A KRÉTA e-Ügyintézés alkalmazás intézményi felületeinek működésének szabályozása a bal oldali panelon található - menüpont kiválasztásával kezdeményezhető.
A beállítások szekciókra bontva végezhetők el. A beállítások témakörei (szekciói), amelyekben rögzíthetők a működési paraméterek:
- Intézményi adatok
- Ügyintézés (ügyintézők és teendők beállításai)
- Üzenetek
Az intézményi adatok beállításainál a beállítások megadása előtt jelölőnégyzetben történő pipálással meg kell adnunk a feladatkört (feladatköröket), amelyekre a beállítások vonatkozzanak:
Bármelyik feladatkör bejelölése esetén, a bejelölést követően megnyíló ablakban állíthatók be az intézményben működő tagozatok. Új tagozat felvétele az - gombra kattintva vehető fel (bővíthető a tagozatok táblázat sorai). A választható oszlopban jelölőnégyzetben történő bejelöléssel szabályozható, hogy az adott tagozat kiválasztható legyen-e a kérelmezői oldalon a beiratkozás folyamatában vagy sem. A megadott tagozatot a - gombra kattintva tudjuk rögzíteni illetve a már rögzített tagozatokat pedig a gombra kattintva tudjuk eltávolítani a tagozatok listájából.
A
A
A
A
A