Mit tegyek, ha lejárt a regisztrációs link érvényességi ideje?
Amennyiben Ön óvodaigazgató vagy tagóvoda igazgatója, ebben az esetben írjon nekünk az ugyfelszolgalat@edudev.hu e-mail címre. A regisztrációs linket újra tudjuk küldeni. Kérjük, hogy az intézmény pontos nevét és OM azonosítóját minden esetben küldje el részünkre.
Hol találom az alkalmazott felhasználónevét?
Az Alkalmazottak menü listafelületén a sor végén található Felhasználónév oszlopban található az egyéni számsor. További információkat az Alkalmazottak Tudásbázis oldalon olvashat.
Elfelejtettem a felhasználónevemet, mit tegyek?
Amennyiben Ön óvodaigazgató vagy tagóvoda igazgatója, ebben az esetben írjon nekünk az ugyfelszolgalat@edudev.hu e-mail címre. Kérjük, hogy az intézmény pontos nevét és OM azonosítóját is minden esetben küldje el részünkre.
Hogyan módosíthatom a gyermek adatait?
Erre intézményi adminisztrátorként - a Gyermekek menüpontban van jogosultsága. A listában kiválasztott sorban a ceruza ikon megnyomásával a gyermek űrlapján végezhető el a módosítás. Bővebben aGyermekektudásbázis oldalon tájékozódhatnak.
Hogyan tudok új csoportot létrehozni?
A felső menüsorban található Csoportok lapon található az Új csoport hozzáadása gomb használatával rögzíthetjük óvodánk gyermekcsoportjait. További segítséget a Csoportokoldalon találnak.
Hogyan tudok egy gyermeket másik csoportba sorolni?
A gyermek adatlapjáról is elérhető a Csoport oldal, ahol lehetőség van a módosításra, illetve a felső Csoportok menüből is elérhető az adott csoportra vonatkozó Névsor, ahol megtekinthetjük a gyermekeket, és szerkeszthetjük az adatokat.
Csoportváltás esetén a korábbi tagság vége dátumát írják be, majd ezt követően rögzítsék az új csoport tagságot.
További információkat olvashatnak a Csoportváltásoldalunkon.
Hogyan tudok alkalmazottat csoporthoz rendelni?
A Csoportok felső menüben található az intézmény csoportjainak a listája. A kiválasztott csoport szerkesztésénél, az Alapadatoknál lehet rögzíteni az alkalmazottakat a csoporthoz. A Nevelők a csoportban mezőben lehet kiválasztani a rendszerben található alkalmazottak közül a hozzárendelni kívánt személyt.
Csoportok szerkesztéseoldalunkon további információkat találnak.
A gyermek jelét csak az intézményi admin rögzítheti?
Pedagógus jogosultságú felhasználóval is rögzíthetjük a gyermekek jelét a felületen.
Mit tegyek, ha egy alkalmazott jogviszonya megszűnik?
Az alkalmazott jogviszony megszűnésére vonatkozó dátumot és jogcímet az alkalmazott adatlapján a Jogviszony oldalon rögzíthetik.
Az alkalmazott felhasználói fiókját ezt követően inaktiválni, vagyis zárolni szükséges az alkalmazotti listafelületen a sorvégi "X" ikonra kattintással!
Zárolt fiók esetén az alkalmazotti sorban már egy "pipa" látható.