- Létrehozta Szabó László, legutóbb módosította Farkas Attila, legutolsó módosítás időpontja máj. 10, 2019
Ez az oldal egy régebbi verziója. Nézze meg a jelenlegi verziót.
Összehasonlítás a jelenlegivel Korábbi változatok megtekintése
Üdvözöljük a KRÉTA Tudásbázison!
A KRÉTA Tudásbázis Portál célja, hogy a Köznevelési Regisztrációs és Tanulmányi Alaprendszer felhasználói (fenntartók, intézményvezetők, pedagógusok, tanulók, szülők) részére hatékony segítséget tudjon nyújtani a KRÉTA rendszer használatához. A tudásbázisban megtalálhatók a KRÉTA különböző moduljainak felhasználói kézikönyvei, a programfunkciók gyors megismerésére szolgáló áttekintő segédletek, továbbá a fenntartókkal együtt készített szakmai útmutatók is.
Legfrissebb hírek és információk
Az intézményi KRÉTA rendszerekben - a 2019. májusi frissítéstől - az adminisztrátori felületen bekapcsolható a Számonkérés bejelentés funkció, mely segítségével a pedagógusok előre bejelenthetnek számonkéréseket a tanulók számára. A rendszerben az intézmény beállíthatja, hogy egy napra mennyi és milyen típusú számonkérés előrejelzésére van lehetőség az intézményi szabályoknak megfelelően.
A számonkérés bejelentés funkcióinak részletes bemutatása:
Kréta Online Workshop
Tájékoztatjuk felhasználóinak, hogy 2019.05.30-án 16:00-tól online workshopot tartunk, amelyet a KRÉTA YouTube oldalán lehet majd követni és visszanézni. Az online workshopon egy élő videó közvetítés keretében járjuk körbe az év végével kapcsolatos adminisztrációs feladatokat és beállításokat, valamint az ezekkel kapcsolatosan felmerülő gyakori kérdéseket.
A közvetítés eléréséhez szükséges közvetlen linket hamarosan ITT találják!
Amennyiben van a témával kapcsolatosan felmerülő kérdése, kérjük küldje el nekünk a enaplo@ekreta.hu e-mail címre, a levél tárgyában feltüntetve, hogy "Kérdés Online Workshop-ra".
KRÉTA konzultáció
Tisztelt Felhasználóink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a KRÉTA évzárással kapcsolatos kérdésekről 2019. május 23. és június 6. (csütörtök) 13.00 órától, az e-KRÉTA Zrt. címén (1111 Budapest, Budafoki út 59.) konzultációs workshopokat tartunk. A konzultációra jelentkezni az enaplo@ekreta.hu emailcímen lehet, a levél tárgyában feltüntetve, hogy "Jelentkezés konzultációra".
A jelentkezéshez kérjük írják meg a jelentkezés időpontját, az intézményük nevét, továbbá az iskolákból résztvevők számát is.
Az intézményi KRÉTA rendszerekben - a 2019. áprilisi frissítéstől - az adminisztrátori felületen bekapcsolható a Fogadóóra funkció, mely segítségével a pedagógusok kiírhatnak fogadóóra időpontokat, melyekre a gondviselők akár idősávokba is jelentkezhetnek.
A fogadóóra funkcióinak részletes bemutatása:
Az Emberi Erőforrások Minisztere jóváhagyta a KRÉTA rendszert, mint a kötelező tanügyi nyilvántartást felváltó elektronikus adatnyilvántartást
A nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény (a továbbiakban: Nkt.) 57. § (6) bekezdésében foglaltak szerint az iskolai nyomtatványok - az év végi bizonyítvány és az állami vizsga teljesítéséről kiállított bizonyítvány kivételével - az oktatásért felelős miniszter, szakképesítést tanúsító bizonyítvány esetén a szakképzésért és felnőttképzésért felelős miniszter által jóváhagyott rendszer alkalmazásával, a személyiségi, adatvédelmi és biztonságvédelmi követelmények megtartásával elektronikus úton is elkészíthetők és tárolhatók. Az Nkt. 77. § (2) bekezdés h) pontja alapján az oktatásért felelős miniszter jóváhagyása szükséges a kötelező tanügyi (papíralapú) nyilvántartást felváltó elektronikus adatnyilvántartáshoz.
