A vezető értékelése is különböző szempontok alapján történik, melyből 6 egységes, azonban a hetediknek egyedinek kell lennie. Ezt a szempontot Egyéni értékelési szempontnak nevezik, melyet a fenntartónak kell meghatároznia úgy, hogy az adott intézmény sajátos helyzetét tükrözze.
Egyéni értékelési szempont rögzítése
A FEM modulban a 'Teljesítményértékelés' főmenüponton belül az 'Értékelési szempontok' menüpontban a + Létrehoz... funkciógombra kattintva lehet rögzítheti a vezetőkhöz egyéni értékelési szempontot.
Ezután megjelenik az 'Egyéni értékelési szempont rögzítése' ablak, melyben először a 'Vezető neve' legördülő menüből kell kiválasztani a vezetőt, majd a 'Szempontrendszer' kiválasztása ablakban kell a legördülő menüből kiválasztani a vezetőhöz kapcsolódó szempontrendszert.
A TOVÁBB funkciógombra kattintva megjelenik a kiválasztott vezető alapadata, illetve a kiválasztott szempontrendszerhez tartozó értékelési szempontok. A fő szempontok sora előtti nyílra kattintva megtekinthető a szempont részletes leírása.
A jobb oldali csúszkával lejjebb görgetve a 7. szemponthoz a megjelenő szöveges mezőben lehet rögzíteni a vezető egyéni értékelési szempontját. Amíg nem írunk a mezőbe, addig a MENTÉS funkciógomb inaktív.
A szöveges rögzítést követően a MENTÉS funkciógomb aktiválódik, arra kattintva menthető el a leírás.
Mentést követően a rendszer jellemzően a monitor jobb alsó részében felugró ablakban értesíti a felhasználót a sikeres mentésről.
Valamint a főoldalon a vezető sorában 'Mentett' státuszban jelenik meg a rögzítés.
Egyéni értékelési szempont módosítása, törlése
Rögzítés után amíg a határidő le nem járt lehetőség van a vezetői egyéni szempontrendszer törlésére, illetve módosítására is. Ehhez rá kell kattintani az érintett vezető sorára, ekkor megjelenik ugyanaz az ablak, mint a rögzítés előtt.
A TÖRÖL funkciógombra kattintva lehet törölni a rögzítést.
A szöveges mezőben történt módosítást pedig a MENTÉS funkciógombra kattintva lehet elmenteni.