Regisztráció
Intézményi alkalmazottként e-mailben fog értesítőt kapni arról, hogy az OviKRÉTA rendszer új tagjaként regisztrálták.
A levél tartalmazza a regisztráció megerősítésére szolgáló linket. Erre a linkre kattintva megjelenik az új jelszó létrehozása felület.
Sikeres jelszó megadását követően az intézménytől kapott felhasználónevével és az új jelszóval tud bejelentkezni.
Bejelentkezés
Bejelentkezés alkalmával a Felhasználónév és a Jelszó megadását követően a Bejelentkezés gombra kattintva lehet belépni.
Bejelentkezést követően a rendszer nyitóképernyője jelenik meg, melyen a mindennapi munkához használt leggyakoribb funkciók könnyen elérhetővé válnak. A menüpontok szerepkörtől függően eltérhetnek.
Kezdőlap
A kezdőlapon közvetlenül elérhetőek a leggyakrabban használt funkciók, így egy gombnyomásra elérjük a használni kívánt felületet:
- Névsor
- Csoportnapló
- Jelenléti ív
- Naptár
Erre a kezdőlapra bármikor visszatérhetünk szintén egy gombnyomással, a képernyő bal felső sarkában az OviKRÉTA feliratra kattintva.
Kijelentkezés
Kijelentkezni a felhasználói felület jobb felső sarkában a nevünk mellett található kijelentkezés ikonra kattintva lehet. A kijelentkezés sikerességéről a rendszer tájékoztatja a felhasználót.