Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére


A Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (PED TÉR)  bemutatása

A 18/2024. (IV. 4.) BM rendelet alapján a pedagógusok értékelésének adminisztrációját a KRÉTA rendszer TÉR menüpontjában szükséges végezni.

Az értékelésben részt vevő szerepkörök:

  • Értékelendő alkalmazott, akinek pedagógus munkakört állítottak be az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban az Elsődleges munkaügyi adatok lapján (pl.: tanár, általános iskolai tanár stb.), illetve az olyan nevelés-oktatást közvetlenül segítő (NOKS) alkalmazott (pl.: gyógypedagógiai asszisztens, könyvtáros stb.), aki pedagógus szakképesítéssel vagy szakképzettséggel rendelkezik.
  • Közreműködő: Az igazgató által a teljesítményértékelés egészébe vagy egyes részeibe bevont alkalmazott, aki számára az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban a Belépési adatok lapján be van állítva a „Kezelheti az alkalmazottak teljesítménycéljait és értékeléseit” lehetőség.

  • Értékelő vezető: Az a vezető, akinek az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban az Elsődleges munkaügyi adatok lapján a 'Vezetői óraszám oka mezőben van beállítva valamilyen vezetői megbízás típus.

  • Címkék nélkül