Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

A KRÉTA rendszer e-Napló moduljában is van lehetőség az Osztályfőnökök számára megadni a jogosultságot az osztályukba járó tanulók Záradékainak szerkesztésére, melynek menete a következő:

  1.  Admin záradéklista szerkesztés

    Admin Záradéklista karbantartás

    Az admin felület Nyilvántartások / Adatszótárak menüpontban érhető el az adminisztrátorok számára a Záradékok listája (Be/kisorolás okok néven)

    az intézmény Pedagógiai Programjában szereplőek szerint módosíthatóak/felvehetőek a záradékok, beállítható megjelenítési sorszámuk, valamint a láthatóságuk is szabályozható a pipára való kattintással

  2.  Admin engedélyadás a Testreszabás menüpontban
    az Adminisztrációs felület Nyilvántartások / Testreszabások menüponton belül, a Tanulói adatok kezelése szekcióban található Osztályfőnök módosíthatja osztályába járó tanulók adatait és Osztályfőnök megtekintheti/módosíthatja osztályába járó tanulók záradékát beállítások kapcsolóit mindkét esetben "Igen" állásra kell kapcsolni
  3.  Osztályfőnöki feladatok / Osztály tanulói listában a megfelelő tanuló kiválasztása

    lista megnyitása


    az admin engedélyek megadását követően a tanulók nevének sorában megjelennek a kis "ceruza" ikonok, mely segítségével nem csak megtekinteni, de a tanulók adatait módosítani is tudják az Osztályfőnökök

  4.  Tanulói adatok szerkesztésének megkezdése
    a Tanulót szerkesztő nézetben megnyitva kiválasztható válik a Záradékok adatfül, ahol elérhetőek az admin rendszerben felvitt előzetes Záradékminták
  5.  Záradék(ok) kiválasztása, esetleges módosítása

    a legördíthető menüből kiválasztható a Tanuló számára rögzítendő Záradék(ok) szöveg(e)

    minden egyes használni kívánt elemre rákattintva átkerül az alsó, szerkesztő mezőbe, ahol értelemszerűen módosítás is szükséges lehet

  6. mentés
  7. ellenőrzés vagy módosítás
  8. doksi



  • Címkék nélkül