A KRÉTA rendszer, ahogyan a legtöbb webalapú rendszer több központi szerveren működik. Ez azt jelenti, hogy amennyiben a szerver éppen nem elérhető (például frissítés alatt van), akkor a rendszer teljes egésze elérhetetlen.
KRÉTA rendszer infrastruktúrája
A KRÉTA rendszer szervere az intézmény fenntartójától és KRÉTA szerződésétől függően több különböző helyszíneken lehet, azonban minden ilyen infrastruktúrán a KRÉTA rendszer terméktámogatása a szerződések értelmében biztosítja a rendszer legfrissebb verzióját, valamint folyamatos frissítését és hibaelhárítását.
Amennyiben az intézményi rendszere nem elérhető, kérjük, az alábbi folyamat lépéseit vizsgálja meg.
- Vizsgálja meg, nem karbantartás folyik-e épp a rendszeren?
- Amennyiben a KRÉTA rendszer felülete Karbantartást jelez, kérjük, hogy várjon türelemmel, ameddig kollégáink a karbantartás befejeződik.
- Amennyiben a felület már jelentős idő (8+ óra) óta karbantartást jelez, amelyről korábban a rendszer üzemeltetője nem jelzett értesítést Önök felé, úgy kérjük, jelezzék ezt ügyfélszolgálatunk felé.
- Vizsgálja meg, hogy működik-e az internetkapcsolata.
- Amennyiben nem működik az internetkapcsolat, a KRÉTA rendszer nem lesz elérhető
- Vizsgálja meg, hogy megfelelő URL-t (linket, elérési utat) adott-e meg a böngészőben.
- Vizsgálja meg a hibaoldal tartalmát.
- Amennyiben a KRÉTA rendszer hibaoldalt jelez, kérjük, cselekedjen annak tartalma szerint, vagy amennyiben nem kínál javítási lehetőséget, vegye fel a kapcsolatot terméktámogatásunkkal.