Regisztráció
Intézményi alkalmazottként e-mailben fog értesítőt kapni arról, hogy az oviKRÉTA rendszer új tagjaként regisztrálták.
A levél tartalmazza a regisztráció megerősítésére szolgáló linket. Erre a linkre kattintva megjelenik az új jelszó beállítása felület.
A levél biztonsági okokból nem tartalmazza az alkalmazott felhasználónevét.
Sikeres jelszó megadását követően az intézménytől kapott felhasználónevével és az új jelszóval tud bejelentkezni.
Bejelentkezés
Bejelentkezés alkalmával a Felhasználónév és a Jelszó megadását követően a Bejelentkezés gombra kattintva lehet belépni.
Bejelentkezést követően a rendszer nyitóképernyője jelenik meg, melyen a mindennapi munkához használt leggyakoribb funkciók könnyen elérhetővé válnak. A menüpontok szerepkörtől függően eltérhetnek.
Kezdőlap
Az óvodapedagógusi felület csak megfelelő jogosultság birtokában érhető el. A pedagógus csoporthoz rendelése az intézményi adminisztrátor (vezető) jogosultsági körébe tartozik.
A kezdőlapon közvetlenül elérhetőek a leggyakrabban használt funkciók, így egy gombnyomásra elérjük a használni kívánt felületet:
- Névsor - Gyermeknapló
- Csoportnapló
- Jelenléti ív
- Naptár
Erre a kezdőlapra bármikor visszatérhetünk szintén egy gombnyomással, a képernyő bal felső sarkában az oviKRÉTA feliratra kattintva.
Kijelentkezés
Kijelentkezni a felhasználói felület jobb felső sarkában a nevünk mellett található kijelentkezés ikonra kattintva lehet. A kijelentkezés sikerességéről a rendszer tájékoztatja a felhasználót.
Elfelejtett jelszó
Amennyiben elfelejtette jelszavát, kattintson az Elfelejtett jelszó-ra.
A regisztrációjához tartozó felhasználónevét írja be, jelölje be a Nem vagyok robot jelölőnégyzetét, majd kövesse az emailben leírt lépéseket.
Gyermek jele
Amennyiben a gyermekhez még nem rögzítettek óvodai jelet, a listában megjelenő kis fejecske ikon látható a neve mellett.
A gyermekek jelét óvodapedagógusként is rögzíthetjük a gyermek adatlapján, aNevelési adatokrészben.