámai, egyéb adatai tekinthetők meg.

Intézményvezető

Az intézmény vezető megtekinthető. Intézményi adminisztrátor által szerkeszthető mezők:  E-mail címek; Telefonszámok; Egyéb adatok.


Image Added



Image Added


Igazgató

Az intézmény igazgatójának neve, telefonos és e-mail elérhetősége jelenik tekinthető meg ezen az oldalon.

Fenntartó

A fenntartó adatai, címe, telefonos és e-mail elérhetősége jelenik meg.

Oktatási referens

Az oktatási referens neve, e-mail címe és telefonszáma látható rögzíthető, szerkeszthető ezen az oldalon az intézményi adminisztrátorok és a fenntartók által.

Image Added

Működési helyek

A működési hely a KRÉTA rendszerben bevezetett egységes fogalom, amely az intézmény fizikai feladatellátási helyének felel meg.

Csatolt iratok

Az intézményhez feltöltött dokumentumok láthatók ezen az oldalon.

Egyéb

Ezen a fülön fenntartói jogosultsággal tudjuk beállítani intézményre vonatkozóan az igazolatlan távolléti napok számát.

A beállított türelmi idő után a rendszer automatikusan igazolatlanná teszi a gyermek jelenléti hiányzását, amennyiben nem történik meg az igazolás bármilyen formája.

Csatolt iratok

Ezen az oldalon van lehetőség "Intézmény dokumentumai" kategóriában feltölteni dokumentumokat intézményi adminisztrátorként.

Az intézmény menüben található "Csatolt iratok" oldal valamint a kapcsolódó dokumentumok intézményi adminisztrátorként tekinthető meg.

Image Added

Az intézmény oldalon hozzáadott dokumentumok az "Intézmény dokumentumai" kategóriát kapják.


Image Added