Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

A KRÉTA rendszer e-Napló moduljában is van lehetőség az Osztályfőnökök számára megadni a jogosultságot az osztályukba járó tanulók Záradékainak szerkesztésére, melynek menete a következő:

  1.  Admin záradéklista szerkesztés

    Admin Záradéklista karbantartás

    Az admin felület Nyilvántartások / Adatszótárak menüpontban érhető el az adminisztrátorok számára a Záradékok listája (Be/kisorolás okok néven)

    az intézmény Pedagógiai Programjában szereplőek szerint módosíthatóak/felvehetőek a záradékok, beállítható megjelenítési sorszámuk, valamint a láthatóságuk is szabályozható a pipára való kattintással

  2.  Admin engedélyadás a Testreszabás menüpontban
    az Adminisztrációs felület Nyilvántartások / Testreszabások menüponton belül, a Tanulói adatok kezelése szekcióban található Osztályfőnök módosíthatja osztályába járó tanulók adatait és Osztályfőnök megtekintheti/módosíthatja osztályába járó tanulók záradékát beállítások kapcsolóit mindkét esetben "Igen" állásra kell kapcsolni
  3.  Osztályfőnöki feladatok / Osztály tanulói listában a megfelelő tanuló kiválasztása
    lista megnyitása
    az admin engedélyek megadását követően a tanulók nevének sorában megjelennek a kis "ceruza" ikonok Osztályfőnöki feladatok / Osztály tanulói listában a megfelelő tanuló kiválasztása

Admin Záradéklista karbantartás

Az admin felület Nyilvántartások / Adatszótárak menüpontban érhető el az adminisztrátorok számára a Záradékok listája (Be/kisorolás okok néven)

az intézmény Pedagógiai Programjában szereplőek szerint módosíthatóak/felvehetőek a záradékok, beállítható megjelenítési sorszámuk, valamint a láthatóságuk is szabályozható a pipára való kattintással



  • Címkék nélkül