Abban az esetben ha a gondviselő még nincs regisztrálva a KRÉTA rendszerben, akkor a gondviselőknek lehetőségük van a belépési felületen található "Gondviselői jelszó igénylése" szövegre kattintva, az elektronikus ellenőrző belépéséhez szükséges belépési adataikat a rendszerben rögzített e-mail címre igényelni.
Abban az esetben ha már korábbról rendelkezik felhasználónévvel és jelszóval, akkor nem kell újra igényelnie hozzáférést!
Figyelem!
A gondviselői regisztráció csak egy csökkentett jogosultsággal rendelkező felhasználói hozzáférést biztosít, így pl. személyes adatok megtekintésére nincs lehetőség!
Abban az esetben ha már van a gondviselőnek felhasználóneve és jelszava, továbbá az e-mail címe is rögzítve van a rendszerben, akkor lehetőség van ezzel a funkcióval - az adatok pontos megadása esetén - új jelszót igényelnie az e-mail címére.
Az igényléshez ki kell tölteni az űrlap elemeit a megfelelő adatokkal különösen ügyelve az elgépelésre a név, e-mail és oktatási azonosító mezőknél.
Sikeres azonosítás
Amennyiben a megadott adatok alapján az azonosítás sikeres, a rendszer elküldi e-mailben a belépéshez szükséges felhasználónevet és jelszót.
Felhasználó azonosítás sikertelen
Ha a megadott adatok nem egyeznek a rendszerben található adatokkal, de az oktatási azonosító érvényes, az igénylő személy kap egy a csökkentett jogosultsággal rendelkező hozzáférést, amelynek belépéséhez szükséges adatai a megadott e-mail címre érkeznek.
Azonosítás sikertelen
Ha a Gondviselő azonosítása nem sikerült vagy csak csökkentett jogosultságú belépési adatokat tudott igényelni, a további teendőkkel keresse fel az intézményt.
Igénylés
- A belépési adatok igényléséről az intézmény adminisztrátora is értesítést kap.
- Sikertelen azonosítás esetén letölthető egy (PDF) nyomtatvány, amiben szerepelnek az űrlapon megadott adatok. Ezzel megkönnyítheti az adatok megfelelő adminisztrációját az intézmény számára.