2018. augusztus 15-én az Emberi Erőforrások Minisztere jóváhagyta a KRÉTA rendszert, mint a kötelező tanügyi nyilvántartást felváltó elektronikus adatnyilvántartást, a nevelési-oktatási intézmények működéséről és a köznevelési intézmények névhasználatáról szóló 20/2012. (VIII. 31.) EMMI rendelet 94. §-ában foglalt alábbi tanügyi nyomtatványok tekintetében:
- osztálynapló;
- csoportnapló;
- egyéb foglalkozási napló;
- órarend;
- tantárgyfelosztás,
- ellenőrző.
A miniszteri jóváhagyás lehetővé teszi, hogy a 2018/2019. tanévtől kezdve a fenti tanügy-igazgatási dokumentumok már a KRÉTA rendszerben tárolhatóak, őrizhetőek, a rendszerben előállított naplók elfogadott hivatalos dokumentumnak minősülnek, és – az Nkt. 57.§ (6) bekezdése szerinti kivételektől eltekintve – nem szükséges kinyomtatni őket. A köznevelési intézmény a házirendben meghatározhatja az eljárást, hogy amennyiben egy szülő kéri a papír alapú tájékoztatást, akkor ezt milyen módon kaphatja meg. Javasoljuk, hogy a papír alapú tájékoztatás a KRÉTA rendszerből nyomtatott dokumentum formájában történjen meg értesítőben (ellenőrző), amelyet a köznevelési intézmény ad ki a szülő kérésére legfeljebb havonta egyszer.
Szoftverfrissítések, újdonságok
Kréta 2.74 verzió újdonságai (2019.05.08.)
Az intézményi KRÉTA rendszerekben - a 2019. májusi frissítéstől - az adminisztrátori felületen bekapcsolható a Számonkérés bejelentés funkció, mely segítségével a pedagógusok előre bejelenthetnek számonkéréseket a tanulók számára. A rendszerben az intézmény beállíthatja, hogy egy napra mennyi és milyen típusú számonkérés előrejelzésére van lehetőség az intézményi szabályoknak megfelelően.
A számonkérés bejelentés funkcióinak részletes bemutatása:
Kréta 2.73 verzió újdonságai (2019.04.03.)
A Nyilvántartás / Osztályok menüpontban elérhető Osztály adatlap bővítésre került.
Az e-Ügyintézési folyamatok kialakítása során szükségessé váló információk rögzíthetőségének érdekében több új mező került be a beállítási lehetőségek közé:
- Szülői munkaközösség képviselő
- az osztályba járó tanulók rögzített gondviselői közül lehet választani a legördíthető menüben
- Szülői munkaközösség képviselő helyettes
- az osztályba járó tanulók rögzített gondviselői közül lehet választani a legördíthető menüben
- Osztálypénz bankszámlaszáma
- szabad szöveges értékkel kitölthető információs mező
- Osztálypénz bankszámlaszám kedvezményezett
- szabad szöveges értékkel kitölthető információs mező
A Tanulói adatlapon található megjegyzés rovat 2000 karakterre történő bővítése felhasználói kérések alapján.
Jelölőnégyzet segítségével van lehetőség egyedi nap esetén az adott napi órák helyett üres napi órarendet beállítani, és az egyedi órákat rögzíteni.
Az egyedi nap törlésének esetén van arra lehetőség, hogy a felhasználó szabályozza, hogy az egyedi napra külön felvett órarendi elemeket a rendszer törölje/ne törölje.
A Dokumentum / Értesítők, törzslap, bizonyítvány szekcióban található Üzenőfüzet értékelőlap dokumentum generálásának kibővítése új választható lehetőségekkel:
- Osztály választása után, azon belül van lehetőség az osztály csak kijelölt tanulóinak generálni dokumentumot
- Minden kijelölt tanulói nyomtatvány külön vagy egy dokumentumba kerüljön
A Dokumentumok / Tanulók szekcióban található dokumentumok módosítása.
