Mit tegyek, ha megjelentek a gyermek listában az iskolába elment gyermekek?
Azok a gyermekek kerültek vissza a rendszerbe, akiknél nem állították megszűntre a jogviszony státuszát korábban.
Kérjük, állítsák be a megszűnt státuszt és a megszűnés dátumát is rögzítsék az érintett gyermekeknél. Ellenőrizzék a csoporttagság záró dátumát is.
Mit tegyek, ha igazgatóváltás történt az intézménynél?
Kérjük jelezzék számunkra, amennyiben a KIR intézménytörzsi adatoknál is átvezetésre kerül a módosítás, frissítjük az intézményi adatokat, a korábbi vezető fiókja zárolásra fog kerülni.
Amennyiben már rendelkezik az új igazgató alkalmazotti fiókkal az oviKRÉTA intézményi rendszerében (korábban pedagógusként rögzítésre került), kérjük keresse fel az intézményi adminisztrátort, aki kezelni tudja munkaköri és szerepkör beállításait, ez esetben nincs szüksége új regisztrációra.
Amennyiben még nem rendelkezik fiókkal, új igazgatói felhasználói fiókot fogunk létrehozni Ön számára intézményéhez kapcsolódóan.
Kérjük, küldje el részünkre saját oktatási azonosítóját, amivel a rendszerbe rögzíteni tudjuk, mint új felhasználót.
Mit tegyek, ha lezártam a nevelési évet és nem jelennek meg azok a gyermekek, akiknél halasztották az iskolakezdést egy évvel?
Az érintett gyermekek adatait a "KIR import" gomra kattintva frissíthetik. Amennyiben a KIR-ben a "jogviszony tervezett befejezése" dátum már átírásra került, ismételt KIR importtal meg fog jelenni a gyermek a listában.
Hol találom az alkalmazott felhasználónevét?
Az Alkalmazottak menü listafelületén a sor végén található Felhasználónév oszlopban található az egyéni számsor. További információkat az Alkalmazottak Tudásbázis oldalon olvashat.
Elfelejtettem a felhasználónevemet, mit tegyek?
Amennyiben Ön óvodaigazgató vagy tagóvoda igazgatója, ebben az esetben írjon nekünk az ugyfelszolgalat@edudev.hu e-mail címre. Kérjük, hogy az intézmény pontos nevét és OM azonosítóját is minden esetben küldje el részünkre.
Hogyan módosíthatom a gyermek adatait?
Erre intézményi adminisztrátorként - a Gyermekek menüpontban van jogosultsága. A listában kiválasztott sorban a ceruza ikon megnyomásával a gyermek űrlapján végezhető el a módosítás. Bővebben aGyermekektudásbázis oldalon tájékozódhatnak.
Hogyan tudok új csoportot létrehozni?
A felső menüsorban található Csoportok lapon található az Új csoport hozzáadása gomb használatával rögzíthetjük óvodánk gyermekcsoportjait. További segítséget a Csoportokoldalon találnak.
Hogyan tudok egy gyermeket másik csoportba sorolni?
A gyermek adatlapjáról is elérhető a Csoport oldal, ahol lehetőség van a módosításra, illetve a felső Csoportok menüből is elérhető az adott csoportra vonatkozó Névsor, ahol megtekinthetjük a gyermekeket, és szerkeszthetjük az adatokat.
Csoportváltás esetén a korábbi tagság vége dátumát írják be, majd ezt követően rögzítsék az új csoport tagságot.
További információkat olvashatnak a Csoportváltásoldalunkon.
Hogyan tudok alkalmazottat csoporthoz rendelni?
A Csoportok felső menüben található az intézmény csoportjainak a listája. A kiválasztott csoport szerkesztésénél, az Alapadatoknál lehet rögzíteni az alkalmazottakat a csoporthoz. A Nevelők a csoportban mezőben lehet kiválasztani a rendszerben található alkalmazottak közül a hozzárendelni kívánt személyt.
Csoportok szerkesztéseoldalunkon további információkat találnak.
A gyermek jelét csak az intézményi admin rögzítheti?
Pedagógus jogosultságú felhasználóval is rögzíthetjük a gyermekek jelét a felületen.
Mit tegyek, ha egy alkalmazott jogviszonya megszűnik?
Az alkalmazott jogviszony megszűnésére vonatkozó dátumot és jogcímet az alkalmazott adatlapján a Jogviszony oldalon rögzíthetik.
Az alkalmazott felhasználói fiókját ezt követően inaktiválni, vagyis zárolni szükséges az alkalmazotti listafelületen a sorvégi "X" ikonra kattintással!
Zárolt fiók esetén az alkalmazotti sorban már egy "pipa" látható.