Milyen módon lehet bejelentést küldeni a KRÉTA Ügyfélszolgálatra?
A menüpontban megtekinthető a rendszerrel kapcsolatban a fejlesztők számára küldött bejelentések, illetve új bejelentés is kezdeményezhető. Új bejelentéshez a felületen található Új bejelentés gomb megnyomására felugró ablakból lehet kiválasztani a felhasználók számára rendelkezésre álló bejelentés kategóriák közül a megfelelőt. Ezt követően a megnyíló felületen szükséges kitölteni az űrlap megfelelő részeit, esetleg file-t csatolni, majd a Mentéssel véglegesíteni a bejelentést. Amit követően a listában megjelenik a bejelentés címe. A bejelentés sorában nyomon követhető annak állapota, az Ügyfélszolgálat által adott válaszok, üzenetek a sorra kattintva, azt megnyitva érhetőek el.
Milyen jogosultsággal lehet bejelentést tenni az ügyfélszolgálatra?
Bejelentéseket csak intézményvezetői ill. fenntatói jogosultsággal lehet tenni a rendszerben.
Hogyan lehet bejelentést tenni a programban?
Az ÜGYFÉLSZOLGÁLAT menüpontban megtekinthető a rendszerrel kapcsolatban a fejlesztők számára küldött bejelentések, illetve új bejelentés is kezdeményezhető.
Új bejelentéshez a felületen található "+LÉTREHOZ..." gomb megnyomására felugró ablakból lehet kiválasztani a felhasználók számára rendelkezésre álló bejelentés kategóriák közül a megfelelőt.
Ezt követően a megnyíló felületen szükséges kitölteni az űrlap megfelelő részeit, esetleg file-t csatolni, majd a MENTÉS gombbal véglegesíteni a bejelentést.
A bejelentést követően az üzenet címe és adatai megjelennek a listában.
A bejelentés sorában nyomon követhető annak állapota, az Ügyfélszolgálat által adott válaszok, üzenetek a sorra kattintva, azt megnyitva érhetőek el.