Az e-Napló menüpont Értékelések listája pontjában elérhető Évközi jegyek export file oszlopainak bővítése felhasználó kéréseknek megfelelően
A Dokumentum / Igazolások, mulasztási értesítők szekcióban található Mulasztási értesítő dokumentumok generálásának kibővítése új választható lehetőségekkel:
- Osztály választása után, azon belül van lehetőség az osztály csak kijelölt tanulóinak generálni dokumentumot
- Minden kijelölt tanulói nyomtatvány külön vagy egy dokumentumba kerüljön
A megjelenő új funkciók és modulok miatt átrendezésre került a felület fejléce.
A felhasználó neve mellé felkerült az e-Learning menüpont:
Külön menüpontban érhető el az e-Ügyintézés menüpont:
Nem csak Órarendi, hanem Napirendi vagy Minden foglalkozást tartalmazó órarend is generálható PDF dokumentumba a Dokumentumok / Órarendek szekcióban:
2019.05.30-án 16:00-tól online workshopot tartunk, amelyet a KRÉTA YouTube oldalán lehet majd követni. Az online workshopon egy élő videó közvetítés keretében járjuk körbe az év végével kapcsolatos adminisztrációs feladatokat és beállításokat, valamint az ezekkel kapcsolatosan felmerülő gyakori kérdéseket. A közvetítés eléréséhez szükséges hivatkozást a tudásbázis oldalunkon tesszük közzé.
Fenntartói kérésre az Nyilvántartás / Intézmény menüpontban az OM kód és Intézmény név az intézményi KRÉTA felületről már nem szerkeszthető, annak módosítására a Központi KRÉTA felületről a fenntartónak van jogosultsága és lehetősége.
Kréta 2.72 verzió újdonságai (2019.03.14.)
- A pedagógusok az alábbi Tudásbázis oldalon találhatnak leírást, a fogadóóra kiírásához.
- A korábban kiírt fogadóórák adatai a Tanári feladatok menüpont alatt érhetők el. Erről itt olvashatnak bővebben.
- A pedagógusok által felvett fogadóórák az Adminisztrációs felületen is megtekinthetők, a Fogadóórák listája menüpontban.
- Az elektronikus ellenőrzőn keresztül lehet jelentkezni a fogadóórákra, melyről a gondviselő, az alábbi oldalon tájékozódhatnak.
Az egyedinapok kezelése megújult, melynek leglényegesebb eleme, hogy külön dátumválasztó mezőben adható meg, hogy a kiválasztott napra mely másik nap órarendjét másoljuk át. Az új működésről a Tanév rendje menüpont alatt található aloldalakon tájékozódhatnak.
A Tantárgyfelosztás menüpontban lehetőség van egy kiválasztott osztályhoz kapcsolódó osztálybontott csoportok adatainak megjelenítésére, illetve minden további olyan csoport TTF elemeinek megjelenítésére is, melyekbe legalább egy tanuló be van sorolva a kiválasztott osztályban.
Az adminisztrátori rendszerben, az 'e-Napló' menüelem alatt található menüpontok mindegyikénél külön szűrhetővé váltak az osztályok órái, a tanulók mulasztásai, értékelései és feljegyzései, illetve a helyettesítések, továbbá beállítható, hogy a megadott osztály adatain kívül a kapcsoló csoportok adatai is jelenjenek meg.
A pedagógusok számára, Napló jogosultsággal elérhető, 'Haladási napló / Tanórák' menüpontban az összes megjelenített adat alapján lehet szűrni.
A 'Dokumentumok' menüpontban elérhető Helyettesítések listája nyomtatványon, a Napirendi helyettesítések esetén, megjelenik annak időpontja is, a pontosabb tájékoztatás elősegítésére.
A pedagógusok számára, Napló jogosultsággal elérhető 'Dokumentumok' menüpontban már minden osztály, pedagógus és terem órarendje elérhető.
A 'Hittan adatszolgáltatás' és az 'Adatszótárak' felületeken is elérhetővé vált az adatok exportálása, melyet a jobb-felső sarokban található 'Excel export' gombra kattintva lehet elérni.
