A KRÉTA rendszer alapegysége az intézmény, amely jelenthet önálló nevelési-oktatási intézményeket, tagintézményeket ill. néhány speciális esetben egy nevelési-oktatási intézménynek több KRÉTA rendszere is lehet.
Intézmény fogalma
A KRÉTA rendszer intézménye az az egység, amely önálló tantárgyfelosztást és elektronikus naplót kezel vagy önálló ügyvitellel rendelkező feladatellátási helyként működik.
Amennyiben az Ön intézményének csak egy KRÉTA rendszere van, azonban szeretnének több rendszert, mivel az intézményi specialitások miatt szükséges volna, hogy külön naplót, esetleg külön tantárgyfelosztást kezelni, kérjük jelezzék a fenntartójuknak.
Intézmény adatainak szerkesztése
A KRÉTA rendszerben az intézmény adatainak szerkesztését az alábbi módon tudjuk elvégezni:
- A menüsorban válasszuk a 'Nyilvántartás' menü 'INTÉZMÉNYI ADATOK' blokkjának 'Intézmény' menüpontját !
- Az intézmény adatait az nyomógombra kattintva tudjuk szerkeszteni.
Az 'Intézmény adatainak szerkesztése' ablakban adjuk meg az intézmény adatait!
Szerkesztéskor megadhatja:
Az intézmény (Szakképzési Centrum) nevét (kötelező)
OM azonosítóját (kötelező)
Az intézményvezető nevét (kötelező)
Az intézmény címét, azon belül
Irányítószámát (kötelező)
Helységnevét (kötelező)
Közterület nevét (kötelező)
Közterület jellegét (kötelező)
Házszámát (kötelező)
Emeletét
Ajtaját
Az intézmény rövid nevét
Az intézmény hivatalos telefonszámát
Az intézmény hivatalos e-mail címét
Az intézmény engedélyezett álláshelyeinek számát
Intézmény hivatalos neve
Szakképzési centrum tagintézménye az intézmény hivatalos nevéhez a szakképzési centrum nevét írja!
Az adatok megadása után a gombra kattintva mentsük el az adatokat.
A mentés után az intézményi adatokat tartalmazó oldalra lép vissza a program.
Intézmény adatainak módosítása
Amennyiben az intézmény adatait módosítja, kérjük, mindig jelezze a jogszabályilag kötelező helyeken (KIR), valamint fenntartójának is.