Hogyan tudom elérni oviKRÉTA rendszert?
Az oviKRÉTA 2023. szeptember hónaptól elérhető az intézmények számára. A KIR-ben megadott intézményekhez regisztrált e-mail címekre ütemezetten kiküldjük a regisztrációs leveleket 2023.08.30. - 2023.09.08. időszak között. A regisztrációs időszak alatt a felhasználók külön e-mailben kapják meg a regisztrációs linket, illetve a felhasználónevüket.
A rendszer használatához szükséges regisztrációs folyamatról kérjük, hogy az ugyfelszolgalat@edudev.hucímen érdeklődjön. Kérjük, hogy az intézmény pontos nevét és OM azonosítóját minden esetben küldje el részünkre.
A rendszer felhasználónév és jelszó birtokában az alábbi linken keresztül érhető el: www.ovikreta.hu
Mit tegyek, ha lejárt a regisztrációs link érvényességi ideje?
Amennyiben Ön intézményvezető, tagintézmény-vezető, vagy fenntartó, ebben az esetben írjon nekünk az ugyfelszolgalat@edudev.hu e-mail címre. A regisztrációs linket újra tudjuk küldeni. Kérjük, hogy az intézmény pontos nevét és OM azonosítóját minden esetben küldje el részünkre.
Amennyiben az intézmény alkalmazottjaként kapott regisztrációs lehetőséget, mint pedagógus vagy egyéb alkalmazott, kérjük keresse fel intézménye vezetőjét vagy az intézményi adminisztrátort.
Ingyenes a oviKRÉTA rendszer használata?
Az oviKRÉTA alkalmazás az intézmények számára térítésmentesen vehető igénybe.
A rendszer használatához biztosítanak eszközöket?
A használatához szükséges internetelérést és eszközt (laptop vagy számítógép) a felhasználóknak kell biztosítania.
Hogyan tudom megtervezni az óvodapedagógusi szakmai munkámat az oviKRÉTA segítségével?
Gyermek- és csoportnaplók generálhatók, melyekhez dokumentumok csatolhatók. Az oviKRÉTA alkalmazás folyamatos fejlesztés alatt áll, hogy a felhasználók igényeit minél szélesebb körben, magasszintű minőségben tudjuk kiszolgálni.
A szülőknek is elérhető lesz az oviKRÉTA alkalmazás?
A szülői felületek később kerülnek bevezetésre, így induláskor a szülőknek nem lesz közvetlen oviKRÉTA hozzáférése.