A 'Dokumentumok' menüpontban elérhető 'Haladási munkafüzet' táblázatokban a naplózott órák minden adata elérhető.
Kréta 2.71 verzió újdonságai (2019.02.14.)
A Gondviselő rögzítésénél új Rokonsági fok érhető el, a Kollégiumi nevelő.
Ennek segítségével a Kollégiumi nevelők számára Gondviselői hozzáférési szinten adható hozzáférés a tanulók adataihoz, a rokonsági fokkal megjelölve az elérés okát.
Az admin felület e-Napló/Nem elérhető órarendi elemek lista oszlopainak bővítése a beérkezett felhasználói kéréseknek megfelelően.
A listában azok az órarendi foglalkozások jelennek meg, amelyek az adott intézmény adatbázisában ugyan szerepelnek, de a felületeken nem jelennek meg.
Például importálásra/létrehozásra kerül egy olyan órarendi foglalkozás, mely hétfői napon lenne, de a foglalkozás érvényesség kezdete és vége dátumokkal egy hét szerda-péntek időintervallumot határoztunk meg, így ez a foglalkozás a mentést követően az adatbázisban ugyan szerepelni fog, de semmilyen más felületen nem lesz látható.
Itt az adott foglalkozás sorában található "nagyító" ikonnal megtekinthető annak részletes adatlapja, valamint a "kuka" ikonnal eltávolítható az adatbázisból
A Helyettesítések kezelése felületen az egyes szűrt mezőkben megjelenő alkalmazottak szűrésének módosítása, a rendszer fejlesztése közben módosult paraméterek szerint.
A Helyettesített foglalkozáson, a Helyettesítő pedagógus által a Tanóra adatai fülön rögzített Megjegyzés információ megjelenik az e-Napló / Tanórák listája felületen.
A Dashboard felületen elérhető információs listák módosítása a felhasználók kérésének megfelelően.
A felhasználók kérésének megfelelően a Törzslap dokumentumok átsorrendezése.
Az Adminisztrátori felület Dokumentumok menüpontban több dokumentum típus esetében is megjelent az "Iktatás" jelölőnégyzet, mely segítségével a kiválasztott, beállított dokumentum a "Letöltés" gomb megnyomásával iktatódik a Poszeidon iktatórendszerbe.
Kréta 2.70 verzió újdonságai (2019.01.16.)
A félévi értesítők között elérhető Félévi szöveges értesítő füzet (1-4. osztály) kétoldalas nyomtatáshoz dokumentum a tanuló félévi értékelését egy olyan A4-es formátumú PDF dokumentumba generálja, melynek oldalsorrendje eltér a normál megszokottól: Utolsó oldal - Első oldal - Köztes oldalak, így a nyomtatón beállított "Füzet" típusú nyomtatás, és 4 oldal egybe nyomtatása esetén a keletkező papírlapot félbehajtva a dokumentum oldalai megfelelő sorrendben fognak megjelenni.
Bővült az értesítők generálási ablakán elérhető, intézmény/generáló által kiválasztható paraméterek száma.
- Minden kijelölt tanulói nyomtatvány külön dokumentumba vagy egy dokumentumba kerüljön generálásra (több osztály/csoport/tanuló kiválasztása esetén)
- Felmentések szerepeltetése
Új információk kerültek ki az Admin belépési oldalra:
A KRÉTA rendszerben elérhetővé vált a Poszeidon iktatórendszer, amelyben a belépést az alábbiak szerint lehet végrehajtani:
1. Lépjen be a KRÉTÁba adminisztrátori jogosultsággal.
2. A Dokumetumok lenyíló menüben kattintson rá a Poszeidon gombra.
3. A böngészőnk egy új ablakban megnyitja az intézményünkhöz kapcsolódó Poszeidon modult.
4. A Felhasználó névhez beírjuk az intézményünk KRÉTA azonosítóját, ez a jövőben nem fog változni.
5. Első bejelentkezéskor a Tankerület által megadott jelszót meg kell változtatniuk, kérjük, jegyezzék meg azt.
Első alkalommal nem javasoljuk megjegyeztetni a böngészőnkkel az újonnan megadott jelszavunkat, mert a következő belépésnél esetleg problémát okozhat. Ha nem tudunk belépni a megjegyeztetett jelszóval, kérjük, ellenőrizze a böngészőben a helyes jelszót mentettük-e el. FONTOS megjegyeznünk még azt is, hogy a KRÉTÁhoz használható felhasználónév és jelszóval a Poszeidon modulba nem tud belépni. További felhasználók felvételével, új jelszó generálásával kapcsolatban a Tankerületi Poszeidon adminisztrátorok tudnak Önöknek megoldást nyújtani.
