Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

A Kollégiumok számára kifejlesztett, az Összetett intézményekben többes jogviszonyt, több osztályba tartozást lehetővé tevő modul bekapcsolásához mind a tiszta Kollégium, mind az Összetett intézmény számára szükséges, hogy a Nyilvántartás / Intézmény menüpontban beállításra kerüljön Kollégium vagy Gyermekotthoni feladatok ellátott köznevelési feladat.

A beállítást követően szükséges ki-bejelentkezés után a menüsorban megjelenik a Kollégium modul elérhetősége, valamint a rendszerben több változás is végbe megy.


A Kollégium modul használatát segítő beállítások


A Kollégium modulban van lehetőség a továbbiakban a Kollégiumi jogviszonnyal kapcsolatos tevékenységek végzésére:

  • KOLLÉGIUMI TANULÓK ADATAI
  • AKTUÁLIS TANÉV - KOLLÉGIUM OSZTÁLYOK
  • AKTUÁLIS TANÉV - KOLLÉGIUM CSOPORTOK
  • BESOROLÁSOK MÓDOSÍTÁSA, JAVÍTÁSA


Az intézményeknél beállított többféle ellátott köznevelési feladatok hatására a Testreszabás menüpont Intézmény adatkezelési beállítások szekcióban új funkció jelenik meg.

Az Alapértelmezett ellátott feladat funkció beállítással szabályozható, hogy az intézmény KRÉTA rendszerében mi legyen az alapértelmezett ellátott feladat. Az adminisztrációs modul „Nyilvántartás” menüpontjában alapértelmezetten a beállított ellátott feladathoz rendelt elemek fognak megjelenni. 


Az egyes Ellátott köznevelési feladatokra besorolt tanulók/növendékek hatására a Nyilvántartás alap felületen megjelenik egy Új szűrési lehetőség, mely az adott lista szétbontását teszi lehetővé.


  • Címkék nélkül