Szeretne gyorsan megismerkedni a KRÉTA IER kezdő lépéseivel?
Nézze meg oktatóvideónkat a KRÉTA IER használatának első lépéseiről! A videó ide kattintva nézheti meg!
A KRÉTA IER használatának kezdő lépései
Az Iskola-egészségügyi Rendszermodul (IER) használatának kezdetén szükségünk van néhány paraméter kezdeti értékének beállítására. Ezek egy részét a korábbi Sanus felhasználók, az adataik migrálásával már eleve beállítva látják, míg az új IER felhasználóknál ezen paraméterek mindegyike beállításra vár. Az alábbiakban ezen paraméterek kerülnek felsorolásra.
Készítsük elő az iskolai KRÉTA admin segítségével beállított védőnő, iskolaorvos, és iskola-egészségügyi koordinátor felhasználóneveinket és jelszavainkat!
Majd a következő URL-t írjuk be az internet böngészőnk címsorába:
Ezután „ismertessük meg” a rendszerrel az iskolaorvos és védőnő felhasználó nevünket és jelszavunkat, azaz próbáljunk meg ezekkel belépni az iskolánk KRÉTA IER moduljába. A harmadik sorban a saját iskolánk nevét kezdjük el begépelni, majd válasszuk ki a legördülő listából.
Ezután az iskola-egészségügyi koordinátor szerepkörhöz megadott felhasználónévvel és jelszóval kell bejelentkezni az iskolánk KRÉTA IER moduljába. A koordinátori belépéssel soha nem kapunk 401-es hibaüzenetet.
Iskola-egészségügyi személyzet beállítása
Védőnő beállítása
A Szervezőmunka főmenü „SZEMÉLYEK ÉS ISKOLÁK” legördülő listájából ki kell választani a a „VÉDŐNŐK” menüt, majd a „LÉTREHOZÁS” gombra kattintva vihetők fel a védőnő adatai.
Az ekkor megjelenő „Védőnő létrehozása” ablakban, a „FELHASZNÁLÓ” legördülő listából ki kell választanunk a védőnő belépéskor megadott felhasználónevét.