A belépéshez további információkat a Tudásbázis alábbi oldalán olvashat: Bejelentkezés, felhasználók kezelése
Tájékoztatjuk felhasználóinkat, hogy 2019.02.07-én 16:00-tól online workshopot tartunk, amelyet a KRÉTA YouTube oldalán lehet majd követni.
Az online workshopon egy élő videó közvetítés keretében járjuk körbe a gondviselői hozzáférések, az igazolások és mulasztások kezelésének témáit, valamint az ezekkel kapcsolatosan felmerülő gyakori kérdéseket.
A közvetítés eléréséhez szükséges hivatkozást a tudásbázis oldalunkon tesszük közzé.
Az alkalmazottakra vonatkozó Dashboard statisztikáknál az Alkalmazottak munkaviszonyának kezdete/vége is figyelembe vételre kerül.
A Testreszabás menüpont "Az elektronikus napló korlátozásainak beállításai szekcióban szabályozhatóvá vált az e-Ellenőrző felületen megjelenő Osztályátlagok elérhetősége.
A beállítás meghatározza, hogy a diákok és a szülők láthatják-e az osztály tanulmányi átlagát. IGEN érték esetében a tanuló tanulmányi átlaga mellett az osztály tanulmányi átlaga is megjelenítésre kerül. NEM érték esetében kizárólag a tanuló átlaga látható a felületen.
A bekapcsolt funkció esetén a tanuló osztályátlaghoz viszonyított eredményének eltérése kiemelten, színezve jelenik meg.
Az Osztályfőnöki feladatok / Mulasztások kezelése felületen elérhető Dátum nézet lenyitott, belső listáinál is elérhetővé vált a több felületen megszokott, fejléc(ek)re történő kattintással a lista sorba rendezése.
A Testreszabás menüpont "Értékelések és feljegyzések beállításai" menüpont beállításától függetlenül a szuperosztályfőnökök számára minden osztály/csoport elérhetővé vált a Feljegyzések/Beírások menüpontban.
A egyedi, másik tanítási napra átmásolt tanítási napon rögzített mulasztásoknál az új nap megnevezése jelenik meg a lista fejlécében.
Beérkező kéréseknek megfelelően módosításra került a Gondviselői hozzáférés igénylésének felirata.
Az admin felület e-Napló menüpont Mulasztások listája felületen, a Nem jelenlévő tanulók adatainak megjelenítése jelölőnégyzettel ki/be kapcsolható a tanulói "Üres" állapotok megjelenítése a listában.
Az admin felület e-Napló menüpont Mulasztások listája felületen, az osztályba Nem besorolt tanulók mulasztási adatainak megjelenítése jelölőnégyzettel ki/be kapcsolható a tanulói "Üres" állapotok megjelenítése a listában.
Dokumentumgenerálási felületen több dokumentumnál módosításra került az elérhető Formátumok listája.
Az Igazolások rögzítése felületen, ha már van rögzítve Igazolás az új Igazolás időintervallumában, figyelmeztető ablak jelenik meg a két Igazolás átfedéséről.
A Tanári feladatok / Tanított tanulók felületen a Tanulói adatoknál újabb menüpontok (Beírások, Osztály/csoportok, Közösségi szolgálat) váltak elérhetővé a Pedagógusok számára.
Az admin felület e-Napló / Érettségi eredmények listája felületen elérhetőek, szűrhetőek, exportálhatóak a Pedagógusok által rögzített előrehozott érettségi eredmények.
A Testreszabás Fejléc/Lábléc szerkesztő felületen egyedi, intézményre specifikált dokumentumképet hozhat létre.
