A Dokumentumtár almenün keresztül érhetik el az óvodapedagógusok a számukra releváns dokumentumok listáját, melyeket le is tölthetnek a rendszerből.
A listában azok a dokumentumok jelennek meg, amik az adott intézményhez, annak csoportjaihoz vagy gyermekeihez tartoznak, és az adott felhasználó szerepköre és egyéb csoportba sorolása alapján jogosult a dokumentumok elérésére.
A dokumentumok egy részét az intézményi adminisztrátorok tölthetik fel a rendszerbe (ezek jellemzően az intézményhez kapcsolódó, az Intézmény dokumentumai dokumentum kategóriába tartozó dokumentumok), más részük pedig bizonyos folyamatok futásakor kerül be a Dokumentumtárba (pl. a Felvétellel kapcsolatos dokumentumok vagy a Csoportjelenlét dokumentumai dokumentum kategóriák tartalma).
Sablonok, segédletek
Ezen az oldalon a rendszerben található, központilag feltöltött sablonokat érik el a felhasználók. Jogosultsági szintek szerint, az egyes szerepkörök birtokában eltérő sablonokat érhetünk el.