A szerkesztő ablakban lehet engedélyezni a szerkesztést, amit követően elkészíthető az egyedi megjelenés.
Mentés előtt "Előnézet" megtekintésére is van lehetőség.
Az intézmény bármikor módosíthatja, törölheti a beállított értékeket.
Az egyedi Fejléc/Lábléc tartalmú dokumentumok generálása hosszabb ideig tart.
A Poszeidon iratkezelő modulban iktatott dokumentumok alapértelmezett KRÉTA fejléces formában kerülnek iktatásra. Az iktatott dokumentumokra egyedi iktatási számok kerülnek vonalkód mellett, így ezek kizárólag a KRÉTA-s típusban jelennek meg jól látható formában.
A Mulasztási értesítőknél kiválasztható az Értesítő aláírójának megnevezése.
A Tanári feladatok / Nem tanított tanulók menüpontjában elérhető az intézmény összes tanulója.
Tantárgyfelosztás elemek szerinti szűrő segítségével beállítható a megjelenő tanulók listája.
Kréta 2.69 verzió újdonságai (2018.12.05.)
A Pedagógusok Nem naplózott órák listájában megjelenő foglalkozásokban is elérhetőek már a Gyorsbeírást lehetővé tevő ikonok.
Az e-Ellenőrző felületen az „információk” menüpont „Közösségi szolgálat” pontjában megtekinthetik a tanulók és gondviselők, hogy az adott tanulóhoz mennyi és milyen Közösségi szolgálat van már rögzítve a rendszerben.
A Tanórákon hivatalosan nem jelenlevő, és "Üres" állapotba állított jelenléttel rendelkező tanulókat az e-Napló menüpont Mulasztások listája nem jeleníti meg, a lista felett lehetséges Excel file-ba exportálni a „Tanórákon nem jelenlevő” funkcióval ezen adatokat.
A rögzített tanóra módosítása esetében is van már 4 féle lehetőség a módosítás érvényesítésére, annak megfelelően, hogy melyik gombot használjuk, a módosítás mentése során:
- csak a kijelölt órát fogja érinteni
- az adott naptól a tanév végéig érinti a módosítás az óra sorozatot
- az adott napig a tanév elejétől fogja érinteni a módosítás az óra sorozatot
- a teljes tanév minden sorozat elemét fogja érinteni a módosítás
Az e-Napló menüpont Tanórák listája felületen a szűrők bővítésre kerültek a bővített, jelölhető Tanóra adatoknak megfelelően.
Az Adatszolgáltatás menüpontban szétválasztásra került a felület október 15-i és január 15-i létszámadatokra.
A Nyilvántartás/Osztályok felületen elérhető Exportálás/Osztályok minden adata funkcióval létrejövő Excel táblázat az osztály tulajdonságainak minden elemét tartalmazza, a bővült tulajdonság beállítási lehetőségeknek megfelelően.
A Nyilvántartás/Tantárgyfelosztás felületen, a TTF elem módosításakor felkerült a felületre egy új jelölőnégyzet, mellyel beállítható, hogy a TTF módosításakor "A kapcsolódó órarendi órák módosítása" megtörténjen e, vagy azokat nem szeretnénk módosítani.
A TTF módosítása közben egy felugró ablakban megjeleníti a rendszer, hogy milyen módosítások történnek a háttérben, mely korábban feltöltött órarendek, mely óráit fogja a TTF-től függetleníteni.
A rendszer menüsorának végén megjelent e-Learning menüpont, melyben a jogosultsági szintnek és rendszer beállításának megfelelően megjelennek az adott felhasználó számára elérhető e-Learning tananyagok.
Keresés
Írja be a keresett kifejezést a Tudásbázisban történő kereséshez! A kereséshez használhatja a csillag(*) karaktert is a keresőszavak végén.
Egyáltalán nem, vagy túl kevés keresési eredményt kapott?
Ha információk keresésekor az összes szó helyesírásának ellenőrzése után sem kap találatot, bővítse a keresést további eredményekért:
- Használjon kevesebb keresési kifejezést. Használja például a „importálás” szót az „tanulók importálása” kifejezést helyett.
Használjon általánosabb keresési kifejezéseket. Használja például a „számítógép” vagy a „PC” szót a „laptop” helyett.
Használja a csillag (*) karaktert a keresőszavak végén. A óra* kifejezés például megtalálja a „órarend” és a „óralátogatás” szót is. A * használata a szavak elején vagy közepén nem működik.
Negyedéves tájékoztató
Sajtómegjelenések
KRÉTA sajtómegjelenések
KRÉTA rendezvény az Agrárminisztérium fenntartásában működő szakképző intézmények képviselőinek
KRÉTA tájékoztató nap a Herman Ottó Konferencia Központban.
Innováció
Az Ózdi Városi Televízió videója az e-Ügyintézésről a Bolyky Tamás Általános Iskolában
Elektronikus ügyintézés
Az ozd.hu cikke a KRÉTA Elektronikus Ügyintézésről
Előbb otthon van a jegy, mint a gyerek!
A gyorplusz.hu cikke az elektronikus naplóról
Sikeres az iskolák digitális átállása
Az ORIGO cikke
KRÉTA-rendszer: vegyes az e-napló fogadtatása
A HIR-TV cikke (videóval)
Sikeres a digitális átállás
A Magyar Idők cikke a KRÉTA rendszerről
Olvasóink többsége hisz az elektronikus naplóban
Békés megyei hírportál cikke
Olvasóink hasznosnak tartják az elektronikus naplót
A nool.hu cikke
Dorogházán is tudják már: eltitkolhatatlanná válnak a rossz jegyek
A Nógrád megyei hírportál cikke
Elérhető a Pedagógus Applikáció
Az első, úgynevezett Publikus Béta verzióban ingyenesen elérhető a Google Play áruházban és az App Storeban a Pedagógusok számára, telefonokra fejlesztett e-Napló alkalmazás. Az előző tanévben is már elérhető KRÉTA Ellenőrző Mobil Applikáció leírása, valamint a használatáról készült videók a Tanári alkalmazás leírásával és videójával bővültek a Tudásbázisban.
Szakmai útmutatók
aSc - órarend importálási segédlet
TTF importálása az aSc programból
Diákolimpiai jelentkezés segédlet
Szakmai útmutatók a Klebelsberg Központ intézményei számára
Szakmai útmutatók az NSZFH intézményei számára
Szakmai útmutatók az Agrárminisztérium intézményei számára
Gyakran Ismételt Kérdések
GYIK - Tanévváltással kapcsolatos kérdések
GYIK - Évzárással kapcsolatos kérdések
GYIK - Adminisztrációs rendszer
GYIK - KRÉTA Ellenőrző Mobil alkalmazás
Tippek és trükkök a KRÉTA rendszer használatához
Gyors Áttekintő Segédletek
aSc órarend importálási útmutató
KRÉTA e-napló bevezetésének első lépései
e-Learning
"KRÉTA - Adminisztrációs rendszer" című képzés
Bemutatók, iskolai segédletek
KRÉTA Poszeidon Iratkezelő modul
Intézményi Ügyiratkezelői segédlet
Poszeidon webes felhasználói dokumentáció
Sablonok, mintafájlok
Tantárgyfelosztás - Egyszerű sablon
Tantárgyfelosztás - Kereszttáblás sablon
Tantárgyfelosztás - Kereszttáblás sablon, oszlopokban osztályokkal
Órarend mintafájl - Excel importáláshoz
Órarend mintafájl - Excel importáláshoz, érvényességi idővel
Felhasználói kézikönyvek
KRÉTA Adminisztrációs rendszer
KRÉTA Konferencia 2019
KAFEE projekt áttekintése - Óvári Márta tanügy igazgatási referens (Klebelsberg Központ) előadása
Minőségbiztosítás
GINOP 6.2.3
GINOP 6.2.3 eszközspecifikáció
Archívum
KRÉTA Előzetes Tantárgyfelosztás 2017
KRÉTA konferencia 2018 bevezető, áttekintés - Dr. Szabó Balázs előadása
- Címkék nélkül